Speed Anxiety

Ik heb 3 dagen geleden voor het eerst speed gebruikt, ik en een maat van mij hebben elk ongeveer 300 mg (74%) over een tijdspanne van 10 uur opgebruikt. Alles ging goed en kon de volgende nacht gewoon in slaap vallen zonder al te veel probleem.

Toen ik wakker werd kwam m'n vader bij mij op bezoek en voelde ik me een beetje onrustig, maar niet te extreem dat ik het niet meer aan kon. Ik vroeg mijn vriend hoe hij zich voelde en hij zei dat hij 's morgens ook een soort van paniekerig gevoel had. Hierna ging ik naar de les en alles ging oké, vertrok met de trein terug naar mijn ouders thuis voor ze in het weekend te bezoeken en had hier geen problemen mee.

De volgende dag echter toen ik wakker werd voelde ik weer dat onrustige gevoel, vond het niet super storend dus negeerde het gewoon, en als ik mijn gedachten op iets anders focuste dan merkte ik het niet meer erg hard op.

Tot ik een paar uur later opeens uit het niets een paniekaanval kreeg, en een zeer intense, voelde me extreem angstig en moest heel de tijd rondstappen om met m'n hoofd ergens anders mee bezig te zijn. Deze paniekaanval stopte uiteindelijk maar voelde nog altijd een soort van ongemakkelijk angstig gevoel in mijn buik dat ik niet goed kon plaatsen. Ging vroeg slapen met het gevoel nog steeds aanwezig maar na lang proberen er niet op te letten viel ik uiteindelijk in slaap, werd een paar keer wakker waarop dit proces zich weer herhaald moest worden.

Toen ik dan uiteindelijk opstond was dit gevoel nog steeds aanwezig en besloot om mijn verhaal hier te plaatsen en te vragen of dit normaal is en over gaat. Bedankt voor het lezen.

MeejheM

Badass junkie
vooral de eerste keer kun je je hersenen flink uit balans brengen chemisch. de kater is de eerste keer ook nieuw. ik zou me niet te druk maken, paar daagjes gezond doen en je bent zo weer de oude.

kijk het even een paar daagjes aan, je zult hoogstwaarschijnlijk snel weer de oude zijn. en doe het misschien de volgende keer wat rustiger aan.

laat je niet gek maken, je reactie is niet echt bijzonder.

Bovenaan