Spanning vooraf XTC

dullie

Newbie
Hallo,

Ik neem wel eens een enkele keer XTC op een speciaal feest. Maar als ik er van te voren aan denk krijg ik toch een beetje spanning/zenuwen. Gedachtes als: ''Hopelijk gaat de trip goed aanvoelen'' , ''als ik maar niet teveel ga gebruiken waardoor ik ga hallucineren en een badtrip ga krijgen'' ''als maar alles goed gaat''
zijn dan veel voorkomend.

En dat terwijl mijn XTC trips altijd super zijn geweest. En eenmaal als de pil werkend is alles over. Dan gooi ik liever nog meer erin :wink:

Herkend iemand zich hierin?

Ja, ik herken me er heel erg in haha. Dan denk ik weer van 'als dit maar goed gaat, en ik de trip lekker voel (:' En dan trip ik hem eindelijk lekker =D
Maar heb van een vriend gehoord dat je juist niet zo moet denken, omdat je dan meer kans hebt op bad gaan ofzo..

roteck

Experimenterende gebruiker
Oooooh zooo herkenbaar! Voooor zo veel feesten gehad, trillende armpjes en beentjes, spanning en zenuwen:grin: En toch wetende dat het gewoon weer geweldig gaat worden! Top gevoel is dat :rock:

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Herkenbaar, maar eigenlijk moet je gewoon ff van feest genieten. En dan opeens denken oja laten we beginnen en het dan gewoon over je heen laten komen :grin:

Ik heb juist het tegenovergesteld.

Voel de zenuwen helemaal opkomen en vlinders in me buik en rillingen van WOUW dit wordt weer een geweldige avond met XTC, hoop dat ik flink lekker zal spacen vanavond.

Zelf 0,0 gedachten ooit gehad dat het slecht zou gaan, zelf ook nooit bad gegaan maar een maat van me wel (zijn ogen begonnen afzonderlijk te rollen en springen na alle ooghoeken, heel vies gezicht!)

urtinriZ

Belezen gebruiker
Heb dit inderdaad ook gehad :) Eerste keer had ik het juist niet omdat ik geen idee had wat ik moest verwachten, maar de tweede keer vond ik het toch heel erg spannend, van "wanneer zou die gaan werken" :) Kriebelend gevoel in de buik en stuiterende beentjes ( adhd he :tearsofjoy: ).

En de derde keer ook omdat het in een club was (afgelopen weekend) terwijl de 2 keren daarvoor op festivals waren, dus ik zat als een malle te shaken op de wc (niet volledig afgesloten! bovenkant open en onderaan kon je voeten zien) terwijl ik het q-danceje tevoorschijnhaalde en doormidden bijtte. Toen snel mijn flesje corona met water gevuld en terug bij mijn maten aangeschoven ^^

Bovenaan