Spacecake.

Hey,

Ben hier al tijdje anonieme lezer maar heb een vraagje.

Ik was van plan om samen met 2 vrienden een spacecake van 25g te maken.
Ik rook zelfs gemiddeld 5 a 6 joints per dag, in het weekend meer, soms tot 11-12 ofzo.
Dan is er nog 1 kameraad die ook dagelijks rookt maar niet zoveel & de andere soms :tongueout:

Mijn vraag

Daarstraks kwam ik hier topic tegen van iemand die van 1 plakje spacecake (in de cake zat totaal 6g ofzo dacht ik) heel lang neveneffecten had.

Is het verspilling voor 25g in een cake te gooien of valt het ook gewoon te zien hoeveel je rookt?
Bv als je niet zoveel rookt dat er ook zoveel niet in de cake moet?.

Alvast bedankt :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Een 25gram cake is veelste veel.

1 gram p/p is voldoende, zeker als eerste keer. Ook als je een ervaren blower bent kan de orale iname van wiet je voor verassingen komen te staan, de een kan er wel wat beter tegen dan de andere.

Dus wil je voor 5 personen cake maken zou ik gewoon 5 tot evt. 7,5 gram er in verwerken.

Exceptional Insight zei:
6 gram in 1 plakje, haha.

zoals je misschien kunt lezen stond er 6g in totaal (in de hele cake dus..)

zat aan een gemiddelde van boven de 30g per week tijdens de vakantie qua roken.

& eigelijk is het nog niet veel gedaald sinds het school is. Denk dat ik toch nog aan bijna 20g zit.

Was ook niet echt van plan om ze in 3 grote stukken te snijden & te zeggen van pak maar & we eten het in 1x op...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ganjasmoker zei:
zoals je misschien kunt lezen stond er 6g in totaal (in de hele cake dus..)
Als ik beter had gekeken had ik dat inderdaad kunnen zien : D

25 Gram in een cake is een optie. Dan zou ik de cake wel in 25 even grote plakken snijden en niet meer dan 1 plak nemen (misschien zelfs wel minder).

Mn ouders zijn +-3 dagen weg dus als we die vrijdagavond bakken is dat eigenlijk ideaal.
Word dat slecht na een tijd? ik veronderstel dat hij uitdroogt & daarom niet meer te eten is zoals bij een gewone cake & dus maximum 1 week houdbaar?

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
als je het netjes laat afkoelen en dan in een mooie cake doos bewaart (luchtdicht bitte) dan kan je het best wat dagen bewaren. En een gram per plakje/persoon is ruim voldoende hoor. Recent chocolate chip cookies gemaakt (zo groot als een thee schoteltje :) ) en daar zat minder dan een gram per cookie in en daar ging ik uren goed op

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Of koop van die kleine papieren cakevormpjes, voor minicakejes. deze hebben wel een kortere bakduur, staat genoeg op internet over.

deze per stuk in plastic verpakken, en je hebt hippe kleurtjes ook nog.

Bovenaan