Special?

Yvan

Newbie
Is er iemand die weet wat 'special' is?
een vriend van me had het vorige x..
het is geen coke en ook geen speed..

Yvan

Newbie
euhm,sja het was poeder.. zag er een beetje uit als coke
en het effect,nuja ik had een lijntje van een cm of 6 van gesnoven,
en ik werd er eigelijk heel gek van in mn hoofd..
echt een beetje paranoia,opgefockt enzo..

TrippyShit

Badass junkie
Paranoia zou best kunnen van ketamine.

Ketamine:

Poeder/kristalletjes
Kleine lijntjes klopt ook
Brande het echt in je neus of wat? Ketamine doet dit namelijk niet vind ik zelf..
Hoelang duurde het? 30min/uurtje?
Voelde je jezelf warm/verdoofd en vaaaag?

Voldoet de drug aan de bovenstaande criteria dan is het hoogstwaarschijnlijk special K, ketamine..

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik heb hier 85% pure ketamine liggen, en ik kan je vertellen dat keta wel een branderige sensatie in je neus achterlaat, ook bij kleine hoeveelheden.

Yvan

Newbie
Angramar Temenos zei:
Paranoia? Hmm, ik heb niet genoeg ervaring met ket om goed te oordelen... Werd je heel erg gedissocieerd, beetje robotachtig?

Ja,dat robotachtig gevoel had ik wel ja!
TrippyShit zei:

Ketamine:

Poeder/kristalletjes
Brande het echt in je neus of wat? Ketamine doet dit namelijk niet vind ik zelf..

Voldoet de drug aan de bovenstaande criteria dan is het hoogstwaarschijnlijk special K, ketamine..

het was poeder..
branden viel idd best mee en het effect was idd redelijk kort,zo'n 3kwartiers ongeveer.
warm en verdoofd weet ik niet echt meer,maar idd.. zo vaaaaaaagggg als het maar kan :grin:

Dus ik heb dus zonder het goed en wel te beseffen ook al keta gedaan? :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik verwachte hasj, maar het was O, het verwachte gevoel kwam niet, maar op dat moment maakte me dat niets meer uit.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
TrippyShit zei:

Ketamine:

Poeder/kristalletjes

keta kan echt wel branden in je neus, zeker als je de kristallen niet goed hebt fijngemaakt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb laatst Ketje gehad (R-iso, 87%), waren kristalletjes, redelijk grove ook. Brandde niet echt in m'n neus, eerder een raar, tintelend/prikkend gevoel, maar niks vergeleken met bijv. MDMA snuiven.

Bovenaan