Speed 48 uur na antibiotica

Discodeine

Newbie
Hey allemaal,

Volgende week zaterdag ben ik van plan (mn eerste keer!) speed te gaan gebruiken op een feestje. Momenteel ben ik wel geveld door een keelontsteking en ik slik daarvoor antibiotica. Ik ben donderdag klaar met mijn kuur. Ik zou dan ongeveer 48 uur later speed nemen. Is dit af te raden? Thanks voor het antwoord!

Fool

Badass junkie
Dat is af te raden, speed verlaagd je weerstand waardoor je (in theorie) met een beetje pech je weer last krijgt van je keelontsteking. :wink:

Fool

Badass junkie
48 uur na de antibiotica zal er niet genoeg meer in je lichaam zitten om interacties te veroorzaken. :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat dacht ik ook ja. Als je drugs gebruikt heb je altijd een risico, als je gezondheid niet helemaal top is is dat ook iets meer nog. Denk dat je wel kansje hebt dat je weer ziek wordt idd, maar het hoeft niet. Goed voor jezelf zorgen iig (:

Discodeine

Newbie
Het feest en de speed waren geweldig, de kater was verschrikkelijk en mijn amandelen zijn helaas weer dik en pijnlijker. Gelukkig kan ik vanmiddag al terecht bij de huisarts, maar weinig slaap en drugs zijn dus niet aan te raden vlak na een antibioticakuur :(

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja, speed verlaagd je weerstand zoals Fool hierboven ook al zei. Als je weerstand dan al slecht is en je hebt last gehad van een ontsteking, is de kans groot dat dat weer terugkomt als je aan de speed gaat...

Zelfde geldt bijvoorbeeld voor blaasontsteking (vooral voor de vrouwen onder ons).

Fool

Badass junkie
Discodeine zei:
Het feest en de speed waren geweldig, de kater was verschrikkelijk en mijn amandelen zijn helaas weer dik en pijnlijker. Gelukkig kan ik vanmiddag al terecht bij de huisarts, maar weinig slaap en drugs zijn dus niet aan te raden vlak na een antibioticakuur :(
Goh, wat raar. :P

Bovenaan