• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

spacem door wiet

Relic

Experimenterende gebruiker
hey mede blowers,

ik zit m echt hier te trippen..... compleet geen tijd besef, alles lijkt heel langzaam te gaan. ik weet niet hoe ik moet gedragen, en mn linker bal doet pijn, ik beland de heletijd in een droom wereld, dan staar ik voor me uit, het lijkt wel eindeloos dit typen. wiet mag dan niet meer in zijn.. maar het is nog wel verdomd goed

ff het verhaal snel in elkaar geflatst :>

jonge jonge. gisteren.. was t ff spacen dus. na het zwemmen ging ik naar een vreemde, we zwemde met zn 5e namelijk waarvan ik 3 niet kon en na t zwemmen konden we ff n stick gaan roken bij hem (stick roken doe ik misschien 1 x in 2 maanden) dus ... ff in de tuin en ik allemaal vreemde mensen om me heen maarja ik voel me op me gemakt, neem acht haaltjes en ik denk oke dat is wel genoeg, even doorgeven en ik vroeg inmezelf af hoelang t zou duren voordat t zou werken. nouja echt binnen 10 minuten ofzo kwam t al als een klap, het leek wanneer iets grappig was dat ik dacht dat ik moest lachen dus ik lachte ook. (ik probeerde zo normaal mogelijk te doen) maar het leek alsof alles heel sloom bewoog en af en toe zag ik ook een klok voor me en dat die heel sloom ging, ik voelde me verward, en toen liepen we naar de deur en dacht oh OMG ik zit in een trip en op dat moment ging ik weer in een andere soort trip :openmouth:O gelukkig op de bank zitten, toen ik wat zei merkte ik dat ik nogal n rare stem had, en d8 van fuck laat ik maar niks zeggen toen gingen we ff naar n tekenfilm kijken wat zo vaag was, ik begreep er niks van, ik probeerde de essentie van het verhaal te begrijpen en begreep t wel een beetje en t raakte me n beetje. kauwgomkrabber! omg
uiteindelijk gingen 2 van hun weg, pfft een kleine opluchting, en toen werden ik en n vriend 3 kwartier later uitgekicked. ik zei meteen tegen die maat van OH JEEE ik SPace MM !!!! hij zo van hUH ?? haha!! hij spacde m niet.. van die joint. naja opweg naar zijn huis t leek vet raar allemaal, eenmaal bij hem b innen begon ik echt SUPER veel te vreten, lions, kitkats, hij had dat allemaal in zn koelkast, daarna ging ik mn vriend irriteren wat ik zelf erg grappig vond toen, daarna ff liggen op zn bed en filmpje gekeken gauw daarna weer richting huis het duurde eindeloos (niet zo plezierig) ik begon super hard te fietsen. eenmaal thuis ging ik nog wat eten ff tv kijken en in mn kamer zitten, duizelig enz d8 ik fuckk laat ik maar gewoon lichen in mn bed ik verdraag die spinningen niet meer en die tripping, vet irritant kan niks doen ofzo, ik had zelfs moeite met typen enzo, naja lekker slapen krijg ik de vaagste droom oooit. ik ben Mowgli in Junglebook...

conclusie: dit is veel te heftig voor mij, ik hoop dat dit mijn laatste keer is. kheb liever ghb nog dat is nog minder space

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Spannend reportje man :P

Nee maar serieus, had pas ook dat ik echt hard aan het spacen was. 10 of 20 minuten soort van versteend en kwijlend voor me uit lopen kijken. maar had toen ook 2 pilletjes in mn mik zitten :P
toen was er opeens van de energie weinig meer te merken, haha

Relic

ik had maar 8 haaltjes genomen. en het lijkt alsof ik nu al 2 1/2 u in een trip zit. ik durf bijna niet te geloven dat t wiet was... ah ik word er gek van.. de heletijd vet rare denken, alles gaat traag & sloom en dan zit ik in een diepe gedachten. op de fiets net leek het alsof alles heel lang was... ik zo maar slapen ik verdraag het niet meer ;PPP!!!!!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Dude xD Ik kan 'm ook echt spacen van hash, en lichte visuals krijgen met m'n ogen dicht.. maar jij slaat alles. =P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Relic zei:
ik zit m echt hier te trippen

Relic

jonge jonge. gisteren.. was t ff spacen dus. na het zwemmen ging ik naar een vreemde, we zwemde met zn 5e namelijk waarvan ik 3 niet kon en na t zwemmen konden we ff n stick gaan roken bij hem (stick roken doe ik misschien 1 x in 2 maanden) dus ... ff in de tuin en ik allemaal vreemde mensen om me heen maarja ik voel me op me gemakt, neem acht haaltjes en ik denk oke dat is wel genoeg, even doorgeven en ik vroeg inmezelf af hoelang t zou duren voordat t zou werken. nouja echt binnen 10 minuten ofzo kwam t al als een klap, het leek wanneer iets grappig was dat ik dacht dat ik moest lachen dus ik lachte ook. (ik probeerde zo normaal mogelijk te doen) maar het leek alsof alles heel sloom bewoog en af en toe zag ik ook een klok voor me en dat die heel sloom ging, ik voelde me verward, en toen liepen we naar de deur en dacht oh OMG ik zit in een trip en op dat moment ging ik weer in een andere soort trip :openmouth:O gelukkig op de bank zitten, toen ik wat zei merkte ik dat ik nogal n rare stem had, en d8 van fuck laat ik maar niks zeggen toen gingen we ff naar n tekenfilm kijken wat zo vaag was, ik begreep er niks van, ik probeerde de essentie van het verhaal te begrijpen en begreep t wel een beetje en t raakte me n beetje. kauwgomkrabber! omg
uiteindelijk gingen 2 van hun weg, pfft een kleine opluchting, en toen werden ik en n vriend 3 kwartier later uitgekicked. ik zei meteen tegen die maat van OH JEEE ik SPace MM !!!! hij zo van hUH ?? haha!! hij spacde m niet.. van die joint. naja opweg naar zijn huis t leek vet raar allemaal, eenmaal bij hem b innen begon ik echt SUPER veel te vreten, lions, kitkats, hij had dat allemaal in zn koelkast, daarna ging ik mn vriend irriteren wat ik zelf erg grappig vond toen, daarna ff liggen op zn bed en filmpje gekeken gauw daarna weer richting huis het duurde eindeloos (niet zo plezierig) ik begon super hard te fietsen. eenmaal thuis ging ik nog wat eten ff tv kijken en in mn kamer zitten, duizelig enz d8 ik fuckk laat ik maar gewoon lichen in mn bed ik verdraag die spinningen niet meer en die tripping, vet irritant kan niks doen ofzo, ik had zelfs moeite met typen enzo, naja lekker slapen krijg ik de vaagste droom oooit. ik ben Mowgli in Junglebook...

space scientist

Wijs gebruiker
ik blijf van mening dat je van wiet niet kan spacen en/of trippen

als je een keer echt spaced of tript dan snap je het wel, wat niet wil wegnemen dat het miss een leuke ervaring was.

Wat jij beschrijft, zo voelt wiet gewoon, ook omdat je niet zo vaak blowt

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik vind althans sinds ik bekend ben met LSD, dat ik flink kan spacen van hash.. dat had ik daarvoor nooit zo extreem. Uiteraard haalt het bij lange na niet het niveau van trippen op paddestoelen of lsd, maar het is toch best nog intens.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wazig....

Relic zei:
toen gingen we ff naar n tekenfilm kijken wat zo vaag was, ik begreep er niks van, ik probeerde de essentie van het verhaal te begrijpen en begreep t wel een beetje en t raakte me n beetje. kauwgomkrabber! omg

:confused:

Goanaut zei:
Ik vind althans sinds ik bekend ben met LSD, dat ik flink kan spacen van hash.. dat had ik daarvoor nooit zo extreem. Uiteraard haalt het bij lange na niet het niveau van trippen op paddestoelen of lsd, maar het is toch best nog intens.

Jep vind ik ook. Zou het zo zijn dat je langzamerhand leert (nou ja, 'leert', het kan ook 'gewoon' gebeuren) om van minder meer te voelen? Als je door een bepaalde hoeveelheid drugs eenmaal in bepaalde sferen hebt gezeten, kun je steeds makkelijker met kleinere hoeveelheden een soortgelijk niveau bereiken, misschien. Ik heb wel het idee dat dat bij mij zo is.

Wat betreft hasj en wiet, ik denk dat je daarmee zeker een (licht) tripgevoel kunt opwekken als je ooit eerder echt getript hebt. Dat is helemaal niet zo vreemd, je bewustzijn heeft zich immers op bepaalde vlakken bewogen, en naar de glimp van mogelijkheden die tijdens een trip opgevangen wordt en onthouden wordt (hoe beperkt dit ook moge zijn - ik bedoel, hoeveel onthoud je werkelijk van je trip?) kun je met hasj zeker een brug slaan. Je creeert iets / roept iets op met behulp van je tripherinneringen. Beetje gymnastiek voor de geest, ofzo.

Straks heb je geen enkel middel meer nodig om te kunnen ervaren wat je trippende zelf ervaren heeft, behalve de kracht van je eigen geest. Dat lijkt mij wel iets om naar te streven.

Sorry voor de off topic speculaties XD

space scientist

Wijs gebruiker
Goanaut zei:

heb je tijdens de lsd trip geblowt, want dan kan je als je normaal blowt ook een lichte flashback krijgen, hoeft ook niet visueel te zijn

azgaza

Badass junkie
Ik ben meestal pas erg stoned als ik meer dan 10 sterke joints heb gerookt in een hoog tempo, en dan gaat de tijd wat trager en krijg ik lichte visuele lsd flashbacks en ga ik op in de muziek.. niet meer dan dat.

Zo extreem stoned van minder dan een joint heb ik zelfs jaren geleden in de begin dagen nog niet meegemaakt.

PZ

Newbie
Kerel, volgens mij had jij hiervoor nog nooit goeie wiet gerookt :grin:

Ik voel me altijd zo als ik een goeie joint heb gerookt hoor, volgens mij vond jij het zo heftig omdat je het nog nooit echt had meegemaakt. Als ik stoned ben denk ik ook 20 keer na voor ik iets doe of zeg, en bij alles wat je doet heb je het gevoel dat het raar overkomt bij anderen :tongueout:
Dat van je eigen stem die raar klinkt heb ik ook.
Volgens mij let een ervaren gebruiker daar gewoon niet meer echt op :)

jasper

Wijs gebruiker
Relic zei:
conclusie: dit is veel te heftig voor mij, ik hoop dat dit mijn laatste keer is. kheb liever ghb nog dat is nog minder space

nou ik kan van ghb en wat alcohol anders ook wel heel raar doen ...

Goanaut

Bewuste gebruiker
space scientist zei:
Goanaut zei:

heb je tijdens de lsd trip geblowt, want dan kan je als je normaal blowt ook een lichte flashback krijgen, hoeft ook niet visueel te zijn

Nee daarom.. dat heb ik helemaal niet gedaan. Maar af en toe als ik hash rook voel ik ook opeens zo'n opkomende warmte, ik ga een beetje trillen en gedachten beginnen door m'n kop te razen.. Met muziek erbij en m'n ogen dicht visualiseert elke zinguiglijke prikkel.. Dat had ik voordat ik bekend was met trippen, anderhalf jaar geleden, nog niet.

Neruo

Newbie
Het kan zijn dat ik in mijn leven niet zo veel heb geblowt, en dan ik nog nooit echte trip-drugs heb gedaan, maar van 1.5 gram wiet in mijn waterpijp was ik laasts echt HARD naar de kanker.

Ik dacht echt aan diep shit, alles zag er vreemd uit, en vooral vreemd ik dacht echt na over mijn nuchtere zelf dat alsof ik iemand anders was. En ik werd ook echt hard paranoide, ik wilde echt niet meer stoned zijn. Achja, in retrospect kan ik daar wel om lachen.

Enfin, misschien is het allemaal niets ten op zichte van een paddo/LSD trip, maar voor mij het was een vrij bijzondere ervaring. Wiet is meer dan alleen een plant waar je wat lui en lacherig van word, laten we het zo zeggen.

teebo

Bewuste gebruiker
je kan echt wel spacen van wiet, mijn -op mdma na- beste trips heb ik beleefd met wiet, jah die eerste maanden paffen...Ik moest toen vroeg thuis zijn en zat de hele avond in mn kamer muziek te luisteren, te tekenen, boefkes te eten en echt intens gelukkig te zijn. ik kon me het niet voorstellen dat ik ooit ging stoppen met paffen.
echt mooie tijden
nu kom ik thuis en crash ik in mn bed :(

WTF_I_AM_TRIPPING

space scientist zei:
Goanaut zei:

Klopt man, dit had ook heel erg.
Leefde trouwens aardig lang in een soort van trip na lsd en paddo gebruik. :stoned:

En nee van wiet alleen ga je niet trippen, het is meer een soort roes.Als je begint met blowen merk je dat er veel verschil zit tussen nuchter en stoned.Later is het gewoon routine, merk je het niet eens mee :wave: r.
Neem een keer lsd of paddo's , dat noem ik trippen .

Ser

Newbie
Ik blow nu al een jaartje bijna elke dag... Laatste paar maanden space ik m niet weer van wiet :(

Zonde... Als je begint.. Doe het af en toe, dan blijft het tenminste leuk. Nu is er geen fuck meer aan.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Exact de reden waarom ik besloot vanavond, en de komende avonden, niet te blowen. =P Nu al 2 of 3 weken bijna iedere avond, vind ik al teveel dus.

Bovenaan