Speed afremmen?

Ik heb op internet gezocht en dit subforum en het enigste wat ik kon vinden was Vitamince C! Ik vroeg me af of je door voedsel/drinken het effect ook afremt zoals bij blowen het geval is!

alcoholist

Wijs gebruiker
veel zit tussen de oren,ligt erook aan hoe gevoelig je bent voor drugs.
waarschijnlijk gaat het nog redelijk goed met jou,maar sta je op het punt de mist in te gaan,
zo te zien..

kijk uit..

MDMC

Belezen gebruiker
Gewoon in acht houden niet te veel speed te snuiven/slikken. Het is geen coke, dus niet om de haverklap bij nemen. Zolang je dit aanhoudt kan je nooit echt te hard gaan, mocht je alsnog het idee hebben dat het iets te snel gaat, probeer dan wat te eten (fruit oid). Maar echt afremmen zal het zeker niet.

het schijnt dat ik 1 van de weinigen ben, maar als ik vreselijk hard ga op pep, en ik neem een lijntje goeie coke wordt ik weer helemaal rustig...

Moon

Bewuste gebruiker
Als ik erg hard ga dan help het wel als ik wat eet, al is het maar een paar lepels yoghurt. Voel me daarna altijd weer relaxter. Ben er pas sinds kort achter gekomen trouwens, kan ook alleen yoghurt of fruit eten tijdens het gebruik van speed, iets anders krijg ik echt niet weg dan.

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Speed afremmen kan op verschillende manieren:

- met zure voedingsmiddelen zoals appels, sinasappelsap, mandarijnen enz.
- met vitamine C tabletten vanaf 1000 mg
- met melatonine tabletten vanaf 5 mg
- met benzodiazepinen zoals alprazolam, diazepam, oxazepam. Deze manier wordt ook gebruikt in ziekenhuizen bij acute amfetamine intoxicaties.
- met antipsychotica zoals quetiapine en haloperidol. Deze manier is erg overstandig en brengt extra gevaren en schadelijkheid megt zich mee. Bovendien hebben antispychotica bijwerkingen waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten.

Bovenaan