Speed bewaren

Anarchy

Newbie
Hoe snel vergaat natte speed ongeveer als je het bewaard in 3 gesloten drugszakjes, in een donkere omgeving op kamertemperatuur?

Gaat de kwaliteit al omlaag in enkele weken tot een maand? Of langzamer?
En is het misschien beter hem droog te bewaren, of juist nat?

In de vriezer wegleggen is niet erg handig aangezien die gedeeld is.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Ik bewaar mijn speed zowel nat als droog. En heb dit soms maanden lang liggen. Het is mij nog nooit opgevallen dat de kwaliteit achteruit zou zijn gegaan. Het werkte na maanden nog net zo goed als toen ik het kocht.

De een zweert bij nat. De ander is fan van droog. Conclusie: amfetamine is een stabiele verbinding en kwaliteit blijft gelijk mits watervrij en donker bewaart.

Ik stop natte speed altijd met zak en al in een leeg jam potje. Dekseltje dicht. En blijft lekker vochtig.

Anarchy

Newbie
Top, bedankt! Werd onlangs aan twijfelen gebracht door iemand en las online wisselende verhalen.
Het leek mij verder ook redelijk stabiel in dat het niet binnen weken zou 'degraden'.

Kan je in principe lang bewaren, alleen als het vers is (nat) of je hebt het net laten drogen is de
geur nog heel sterk, en het brand vet in je naze. Nu moet dat ook met goeie pep :tongueout: maar als je het gewoon bewaard gaat vooral de geur snel weg en brand ook bijna niet meer, maar het werkt
gewoon nog prima...!

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Gewoon niet in een te warme omgeving (auto in de zomer) en uit het zonlicht in een luchtdicht zakje.

@hierboven..
Logisch dat je speed niet meer brand in je neus, alle reststoffen van het productieproces zijn er dan uit vervlogen. Speed hoort trouwens niet te branden :wink: als je geen wondjes hebt toch :rolleyes:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Enkele maanden geleden had ik natte pep, stonk geweldig ook, heb die een dag of 3 laten uitdrogen in donker op kamertemperatuur, geur was wel wat weg, prikte ook heel wat minder in de neus. Mijn 2 kameraden geloofden niet dat het dezelfde pep was. Fijne doorgang en kwam net iets beter aan. Raar maar waar.

Aanwazig

Newbie
Ik kreeg laatst te horen dat je pep beter in de koelkast kan bewaren dan in de vriezer, om dat anders de kwaliteit minder wordt, is dit waar? Dit lijkt mij namelijk van niet..

Fool

Badass junkie
Als je verpakking luchtdicht is niet nee, anders heb je wel de kans dat er in de diepvries vocht in je zakje komt.

Maar bij gebruikershoeveelheden maakt 't allemaal niet zoveel uit, zo snel gaat amfetamine echt niet kapot.

Aanwazig

Newbie
Fool zei:
Als je verpakking luchtdicht is niet nee, anders heb je wel de kans dat er in de diepvries vocht in je zakje komt.

Maar bij gebruikershoeveelheden maakt 't allemaal niet zoveel uit, zo snel gaat amfetamine echt niet kapot.

Bedankt voor je informatie :)
Dus in principe zou je amfetamine jaren lang kunnen bewaren (in de vriezer dan)?

MeejheM

Badass junkie
Als het water bevat kristalizeert dat in de vriezer, en zal niet zo makkelijk teruggeraken in je spul. doorgaans is water niet echt iets om je druk over te maken.

koel droog en donker betekend luchtdicht verpakt zoals 2 sealzakken, of lab flesjes(droog) in een kast of lade(donker en koel). zo simpel is het.

iedereen denkt aan de vriezer of koelkast, maar dat zijn eigenlijk 2 van de slechtste plaatsen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
Als het water bevat kristalizeert dat in de vriezer, en zal niet zo makkelijk teruggeraken in je spul. doorgaans is water niet echt iets om je druk over te maken.

koel droog en donker betekend luchtdicht verpakt zoals 2 sealzakken, of lab flesjes(droog) in een kast of lade(donker en koel). zo simpel is het.

iedereen denkt aan de vriezer of koelkast, maar dat zijn eigenlijk 2 van de slechtste plaatsen.[/quote
Dan weet je tenminste dat er water in zit en ermee gekloot bent..speed die uit vriezer komt en daarna droog kapt werk zelf beter..maar ja gekloot worden er gebeurd niks anders..

MeejheM

Badass junkie
je hebt een bracket teveel weggehaald, maar in ek geval een quote geplaatst.

hoe meer mensen er aan je speed zitten hoe groter de kans dat ermee gekloot is. als het kut is koop je toch ergens anders in. niet alle speed is 3 keer verkocht.

MeejheM

Badass junkie
gewoon droog in een kastje of lade neem ik aan?

daar gebeurt niet veel mee. ik heb wel eens wat teruggevonden, maar 5 jaar heb ik nooit gehaald, maar als 2 jaar kan zal 5 geen probleem zijn.

lotske1984-

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
je hebt een bracket teveel weggehaald, maar in ek geval een quote geplaatst.

hoe meer mensen er aan je speed zitten hoe groter de kans dat ermee gekloot is. als het kut is koop je toch ergens anders in. niet alle speed is 3 keer verkocht.
Kan ergens 100 kopen maar ken persoon niet echt persoonlijk en er zou nie mee geknoeid zijn..zoude jullie de poging wagen.?

Fool

Badass junkie
Ik zou het niet op het forum plaatsen als je van plan bent 100 gram harddrugs in je huis te halen. :')

MeejheM

Badass junkie
je ken wel een onsje halen, maar dan zou ik het zeker zo goed mogelijk testen.

zorg ervoor dat je de persoon evt. kan benaderen als je genaait word, en let erop dat het geen 50% voeistof is, en de prijs een beetje goed uitpakt. zonder prijzen te noemen moet een ons ongeveer 3x goedkoper zijn dan de losse gram, gemiddeld.

Bovenaan