Speed, alcohol

Iemand ervaring met speed?
Het is als volgt.
Ik heb nu een maandje geleden speed gebruikt met heel wat alcohol gebruik.
Hoeveel speed ik precies genome heb weet ik niet meer (het was zeker niet meer dan een half grammetje en kwaliteit weet ik ook niet omdat ik belg ben en het niet kan laten testen) en hoeveel alcohol ik precies gedronken heb kan ik jullie ook niet vertellen maar ik weet wel heel wat gemixed zoals wodka,redbull,jenever,pissang,passoa,bier,erristoff,smirnoff,breezer verspreid over een avond vanaf 7 uur tot een uurtje of 8 smorgens. ik heb mijn 1ste lijntje gehad een uurtje of 12 denk ik en mijn laatste om een uurtje of 5 snachts. in totaal 4 lijntjes of messchien 5 het is allemaal heel vaag. vrienden van mij hebben dezelfde speed als mij genomen en hebben nergens last van. Maar ik was die week wel ziek moest antibiotica nemen en ontstekingsremmers hoest siroop en een neusspray die dag heb ik bewust mijn medicijnen niet ingenomen omdat ik wist dat ik die avond ging drinken (was niet vanplan drugs te nemen). Alles verliep prima ik had een leuke avond, nacht het was een schoolfuif dus moesten we nog een heledag op school zijn maar rond een uurtje of 14 liep het helemaal mis ik werd duizelig, kreeg last van hartkloppingen en had het gevoel niet in werkelijkheid te zijn (dat gevoel heb ik al eerder gehad bij voormalig speedgebruik en ook bij cannabis) maar dat was al een hele eind geleden. Die volgende dag moest ik gaan werken maar had heel de nacht geen slaap gevat, last van hartkloppingen, zweten, duizeligheid,.. en dat heb ik 3 dagen aan een stuk gehad ! toen ben ik naar de dokter geweest, mijn hele verhaal gedaan en volgens hem was het normaal dat ik me zo voelde hij vond het een wonder dat ik het overleefd heb (kon dood zijn volgens hem) maar verder niets aan de hand volgens hem het moest gewoon vanzelf verdwijnen. Had dan een andere dokter bezocht en had toen een te lage bloeddruk heb daartegen medicijnen gekregen en moest metteen helpen voelde me nog steeds zo en toen bleek ik een te hoge hartslag te hebben 116 in rust maar bloeddruk was normaal, bloedtest ook laten uitvoeren alles is normaal. Nu zegt de dokter dat ik in een depressie zit en moet Anti depressia nemen, alprazolam (tegen angsten), en medicijnen om mijn hartslag onder controle te krijgen. maar heb nu nog steeds dat duizelig gevoel? Ik heb veel gegoogled en messchien heb ik een angststoornis? komt dat door de drugs? Gaat dat vanzelf weer weg? Of moet ik nu heel me leven leven met die 1ne foute avond die heel me leven kapot maakt waardoor ik nu constant duizelig ben, en zonder mijn medicijnen nog last heb van hartkloppingen, trillen, zwetende handen,.. ( ik moet wel zeggen toen ik slecht ging van cannabis dat is ondertussen al 4 jaar geleden had ik heel hetzelfde gevoel! maar na het slapen was dat over en nergens meer last van gehad) en toen ik slecht ging van de speed een keertje had ik dat ook! maar toen hebben vrienden me rustig gekregen en na het slapen was dat gevoel ook weer weg. Wat dus nu mijn vraag is is verdwijnt dat gevoel weer vanzelf? heeft iemand hier ervaring mee met speed en alcohol en daardoor weken onrustig zijn?

_shikantaza

Badass junkie
justagirlhehe zei:
kwaliteit weet ik ook niet omdat ik belg ben en het niet kan laten testen

Ervaren speedgebruikers kun je in het speed subforum vinden.
Dat jij als Belg niet zou kunnen testen is onwaar, het kan wel degelijk in Brussel: http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63

justagirlhehe zei:
hoeveel alcohol ik precies gedronken heb kan ik jullie ook niet vertellen maar ik weet wel heel wat gemixed zoals wodka,redbull,jenever,pissang,passoa,bier,erristoff,smirnoff,breezer verspreid over een avond vanaf 7 uur tot een uurtje of 8 smorgens. ik heb mijn 1ste lijntje gehad een uurtje of 12 denk ik en mijn laatste om een uurtje of 5 snachts. in totaal 4 lijntjes of messchien 5 het is allemaal heel vaag.

Je hebt veel te veel genomen voor een eerste keer amfetamine, zeker in combinatie met alcohol. Mega kater gegarandeerd.

justagirlhehe zei:
moet ik nu heel me leven leven met die 1ne foute avond die heel me leven kapot maakt waardoor ik nu constant duizelig ben, en zonder mijn medicijnen nog last heb van hartkloppingen, trillen, zwetende handen,..

Het gaat vast wel weer over, je bent te enthousiast begonnen en daar word je voor gestraft door jouw eigen lichaam. Blijvende schade na 1 nachtje feesten zou extreem uitzonderlijk zijn.
Leef een tijdje gezond dan merk je dat je je na een tijd beter gaat voelen.

dupont zei:
justagirlhehe zei:
kwaliteit weet ik ook niet omdat ik belg ben en het niet kan laten testen

Ervaren speedgebruikers kun je in het speed subforum vinden.
Dat jij als Belg niet zou kunnen testen is onwaar, het kan wel degelijk in Brussel: http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63

justagirlhehe zei:
hoeveel alcohol ik precies gedronken heb kan ik jullie ook niet vertellen maar ik weet wel heel wat gemixed zoals wodka,redbull,jenever,pissang,passoa,bier,erristoff,smirnoff,breezer verspreid over een avond vanaf 7 uur tot een uurtje of 8 smorgens. ik heb mijn 1ste lijntje gehad een uurtje of 12 denk ik en mijn laatste om een uurtje of 5 snachts. in totaal 4 lijntjes of messchien 5 het is allemaal heel vaag.

Je hebt veel te veel genomen voor een eerste keer amfetamine, zeker in combinatie met alcohol. Mega kater gegarandeerd.

justagirlhehe zei:
moet ik nu heel me leven leven met die 1ne foute avond die heel me leven kapot maakt waardoor ik nu constant duizelig ben, en zonder mijn medicijnen nog last heb van hartkloppingen, trillen, zwetende handen,..

Het gaat vast wel weer over, je bent te enthousiast begonnen en daar word je voor gestraft door jouw eigen lichaam. Blijvende schade na 1 nachtje feesten zou extreem uitzonderlijk zijn.
Leef een tijdje gezond dan merk je dat je je na een tijd beter gaat voelen.

Oke, maar dat is dus 'normaal' dat je nog steeds zo raar voelt duizeligheden en gevoel van onwerkelijkheid? ik ben er echt niet gerust op :( durf nooit nog uit te gaan en durf zelfs geen alcohol meer drinken! ik heb al in totaal 8 keer de huisarts bezocht hij loopt steeds aan te smere met nieuwe medicijne

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Je kunt je best een weekje niet zo lekker voelen als je echt te ver bent gegaan hoor. Maar op een gegeven moment moet het toch echt wel over zijn. Na een weekendje doorhalen ben ik op de vrijdag daarna meestal wel weer helemaal de oude.

Voor nu: Probeer even genoeg slaap te krijgen en zorg ervoor dat je alle nodige vitamientjes en mineralen binnekrijgt. Bijvoorbeeld met multivitamine. Met genoeg slaap bedoel ik een uurtje of 9 per nacht. Prima om daar even in te overdrijven. Probeer als het even kan wat beweging te krijgen.

Als je zoiets weer gaat doen, let dan ff goed op wat je aan het doen bent. Alcohol voel je niet meer na pep, dus drink je snel teveel, meer dan dat je zonder zou doen. Je organen krijgen dan een extra harde klap. Als je nog eens speed grbruikt, neem dan minilijntjes en probeer niet mer de wat meer ervaren gebruikers mee te komen. Met minilijntjes bedoel ik dus ook echt klein. Hoe minder hoe beter, en niet te snel bijpakken. bij pep is het eigenlijk altijd: less = more. Op het moment dat je dat opgefokte gevoel begint te voelen van pep ben je al eigenlijk 3 keer te ver.

Maar totdat je weer helemaal top in je vel zit: afblijven!!
Dus ff gezond aan doen nu, grote kans dat je je vanzelf beter gaat voelen.

Beterschap.

d1g1tal1s zei:
Je kunt je best een weekje niet zo lekker voelen als je echt te ver bent gegaan hoor. Maar op een gegeven moment moet het toch echt wel over zijn. Na een weekendje doorhalen ben ik op de vrijdag daarna meestal wel weer helemaal de oude.

Voor nu: Probeer even genoeg slaap te krijgen en zorg ervoor dat je alle nodige vitamientjes en mineralen binnekrijgt. Bijvoorbeeld met multivitamine. Met genoeg slaap bedoel ik een uurtje of 9 per nacht. Prima om daar even in te overdrijven. Probeer als het even kan wat beweging te krijgen.

Als je zoiets weer gaat doen, let dan ff goed op wat je aan het doen bent. Alcohol voel je niet meer na pep, dus drink je snel teveel, meer dan dat je zonder zou doen. Je organen krijgen dan een extra harde klap. Als je nog eens speed grbruikt, neem dan minilijntjes en probeer niet mer de wat meer ervaren gebruikers mee te komen. Met minilijntjes bedoel ik dus ook echt klein. Hoe minder hoe beter, en niet te snel bijpakken. bij pep is het eigenlijk altijd: less = more. Op het moment dat je dat opgefokte gevoel begint te voelen van pep ben je al eigenlijk 3 keer te ver.

Maar totdat je weer helemaal top in je vel zit: afblijven!!
Dus ff gezond aan doen nu, grote kans dat je je vanzelf beter gaat voelen.

Beterschap.

Dankjewel! Het gaat nu wel een heel stuk beter, ik neem nu al een week antidepressia en ik ben in een hele diepe depressie gevallen na speedgebruik (heb ok gaan kaartleggen enzo om even te checken wat ik zou hebben en het 1ste wat ze zeiden was ; Je zit in een hele diepe depressie) messchien doet dit er helemaal niet toe maar ik heb de afgelopen maand het echt gehad ik dacht nooit nog goed te kunnen worden, en nu gaat het al heel wat beter ! ben ook al 2 weken niet naar school geweest dus kan ik ff goed rusten. Mijn lichaam heeft idd een signaal (en watvoor een signaal!) gegeven dat het teveel was voor me. Hebben daar meerdere mensen last van? Depressie na speedgebruik? Ik moet wel zeggen mijn vader is al enkele keren opgenome door depressies en mijn jongere zusje is ook depressief en is ondertusse al een jaar opgenome, dus ik ben er wel gevoeliger voor dan anderen. Heb ook temaken gekregen met ernstige angstaanvallen (door mijn depressie) ik wil iedereen waarschuwen echt opletten met drugs! het maakt je lichaam kapot!! En idd less is more NO DRUGS FORR ME :)

Uncubed

Newbie
Speed is sowieso al een niet echt een heel erg goed goedje, ga je het echter mixen zal je sneller last krijgen van negatieve effecten. Dit is uit eigrn ervaring en kan bij jou natuurlijk anders zijn. Echter drink ik wel is 2 biertjes als het uit begint te werken om lekker te kunnen slapen.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Fijn om te horen dat het weer beter met je gaat.!!!

Waar je mee afsluit is denk ik inderdaad het enige wat ik je uit gezond verstand kan aanraden. Het is vervelend, maar sommige mensen hebben nou eenmaal meer aanleg voor een depressie dan andere. Je hebt nu gemerkt dat het een enorme impact op je dagelijks leven heeft, en waarschijnlijk overschaduwen de negatieve kanten de positieve bij jou zover dat je je wel 2 keer achter de oren krabt voordat je weer neemt.

Ja, Ik denk dan in zekere zin iedereen wel last heeft van een depressie na speed gebruik. Bij sommige kan dat heel subtiel zijn zonder dat je het echt door hebt, bij anderen is het heel zwaar en beinvloed het je volledige gevoel over langere tijd. Ook ik heb er last van, maar bij mij is het zo mild dat ik mij eroverheen kan zetten en het duidelijk toewijs aan het gebruikte middel en er daarom wel om kan lachen. Herman Brood sprong van het hilton.....

Het leven heeft zat dingen waar je van kan genieten zonder deze negatieve dingen, dus richt je daar op. Als drugs voor jou onder de streep een negatief resultaat geeft is het gewoon niets voor jou.
En canabis, pas daar ook mee op he!! doe je dat regelmatig en heb je aanleg voor depressie kan het naar uitpakken. Je gaat je heel langzaam steeds een kleein beetje meer depri volen en door dat trage verloop merkt je het niet echt op. Dat spul heeft uiteindelijk meer impact dan je denkt.

d1g1tal1s zei:
Fijn om te horen dat het weer beter met je gaat.!!!

Waar je mee afsluit is denk ik inderdaad het enige wat ik je uit gezond verstand kan aanraden. Het is vervelend, maar sommige mensen hebben nou eenmaal meer aanleg voor een depressie dan andere. Je hebt nu gemerkt dat het een enorme impact op je dagelijks leven heeft, en waarschijnlijk overschaduwen de negatieve kanten de positieve bij jou zover dat je je wel 2 keer achter de oren krabt voordat je weer neemt.

Ja, Ik denk dan in zekere zin iedereen wel last heeft van een depressie na speed gebruik. Bij sommige kan dat heel subtiel zijn zonder dat je het echt door hebt, bij anderen is het heel zwaar en beinvloed het je volledige gevoel over langere tijd. Ook ik heb er last van, maar bij mij is het zo mild dat ik mij eroverheen kan zetten en het duidelijk toewijs aan het gebruikte middel en er daarom wel om kan lachen. Herman Brood sprong van het hilton.....

Het leven heeft zat dingen waar je van kan genieten zonder deze negatieve dingen, dus richt je daar op. Als drugs voor jou onder de streep een negatief resultaat geeft is het gewoon niets voor jou.
En canabis, pas daar ook mee op he!! doe je dat regelmatig en heb je aanleg voor depressie kan het naar uitpakken. Je gaat je heel langzaam steeds een kleein beetje meer depri volen en door dat trage verloop merkt je het niet echt op. Dat spul heeft uiteindelijk meer impact dan je denkt.

Ik moet waarschijnlijk in therapie, omdat ik blijf zitten met de angstgevoelens, ik kan dat nare gevoel nietmeer van me af zetten en heb constante duizeligheden, nu vraag ik me echt wel af of dat nu komt door die drugs? Heb al veel gelezen dat drugs triggerd wat je in je lichaam hebt maar nog niet uitkomt, dus mss heeft de drugs wel mijn angstaanvallen en depressies getriggerd.. geen idee.. Of kan dat echt dat je lichaam na een maandhalf nog niet hersteld is van een hevig nachtje speedgebruik? of heb ik me hersenen beschadigd ofzo.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Nou, ga daar maar niet van uit hoor. Ik kan de avondjes inmiddels niet meer tellen dat ik veel te veel van van alles veel te lang achter elkaar heb gebruikt, maar maandags gaat de wekker toch echt weer in de ochtend en sta ik even later, zij het met een ietsiepietsie moe gevoel, gewoon weer op het werk. Winterdepressie misschien? Probeer zo veel mogelijk zonlicht te pakken, en een zonnebankje en multivitamines helpen daar tegen. Of pak snel een fliegtuig naar de zon....Wie weet knap je daar weer een beetje van op.
Heel veel sterkte de komende tijd!!

Bovenaan