Speed + 2-CB

DeProfeet

Experimenterende gebruiker
Beste DF-ers,

Zoals jullie in de titel kunnen zien wil ik graag iets meer weten over de combi: speed + 2-CB.
Ik snap dat je niet echt keihard gaat trippen als je ook onder invloed bent van speed maar dat is ook een beetje mijn insteek.
Mijn doel is dan ook niet om een full-on trip te hebben maar om in een thuissetting het lekkere gevoel en de energie van speed te hebben met een psychedelisch randje; leuke visuals en misschien een beetje vaag zijn.

Heeft iemand hier ervaring mee die me er wat meer over kan vertellen en misschien wat tips?

Groetjess

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Minder 2-cb nemen zonder pep is dat geen optie? De pep bellemerd de trip vaak negatief is mijn ervaring.

Quinn

Bewuste gebruiker
ga voor ongeveer 10/15 mg 2cb zodat je lichtelijk hallucineerd ( als je ervaring hebt met 2cb dan kan je miscchien iets meer nemen ). ga voor je lijntje pep gewoon zoals je altijd doet. kan hierbij natuurlijk weinig over zeggen want weet niet hoe puur je peppie is maar ga niet tehoog doseren. kan nogal klote zijn in combinatie met de 2cb.

zelf heb ik hiermee alleen ervaring op feestjes en geen thuis ervaring waarin ik wel wil zeggen dat je er van houden moet, de combinatie is wat aan de zware kant en zou ik niet doen als je nog nooit 2cb hebt genomen ( of andere psysch ).

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik heb een keer smiddags een beetje speed genomen en dan s avonds 10 mg 2cb. Ik was erg moe, daarom minder 2cb genomen dan normaal. Ik weeg 55 kg btw. Had wel degelijk goede visuals zoals vorige keren met alleen 15 mg 2cb.
Toen de 2cb uitwerkte voelde ik de speed weer. Ik vond de speed niet echt een toegevoegde waarde hebben tijdens het trippen.
Als je gaat combineren, zou ik sowieso van allebei minder nemen. En al ervaring hebben met beide middelen apart.

DeProfeet

Thanks voor de opmerkingen. Ik ga dan denk ik toch maar een lage dosis 2-CB zonder speed doen. Ik heb te weinig ervaring met beide middelen en zoals ik nu lees is het niet persé een hele geweldige combo.

Na psychedelica ben ik altijd zo moe, zou ik evt. na afloop wel een sleutelpuntje kunnen nemen? Zou dit mijn pep ervaring erg kunnen beïnvloeden of overmeestert de speed alles in 1x?

En even ter bevestiging: van wat ik heb gelezen over 2-CB is het vooral erg visueel en niet zo enorm mindfuckerig zoals bv truffels. Klopt dit of heb ik het mis?

Nogmaals bedankt voor de reacties!

Quinn

Bewuste gebruiker
Thanks voor de opmerkingen. Ik ga dan denk ik toch maar een lage dosis 2-CB zonder speed doen. Ik heb te weinig ervaring met beide middelen en zoals ik nu lees is het niet persé een hele geweldige combo.

Na psychedelica ben ik altijd zo moe, zou ik evt. na afloop wel een sleutelpuntje kunnen nemen? Zou dit mijn pep ervaring erg kunnen beïnvloeden of overmeestert de speed alles in 1x?

En even ter bevestiging: van wat ik heb gelezen over 2-CB is het vooral erg visueel en niet zo enorm mindfuckerig zoals bv truffels. Klopt dit of heb ik het mis?

Nogmaals bedankt voor de reacties!
2cb is inderdaad niet "mindfuckerig" maar vooral lichte hallucineren met een soort mdma eraan toegevoegd, hoe hoger je dosering hoe meer je de hallucinerede kant op gaat. ik zou het sowieso 1 keer zonder pep nemen voordat je het gaat combineren omdat je dan de drug unieke effecten ervaard voordat je ermee gaat experimenteren.

DeProfeet

2cb is inderdaad niet "mindfuckerig" maar vooral lichte hallucineren met een soort mdma eraan toegevoegd, hoe hoger je dosering hoe meer je de hallucinerede kant op gaat. ik zou het sowieso 1 keer zonder pep nemen voordat je het gaat combineren omdat je dan de drug unieke effecten ervaard voordat je ermee gaat experimenteren.

Is goed, dan hou ik het bij enkel 2-CB. Bedankt :blush:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Als je na de 2cb pep neemt, zal die het wel doen. Dan ben je in 1x fit en wakker lijkt mij. Alleen de dagen erop zal je wel extra moe zijn.

Quinn

Bewuste gebruiker
Als je na de 2cb pep neemt, zal die het wel doen. Dan ben je in 1x fit en wakker lijkt mij. Alleen de dagen erop zal je wel extra moe zijn.
als de pep is uit gewerkt ben je super moe :P echt niet normaal naar de klote. maar als je der inderdaad een goeie dag voor pakt en de rust daarvoor dan is het best goeie optie

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ikzelf combineer dit alleen op feestjes, vanwege de zware benen die ik van 2C-B krijg. De kunst is echter om de dosering speed minimaal te houden, snuifjes van niet veel meer dan 20mg met minimaal 2 a 3 uur ertussen, aangezien speed zeer snel gaat overheersen. Als je de speed minimaal houdt heb je gewoon de gebruikelijke effecten van 2C-B met ietsjes meer energie. Als je zo als jij aangeeft vooral de speed goed wilt merken dan zul je weinig van de 2C-B gaan voelen kan ik je verzekeren.

Thuis zou ik deze combi zwaar overbodig vinden, want het voegt verder weinig toe en je hebt er ook weer een kater bij terwijl enkel 2C-B juist niet echt een kater veroorzaakt.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
als de pep is uit gewerkt ben je super moe :P echt niet normaal naar de klote. maar als je der inderdaad een goeie dag voor pakt en de rust daarvoor dan is het best goeie optie

Ik moet altijd een halve week bijkomen na een nachtje pep, maar ik ben dan ook al 40 :grin:
En na een avond 2cb ben ik ook moe van alle indrukken!

Bovenaan