• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Spacecake

spacy

Newbie
hallo,

Ik ben nieuw hier, en wilde even min verhaal doen om te kijken hoe ik de volgende keer dit wat beter kan laten verlopen, want ik denk immers dat jullie meer verstand hebben hiervan dan ik!

Vorige week had ik ee nvriend op bezoek en hij had het erover dat een collega van hem een spacecake had gehad, en daar een gigantisch leuke avond van had gehad.

Je voelt hem al, wij een cake bakken. Gisteren een poosje in de keuken gestaan en heb de wiet verkruimeld en er door heen gemengt.

Ik had gelezen van wietboter, maar dat was me teveel werk.

Op internet had ik het een en ander gelezen, hoe ik het moest doen en ongeveer hoeveel.

Nu had ik een verhaal gelezen van vier vrienden die een cake hadden met vijf gram. ik denk wij eten nooit zo'n hele cake op dus elk anderhalf plakje, datm oet lukken.

Ik wiet halen bij de shop, vijf + 1 gram gratis was de actie, dus uiteindelijk zes gram wiet in mijn cake.

De vriend van mij zou bij me komen eten, dus als voorgerecht hebben we de cake genomen omdat we dan na het eten plezier zouden hebben. Bij het hoofdgerecht was er nog niks aan de hand, ik had gelezen dat je niet zomaar een 2e dosis moest nemen, en dat het wel 2 ur kon duren voor het inwerkt.

Wij aan het nagerecht en ik moest me toch in ene lachen om die kerel! Hoe hij keek! En hij kwam zelf ook niet meer bij. Dit duurde een paar minuten, en toen zakten we dieper en dieper en dieper en dieper en.......... Net zo diep tot we allebei lam op de bank lachen, mijn benen waren op sommige plekken verdoofd en ik wist niet of ik ze nou wel of niet had, mijn hoofd ging heen en weer en ik wist niet wat ik allemaal had.

Ik dronk veel want ik had een gigantisch droge mond, wel alcoholvrij, en alleen durfde ik niet meer te drinken op den duur want i kvoelde het normaal mijn keel doorgaan alleen dan voelde ik het zo eng in mijn borstkas zakken, het bleef daar maar wat hangen en nou dat ging niet helemaal goed. Ik kon niet stilzitten, we zijn soms met ons twee rondjes gaan lopen door huis, ik stond op van mijn stoel en liep een rondje en ging weer zitten, binnen buiten, etc, ik durfde niet naar de wc en had het gevoel dat overal bedreiging zat. Nu ben ik van mezelf al een beetje paranoïde, dus dat zal wel versterkt worden.

We lagen als twee sombies op de bank, ik zo nu en dan angstig kijken op internet hoelang stoned zijn nou eigenlijk duurt en die vriend lag lam op de bank. We hadden een film op staan en ik voelde het geluid soms zo hard en soms zo zacht worden!

Nou dit waren enkele voorbeelden van een hele rare ervaring. Ik heb uiteindelijk en als ik nu terug kijk een schitterende avond gehad, ik heb het eens meegemaakt en dat vind ik gaaf.

Ik heb nu nog 8 plakken, dit heb ik ingevroren voor de volgende keer. Maar hoe kunnen we dit nu gestroomlijnder laten lopen, dat we bijvoorbeeld in die lachkick blijven of dat we naar die andere wereld gaan zonder angst of extreme dalen?

We dachten aan de volgende keer, en we dachten dat zo'n halve plak wel een goed begin was? :stoned:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacy zei:
Ik heb nu nog 8 plakken, dit heb ik ingevroren voor de volgende keer. Maar hoe kunnen we dit nu gestroomlijnder laten lopen, dat we bijvoorbeeld in die lachkick blijven of dat we naar die andere wereld gaan zonder angst of extreme dalen?

We dachten aan de volgende keer, en we dachten dat zo'n halve plak wel een goed begin was? :stoned:

Ik zou inderdaad met minder beginnen. Je kunt altijd nog meer pakken. Begin rustig en bouw het langzaam op. Ergens zul je de perfecte dosis vinden.

Zorg wel dat je weet hoeveel wiet er zit in het deel dat jij hebt gegeten. Als je dan ooit meer wiet in de cake doet, kun je uitrekenen hoeveel plakken je daarvan nodig hebt. :wink:

Misschien dat een andere soort wiet ook al kan helpen. Niet alle soorten wiet hebben namelijk hetzelfde effect.

Bovenaan