Spacecake en truffels

baapower

Newbie
Hoi iedereen!

Ik ben nieuw op dit forum en heb dit account aangemaakt om mijn ervaring met spacecake en truffels (tegelijk) te delen. Op het internet kon ik hier namelijk niks over vinden. Ik ga het zaterdag met een aantal vrienden gebruiken en zal na afloop laten weten hoe het was.
Heeft iemand dit al eerder geprobeerd? Zo ja wat vond je ervan? Zo niet, raden jullie dit mij aan/af om te doen?
Ik blow al langere tijd best regelmatig, heb een keer spacecake zelf gebakken maar daar werd ik alleen heel moe van.
Truffels heb ik een keer eerder gedaan en daar ging ik erg lekker op.
Laat even weten als je ervaring hebt met spacecake en truffels mixen, wordt gewaardeerd :confused:mile:

Edit: is het verstandiger om eerst de truffels te eten en dan de spacecake, andersom of doorelkaar?

Edit: ben van plan om een halve portie truffels te eten (7.5 gr) en een spacecakeje van de shop twv €5

Laatst bewerkt:

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me chiller om truffels te doen en dan wiet the roken ipv spacecake. Roken kan je doseren, spacecake niet.

Veel plezier ouwe!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Lijkt me chiller om truffels te doen en dan wiet the roken ipv spacecake. Roken kan je doseren, spacecake niet.

Veel plezier ouwe!
Hier sluit ik me wel bij aan, met spacecake loop je echt een veel te groot risico dat het te heftig wordt. In combinatie met truffels is dat wel een beetje vragen om problemen.

Je hebt pas 1 keer truffels gedaan, heb je daar toen ook bij geblowd? Wiet valt echt veel heftiger als je aan de truffels zit en het versterkt elkaar enorm. Leer eerst truffels maar eens beter kennen zou ik zeggen en dan ook met blowen erbij voordat je er ook spacecake bij gaat nemen.

Ik heb veel ervaring met zowel truffels als spacecake, maar die combinatie ga ik nooit doen ivm het onvoorspelbare doseren van spacecake.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Kan me ook niet zoveel voorstellen bij deze combi. Beide kunnen best heftig zijn en inderdaad onvoorspelbaar.

Ben ook wel benieuwd waarom je na je eerste keer truffels nu naar iets anders voor erbij zoekt. Vond je het op zichzelf staand niet genoeg ?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bapower: alleen even een kleine waarschuwing! Jij zegt : een spacecakeje van de shop van €5. Weet je wel hoeveel er in zit? Heb je dat gevraagd? Ik wil je niet angstig maken maar ik heb van 1 klein space bonbonnejte een mega OD gehad. Uren en uren doodsberoerd, misselijk, trillen en angstig. Dus pas echt op. Die van de shop kunnen echt wel vet heftig zijn. Ik ben er van genezen!

Bovenaan