spacen van sos of pep

J0rrit

Badass junkie
raar maar waar. k hoor wel eens ervaringen van mensen die spacen op de pep of coke, maar dit is toch juist raar want van allebei word je helder en ben je eigenlijk gewoon nuchter, alles behalve space toch,

nu mn vraag, ligt dit aan persoon tot persoon kwa uitwerking, zou t zo kunnen zijn dat er echt mensen zijn die spacen van pep of sos? Of spacet iedereen hiervan als je maar genoeg doorhaalt? Of is het gewoon lulkoek

Van sos kan je hard gaan hoor. ik space er vrijwel altijd wel op.

Bij pep wordt ik alleen maar wakker.

uhm, ma van sos word je niet waus of wel? heb t pas 1 keer gedaan maar toen was k al heftig stoned dus. Dus spacen van de sos is gewoon een normaal effect?

Ik kan het moeilijk beschrijven, maar het lijkt wel alsof ik er een beter persoon van wordt(zolang het duurt uiteraard).

Ik praat veel meer, mensen hebben ineens meer intresse in me.
Int verkeer geeft iedereen me voorrang, mensen groeten me.
Ik ben zekerder van mezelf, en durf meer mezelf te zijn.

Zoals de meeste zeggen, je bent koning, voor zolang het duurt.

En ja, ik kan er soms best gek van doen :P

nee ma k bedoel je blijft in principe gewoon nuchter? je kunt ng normaal denken nog normaal rijden. Je bent niet vol waus zodat je nix meer volgt?

Je kan zowel van pep als sos gaan spacen.. Als je gewoon genoeg speed neemt ga je hard hoor.. Het is alleen kk slecht voor je, speed moet je zowiezo nooit gebruiken. Alleen als het echt een keer nodig is zoals bijvoorbeeld bij stom droken zijn waarbij je je grens overschreden hebt.

laan zei:
Je kan zowel van pep als sos gaan spacen.. Als je gewoon genoeg speed neemt ga je hard hoor.. Het is alleen kk slecht voor je, speed moet je zowiezo nooit gebruiken. Alleen als het echt een keer nodig is zoals bijvoorbeeld bij stom droken zijn waarbij je je grens overschreden hebt.

wat gebeurt r dan word je dan vol waus ofzo

Als je het niet test weet je ook niet of er trip drugs in versneden is.
Het zou best een kunnen dat er Mda in je coke zit versneden.

DarkScope zei:
laan zei:

Je gaat kaken, voelt alsog er een vaag warm scherm om je heen zit.. Lijkt wel een beetje op een pilletje moet ik zeggen. Mja dag erna.. PEPKATER.. niet te genieten, echt rampzalig.. IK HAAT PEP!

laan zei:
DarkScope zei:
laan zei:

Je gaat kaken, voelt alsog er een vaag warm scherm om je heen zit.. Lijkt wel een beetje op een pilletje moet ik zeggen. Mja dag erna.. PEPKATER.. niet te genieten, echt rampzalig.. IK HAAT PEP!

de 1e keer dat ik sos deed had ik dat ook, zon vaag warm scherm soort pillen gevoel. is sos altijd zo of alleen als je veel doet?

Alleen als het goeie sos is en je veel gebruikt.. Maar met pep is dit veel heftiger, mids je vel gebruikt en het goeie stuff is ;p

Van pep ga je lichamelijk gewoon stuk, geef mij daarom maar sos 8)

van pep zit ik ook wel eens te spacen maar dan heb ik wel al genoeg gehad plus flink wat jointjes.

BobG zei:
Van pep ga je lichamelijk gewoon stuk, geef mij daarom maar sos 8)
Helemaal mee eens, maar van sos gaan financien naar de klote :o

Doe mij maar geen van beide, en wel af en toe een pilletje/explosion

Terug
Bovenaan