• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spacecake for the first time!

sjeus

Newbie
Na vaak geblowed te hebben besloten een aantal vrienden en ik spacecake te gaan eten. We vonden het saai om het zomaar ergens te kopen, dus besloten we het zelf te gaan maken.. en dit kon gelukkig gezien de ouders van een van die vrienden naar Barcelona waren!

Allereerst gingen we op zoek naar iemand in onze vriendenkring, die het eerder had gedaan, om tips te krijgen. Al snel kwamen we uit bij een goede vriendin die ook wel zin had om mee te doen. Wij, aardige gasten als we zijn, vonden dit natuurlijk helemaal niet erg.
Goed, 2 van ons, waaronder ik, zijn toen naar een coffeeshop gegaan en hebben voor 60 euro aan wiet gehaald (ik denk dat we ongeveer 8 gram hadden). Op weg naar huis liepen we beide heel mans te praten dat het vast niks speciaals zou zijn..
Eenmaal thuis gekomen gingen we even googlen om te checken hoe het gemaakt moest worden, google was aardig en voorzag ons binnen no time van het recept! We hebben toen het recept geprint, zijn naar beneden gegaan, hebben het op een keukenkastje geplakt en zijn begonnen!

Nou goed jullie, ervaren drugsgebruikers, zullen allemaal wel weten hoe het gemaakt moet worden, maar even voor de leken onder ons:

We hebben +- 250 gram boter in een pan gedaan en lieten dit smelten door die pan weer in een grotere pan met kokend water te plaatsen.
Toen de boter helemaal gesmolten was deden we de wiet, die inmiddels door een van ons netjes takloos gemaakt was, erbij. We waren allemaal bang dat het zou mislukken en dat we het beter konden smoken, maargoed we moesten het toch een keer proberen!
Na ongeveer 15minuten gechilled te hebben met een vreselijk lekkere wiet/botergeur op de achtergrond besloten we dat het tijd was om de boter te zeven. (Ik doe alsof we heel slim waren en wisten dat dit moest, maar dit stond netjes in het recept) De boter moesten we bewaren en wiet konden we weggooien. Ik dacht:" nooo!! daar gaat onze wiet =("

Toen hebben we met de boter die dus overbleef, zogenaamde wietboter, cakebeslag gemaakt. Ik ga jullie niet vermoeien met recepten van cakebeslag, die verschillen allemaal en het maakt voor de rest niks uit.. zolang er maar suiker in zit.

Cakebeslag in een cakevorm gedaan, en toen in de oven geplaatst.

Terwijl de cake in de oven zat besloot ik een film te gaan huren. (mn vrienden bleven op de cake passen)
Toen ik terug kwam met Harold en Kumar go to White Castle was de cake klaar om opgegeten te worden.

Het meisje waarschuwde ons meteen om niet teveel te eten als we in het begin niks zouden voelen omdat het effect pas later kwam. Helaas luisterden we niet en deden dat toch. We gaven haar één plakje, niet omdat we gierig zijn maar omdat ze dat wou, en de rest van de cake verdeelden we in drie stukken. We hadden de cake binnen tien minuten op. Het meisje keek ons inmiddels aan alsof ze water zag branden maar wij hadden zoiets van: Als we het doen, doen we het goed!

Toen alles op was gingen we de film kijken in de hoop dat hij nog grappiger zou zijn nu we spacecake gegeten hadden. Helaas, de film was erg grappig, maar de trip begon pas aan het eind van de film.
Tijdens de film liepen we de hele tijd te zeiken dat we niks voelden en dat het een slecht recept was.

Toen opeens sloeg het in, tegelijk, bij ons allemaal! Ik zal vertellen hoe ik het beleefde en wat ik hoorde voelde en zag.
Het leek alsof ik naar een andere wereld werd gezogen, ik voelde me ergens naar binnen getrokken worden. Ik keek naar een schilderij met een boerderij en begon me af te vragen waar de koeien waren. Ik ging een plan bedenken om de boer te helpen zijn koeien terug te vinden. Ik was helemaal vergeten dat ik in de kamer zat met 3 vrienden. Na tien minuten stopte het gevoel en was back to normal, dit duurde 1 minuut en daar ging ik weer.. ik werd weer weggetrokken.
Ik begon me weer af te vragen waarom die boer geen koeien had en ging verder met mijn plan om te boer te helpen. Na ongeveer een uur naar het schilderij gekeken te hebben kwam ik met het brilliante idee om gewoon koeien te jatten bij een andere boerderij. Toen stope de trip weer en ik dacht: WAT THE FCUK GEBEURT ER?! Ik liep naar de keuken om even wat te drinken en wederom.. daar ging ik weer! Toen ik terug liep naar de huiskamer zag ik opeens een van mn vrienden dansen in de huiskamer. Ik vond dit niet raar, leuk, gek of wat dan ook, ik had er gewoon geen gevoel bij. Eenmaal bij de bank aangekomen ging ik erop liggen met mn benen over de benen van de vriendin die in de hoek zat. Haar benen voelden heel warm, ik vond het zelf heet worden, maar ik bleef liggen.

Ik begon naar het plafond te kijken en het leek alsof de lamp die boven me hing elke keer naar beneden viel. Vlak voordat hij me raakte probeerde ik hem te ontwijken en zag dat hij weer op normale hoogte hing. Dit ging ongeveer een half uur door tot ik echt gek begon te worden. Ik werd echt boos op die lamp en begon er dingen naar te gooien op de momenten dat hij voor mijn gevoel op normale hoogte hing. Na een paar keer raakte ik de lamp met iets waardoor hij uitviel. Het voelde echt als een overwinning. Ik begon me af te vragen of lampen bij mij thuis ook zo vervelend waren maar al snel bedacht ik een theorie: lampen zijn alleen vervelend tegen mensen die ze niet kennen. Deze theorie begon ik uit te leggen aan de vriendin waar mijn benen op lagen. Ik had het gevoel alsof ze ergens anders was en alsof ze helemaal niet luisterde, maar dit stoorde mij niet. Ik heb mezelf ongeveer een half uur verhalen verteld over dat het mij niet stoorde als andere mensen niet naar mij luisteren tot ik opeens bang begon te worden.

Ik werd opeens bang dat ik niet uit de trip zou komen, ik werd bang dat mn voeten voor eeuwig vast zouden zitten aan het meisje, ik werd bang dat de lamp me terug zou pakken, ik werd bang dat ik geen koeien kon jatten, ik werd bang voor alles! Het leek alsof er 20 mensen om mee heen stonden en door elkaar heen schreeuwden. Ik begon me echt heel kut te voelen en rende naar de wc. Ik wou gaan kotsen maar het voelde alsof ik een bal in mn keel had dus het lukte niet.

Toen rende ik weer terug naar de huiskamer waar mn vrienden zaten. Ik begon me opeens af te vragen waarom ik de hele avond niet heb gepraat met ze. Ik voelde me heel schuldig maar zei niks. Ik merkte dat het meisje weg was maar het boeide me helemaal niks. Het enige waar ik aan dacht was, ik moet gaan slapen want dan is dit over! In plaats van dat ik op de bank ging liggen nam ik plaats op de grond. Ik lag op een parketvloer maar het lag super lekker. Ik wou de ouders van de vriend waar we waren bellen om te vragen of ze onder het parket kussen hadden verstopt maar bleef liggen omdat het me teveel moeite kostte om op te staan. Ik bleef liggen maar het hield me toch bezig, ik ging tussen de spleetjes proberen te kijken of ik iets zag maar ik zag niks. Ik kon niet begrijpen hoe het kon dat de grond zo zacht was, terwijl de grond bij mij thuis echt vreselijk was om op te slapen. Dit heeft me nog een tijdje wakker gehouden tot ik opeens in slaap viel.

Ik weet niet meer precies hoe ik in slaap ben gevallen maar weet dat ik de volgende dag pas om 17:00 wakker werd en besefte dat ik nog nooit zo lekker had geslapen. Ik stond op en zag dat een van mijn vrienden op de bank lag te pitten, ik liep naar de keuken en vond de andere op de keukentafel.

Ze werden beide niet veel later wakker omdat ik de radio aan had gezet en wat begon te eten. Ze pakten ook wat te eten zonder wat tegen elkaar te zeggen. Toen we alles op hadden bleven we wat voor ons uitstaren tot een van ons, ik weet niet meer wie, begon te praten. We hebben 2 uur met elkaar gepraat over alles wat we mee hadden gemaakt en het leek alsof we allemaal in een andere wereld terecht waren gekomen. Toen bedachten we ons opeens dat het meisje er niet was, we waren even bang dat er iets ergs was maar gelukkig was dat gevoel weg na een telefoontje gepleegd te hebben.

Ik kan zeggen dat dit een van de vetste, maar meteen ook een van de engste dingen was die ik mee heb gemaakt. Alles leek heel lang te duren en de trip hield maar niet op. We begonnen te eten om ongeveer 23:30 en ik denk dat ik rond 05:30 in slaap ben gevallen.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Sow lekker intens. Dat krijg je ervan als je ieder zo'n 2.5 gram wiet opneemt via je maag. Een halve gram kan al heel heftig zijn op die manier.
Leuk om te lezen :wave:

Bovenaan