spacen

J0rrit

Badass junkie
wat word nu precies bedoelt met spacen? want vaak hoor je boh khad lekker gespaced van de wiet of k spacede lkkr op de xtc. Je hoort soms zelfs dat zatte mensen zeggen dat ze lkkr aant spacen zijn.

Ik denk dat het bij alcohol niet zon gepaste term is. Maar wat wordt er dan precies mee bedoeld?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
als ze het zeggen vanwiet kan je er al zeker vanzijn dat het gewoon een stelletje stoere pubers zijn die toch maar iets willen zeggen, van wiet space je namelijk niet.

van xtc spacen gebeurt na inname van toch wel grote hoeveelheden mdma ofwel na inname van mda. Vrij snel te herkennen wanneer iemand aan het spacen is. de ogen draaien wat weg, ZEKER wanneer er een strboscoop aanstaat ga je die personen hun ogen zien toe doen want dan is het amper te houden. Zie gewoon bij het topic hard gaan, dan weet je het wel

caatje

Badass junkie
DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.

en wat bedoel jij ermee?

Voor mij is spacen, los gaan van jezelf, even helemaal van de wereld zijn.

minn

Badass junkie
caatje zei:
DarkScope zei:
Ook kun je best waus worden als je veel neemt, dat is wel chill want dan kun je lekker spacen.

en wat bedoel jij ermee?

Voor mij is spacen, los gaan van jezelf, even helemaal van de wereld zijn.

Voor mij ook, en dat kan dus ook gewoon met wiet :) (lijkt mij)

caatje

Badass junkie
@minn, mij is t nog nooit gelukt met alleen wiet. Het voelt voor mij niet space zoals ik space bedoel.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik vind gewoon dat als je echt hard gaat dat je m' dan spaced, bij alcohol en wiet vind ik het word spacen niet goed passen. :wink:

Bal0n

Badass junkie
DarkScope zei:
wat word nu precies bedoelt met spacen? want vaak hoor je boh khad lekker gespaced van de wiet of k spacede lkkr op de xtc. Je hoort soms zelfs dat zatte mensen zeggen dat ze lkkr aant spacen zijn.

Ik denk dat het bij alcohol niet zon gepaste term is. Maar wat wordt er dan precies mee bedoeld?

Je begint nu serieus vermoeiend te worden, heb je dat zelf niet door ofzo?

platypus

Belezen gebruiker
ik loop zelfs te spacen als ik 's ochtends mijn bed uit kom...

MAAR: over het algemeen wordt volgens mij de "xtc trip" bedoelt, omdat die heel erg "space" is. maar iedereen gebruikt het zoals hij dat wilt. of nou meteen een vaste betekenis aan een woord te geven, sommige dingen hebben nu eenmaal meerdere betekenis voor verschillende mensen.

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
DarkScope zei:

jawel :)

MetaalKonijn

Badass junkie
DarkScope zei:
Bal0n zei:
DarkScope zei:

Waarom doe je het verdomme dan, met je hoofd.

J0rrit

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
DarkScope zei:
Bal0n zei:
DarkScope zei:

met me voete

Waarom doe je het verdomme dan, met je hoofd.

Rain

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Ik vind gewoon dat als je echt hard gaat dat je m' dan spaced, bij alcohol en wiet vind ik het word spacen niet goed passen. :wink:
Als je je eerst vet zuipt en dan een joint rookt space je em aardig, van paar pillen ook,van heroine vast ook etc..

Bovenaan