speed bewaren

Niksie

Newbie
hallo,

ik heb voor een feest die over een dikke 2,5 week is speed gehaald.
ik kreeg het aanbod of ik het alvast wilde kopen en dacht van, nouja dan heb ik het iig want ik zit niet zo diep in de drugswereld.

het is al een beetje fijn gemaakt toen ik het kreeg met een paar zachte brokjes er tussen. en de geur is ontzettend sterk, gebroken witte kleur.

nou vroeg ik het mij dus af of die echte poeder vorm wel zo lang te bewaren is ( het zit wel in een ziploc zakje in de vriezer ) maar ik hoor vrienden zeggen dat het beter te bewaren is als het nog een brok was. is dit echt zo? heb ik dan toch te vroeg gekocht?

Het beste is in de vriezer bewaren. als het niet bevriezen wordt, is het goed.
ik had voor dikke 4 maanden pep in de vriezer bewaren en ik had geen probleem.

fdunk

Newbie
Speed is lang houdbaar hoor, ik bewaar het in een klein glazen potje (sambal potje) op kamer temperatuur in een donkere kast. Volgens mij is het echt een fabeltje dat het niet lang houdbaar is, want het is chemisch gewoon stabiel. Ik denk dat de dealers vooral willen dat je denkt dat het niet zo lang houdbaar is, want dan koop je meer :grin:. Dus ik zeg dat het jaren houdbaar is als het gewoon netjes in een luchtdichte verpakking zit, maar ik denk dat dat niet eens uit maakt. Vriezer zou ook weinig tot geen effect hebben denk ik.

Hetgeen wat verkleurd is de cafeïne in je speed die vocht onttrekt uit de lucht, daarvan gaat het verkleuren en weer opnieuw klontjes vormen. Niks ergs aan, meer een teken dat er iets van cafeïne in je speed zit.

De sterke geur die eraan zit komt vooral van productiestoffen die er nog in zitten, maar doen de houdbaarheid naar mijn idee ook geen kwaad.

Maymuna

Newbie
Ik heb mijn speed in een tupperware bakje op kamertemperatuur. Er zitten brokjes tussen van januari 2011. Ook die werken nog gewoon.

Bovenaan