SPEED ALLOESSI NEESHENS

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Zo heb ik me ooit iets meegemaakt, ik heb 4 jaar lang dagelijks speed gebruikt - maar dat is nu al zo'n 8 jaar geleden, maar zo zal ik je eens iets vertellen over mijn speedhallucinatie :

Het was augustus '98 ik was me al de 5de dag wakker op de speed, en na een nachtelijk bezoek bij vrienden, rijd ik op m'n fiets naar huis zo'n een ritje van een 12km. Die avond was het volle maan, en ik fietste m'n weg naar huis, toen op een gegeven moment vervolgde ik m'n weg langs een fietspad tussen de weide, zeker een fietspad van een kilometertje tussen de velden. Toen ik op het einde van dat fietspad was, keek ik achterom en ik zag aan het begin van de weg, een groot gedaante, met een krulletakkekop en was wel 4 meter groot, en ik riep uit hihi hihi de reus, de reus. Ik fietste verder en keek nog es om en dat gedaante liep nog op de weg, hihi zei ik nog, bangelijk de reus. Thuisgekomen ben ik gaan slapen, m'n speedperiode nog verder gezet, m'n verhaal gedeeld met vrienden, waar vele moesten om lachen. Het jaar '99 was men stopjaar, toen ben ik gestopt met de speed, was gaan samenwonen enzo en had een hond, en was gaan inzien dat speed niet best was.
Maar nu 2002, ondertussen hadden we al internetaansluiting, en we woonde niet ver van dat fietspad, waar ik ooit mijn alloessi neeshen had gezien. En jah zoals ik een leergierig iemand ben, was ik veel aan het opzoeken op het internet, en ik zat zo eens op bomensites, en sites van de druide enzo.... En jah zo kwam ik heel wat te weten over bomen, zo stond : "er als een berkenboom, met 3 uit één stam groeit, dan mag je daar nooit met je rug naartoe zitten, want als hij je takken over je buigt, sterf je binnen het jaar" Vond ik allemaal interessant om te weten, en ik las maar verder en verder...toen kon ik m'n ogen niet geloven van wat ik toen las : "Aan de weidekanten waar knotwilgen staan moeten mensen oppassen, knotwilgen durven bij volle maan zich ontwortelen om zo achter de mensen aan te gaan, om ze zowat een beetje de stuipen op het lijf jagen". 's Anderdaags ben ik meteen naar dat fietspad gegaan tussen die weides en ja hoor daar stonden allemaal knotwilgen mooi op een rij. Dus dat was niet de reus dat ik zag, maar een knotwilg in de verte was dat.....

Iemand soortgelijks meegemaakt?

teebo

Bewuste gebruiker
hehe, ik heb om vuile md (mda, waarschijnlijk slechter) een shranulleke (die pop van wiske) gezien van een meter of drie die op de brievenbus van mn maat aan het klimmen was (het was een schim welliswaar)

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Was schannuleke er echt gelijk die knotwilg er was, was schannuleke er al in druidentijd!
Schannulke is denk toen nog geofferd voor Luna, hihihihi

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb er lang mee gelachen met je treurwilg verhaal... tot ik zelf een dagje of 5 achter elkaar speed gebruikte met nauwelijks slaap tussendoor... zie/hoor/ruik je de gekste dingen...

Nonstop

Newbie
1 keer eens een zware trip gehad, maar we waren die avond doodmoe en hadden een slaappilletje genomen....Die nacht hebben we echt zwaar geflipt...het huis was vergeven van spinnen die overal op en over kropen brrrrrrrr, ben er nog niet goed van als ik eraan denk. Ik durfde gewoon geen stap meer zetten, was echt verschrikkelijk :(

Sindsdien nemen we absoluut geen slaappillen meer en ook geen probs meer gehad.

Bovenaan