Ik ben ook ongeveer 16 kilo kwijt geraakt met speed. Zorg er idd voor dat je in ieder geval probeert wat te eten. Vla enzo gaat er meestal wel in, en brinta met veel suiker, soep met brood en dan je brood in de soep doen, van dat soort dingen.
Wil je niet te snel afvallen snuif dan niet te veel, bij mij was het een combi dat mijn relatie stuk was en weer aan de speed dus het viel niet zo op dat ik afviel, men dacht gewoon dat ik geen hap door mijn keel kreeg doordat ik niet goed in miijn vel zat.
Het beste kun je gewoon 's ochends snuiven, dan kun je ook gewoon slapen en zie je er niet zo brak uit. Geen slaap én geen eten doet je lichaam én je hersenen geen goed, zorg dat je na een uur of 12 's middags niet meer snuift, speed werkt ongeveer 12 uur in je lichaam(bij mij zelfs 16uur) anders slaap je niet. Slaap is echt heel BELANGRIJK!!! Omdat je minder eet heeft je lichaam meer energie nodig om je vet reserves aan te spreken, nu voel jij je misschien niet moe, maar je geest op een gegeven moment wel. 3 nachten geen slaap en dan met een lijn speed achter het stuur van je auto is niet echt goed voor je rijgedrag(een ongeluk hoeft niet jouw schuld te zijn en als je een ongeluk krijgt en ze hebben een minimaal vermoeden, gaan ze je testen, altijd (werk zelf bij de Rijksdienst

)
Probeer ook rust dagen in te lassen, dus dat je op woensdag niets neemt en dat je gewoon eet. Je lichaam kan 3 dagen zonder water, en zelfs 30 dagen zonder voedsel, maar dat is echt het uiterste, een hele week niets eten en dan zit je al op een kwart van die 30 dagen.
Veel succes en houdt je kop erbij!!! Zodra je merkt dat je alleen maar aan speed kunt denken en dat je het gevoel krijgt dat je niet kunt functioneren zonder MOET je afstand nemen!!!
Heb ik ook gedaan en het viel best wel mee.
Hou ons op de hoogte!!!
X Drientje