Ik heb ook een periode cbd olie gebruikt. Het werkt voor echt heel veel dingen. Let wel echt op het "less is more". In het begin werkt 1 druppel onder de tong al echt. De dosissen die op sommige sites te vinden zijn bij bepaalde kwalen zijn onzin. Het is per persoon verschillend en je zult zelf je dosis moeten bepalen. Begin met 1 druppel onder de tong.
Ook heb je verschillende sterktes. Begin het beste met 4,5 a 5% cbd. Daar heb je echt genoeg aan in het begin. In het begin werkt het ala minute maar later kan het tot een half uur duren eer het werkt. Houd het ongeveer 30 tot 90 seconde onder je tong voor je slikt of iets nuttigt.
Het nadeel is wel, je bouwt rete snel tolerantie op! Dat zal misschien per kwaal verschillen hoor maar ik hoor het veel. Ik was in 6 tot 8 maanden van 1 druppel 4,5% naar 6 druppels van 10% gegaan. Nou gebruikte ik het voor een chronische klacht, misschien is dat anders als een tijdelijke of oplosbare klacht. Ik ben gestopt met het gebruik om de kosten. Het is echt een duur grapje als je het langere tijd gebruikt.
Neemt niet weg dat het echt helpt en zekersss de moeite waard is om het te gaan gebruiken!
Oja: en als je blowt heeft géén invloed op je gebruik. Dus niet denken dat je meer als die ene druppel nodig hebt omdat je zou blowen. In een joint zit zo weinig cbd dat het geen invloed heeft.
(Ja ik had mij er erg in verdiept voor mijn gebruik)
Let op prijzen, het kan echt verschillen per site. En neem de pure cbd, niet een combi met iets anders erbij in. (Je hebt met hennep erin etc)
Succes joh!
Ps: het helpt je geest ook qua drukte.