Spacecake

T-Bone

Experimenterende gebruiker
Hey effe snel een vraagje,

Het is al een paar jaar geleden dat ik nog eens een plakje spacecake ben gaan halen in Nederland. (Ben zelf van België) Weet er iemand of ze cake verkopen in smartshops ? bv. Breda of Tilburg ? Of in Rotterdam in de coffeeshop ? Daar heb ik geen wietpas voor nodig.

Zelf een cake maken heb ik niet veel zin in omdat ik dan met een te grote hoeveelheid zit.

Alvast bedankt voor de reacties. :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik kom zelf nooit bij shops in die regio, maar hier in Amsterdam zijn er genoeg shops die ook spacecake verkopen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat in andere steden niet zo is.

T-Bone

Dankje,

echt kut want vroeger voor de wietpas er was ging ik altijd naar een shop in Tilburg die echt super cake had.. achja verderzoeken dan maar. :(

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Elke stad heeft wel goede shops, je moet ze alleen even leren kennen. Maargoed het wiet beleid in de grens regio is helaas wel volstrekt waanzinnig. Succes met het vinden van een nieuwe shop!

Narayani

Bewuste gebruiker
Als alleen een te grote voorraad verse cake je tegen houdt: Je kan prima losse plakken in een boterhamzakje invriezen is mijn ervaring. Bijkomend voordeel is dat je hem helemaal naar wens kunt maken. De kwaliteit van coffeeshop-cake varieert te sterk naar mijn smaak. Een goede vriend van mij maakt ze biologisch en die zijn zo lekker, en goed sterk :hearteyes:

Narayani

Bewuste gebruiker
Overigens in Breda wordt prima cake verkocht als je de juiste shop weet te vinden, maar ik denk dat ik die hier niet mag noemen :wink: Feit is wel dat bij de meeste shops in die regio je bij binnenkomst je moet legitimeren, en enkel Nederlanders er binnen komen.

T-Bone

Ja, kzal anders wel wachten tot mijn ouders op vakantie zijn en er dan zelf eentje bakken :stoned: Dan ben ik zeker dat ik een goede heb :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het zelf bakken is toch het leukst uiteindelijk. Wil je niet veel over hebben, dan zou je nog voor cupcakes kunnen gaan en slechts een paar met wiet maken en de rest zonder wiet. Moet je uiteraard wel even goed kijken hoeveel gram boter er per cupcake nodig is.

gandwarf777

Belezen gebruiker
Een makkelijk alternatief voor spacecake: wiet/hasj melk.

Na een aantal keer experimenteren en de procedure steeds meer te versimpelen kom ik hier op uit:

Weeg je dosis af, doe het in een stuk of 50ml volle melk, stop het 2 minuut in de magnetron op maximale hitte en klaar(wel goed roeren, zorgen dat het opgelost is). Kan eventueel aangelengd worden met water voor gebruik.

Op een lege maag werkt het binnen een half uur in.(vaak al na 10 minuten merkbaar)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
gandwarf777 zei:
Op een lege maag werkt het binnen een half uur in.(vaak al na 10 minuten merkbaar)
Wel chill dat het dan zo snel inwerkt. Met cake vind ik het altijd zo belachelijk lang duren voor je het merkt.

Bovenaan