Speciale kruiden in de smartshop

Flasher

Experimenterende gebruiker
Hey mede DF'ers!

Als belg kom ik niet zo heel dikwijls een een smartshop dus ik hoop dat ervaren smartshopgangers hier me wat kunnen helpen. De laatste keer dat ik in Nederland was, nam ik van de smartshop een foldertje mee van een of ander kruid dat je in een joint of in een pijpje kan roken. Je zou er zo''n 45minuten van trippen/hallucineren. Lijkt me fijn spul aangezien ik paddo's net iets te hevig vind, en vooral veel te lang duren.

Weet iemand toevallig de naam hiervan want ben het foldertje kwijt :tongueout:? Het is geen salvia want dat heb ik al eens gekocht, en was absoluut de moeite niet. Iemand ervaring met het kruid dat ik bedoel?

alvast bedankt voor dit te lezen

Grts, Flasher :smoke:

Imke

Badass junkie
Hij zegt juist dat hij al eens salvia genomen heeft en dat het de moeite niet waard was.

Flasher

Experimenterende gebruiker
Ik ga volgende keer dat ik er kom wel eens zo'n dosis meenemen... Misschien is het wel erg vet :) Anyhow, tussentijds rook/slik/snats ik wel dagene dat hier wél te vinden is :grin:

matthijs

Badass junkie
Saivy zei:
Hij zegt juist dat hij al eens salvia genomen heeft en dat het de moeite niet waard was.

Kan je het nog wel een paar keer proberen...salvia werkte bij mij ook pas de 3e keer ofzo...

Bovenaan