speed clusteraanval

Hoi, ik heb dit weekend samen met en maatje 5gram speed wegewerkt met nare gevolgen.
Zaterdag 10 uur s'ochtends we beginnen zondag nacht doorgegaan en dan die nacht hadden we nieuwe speed nog nooit zo goed gehad maar 2 uur neem ik de laaste en smoke er en pure joint bij tot plotseling boven mijn ogen heftige druk stond ik snapde toen niet wat er ging gebeuren (migraine) 1 uur later lig op de grond te rollen van de pijn ik trek de haren van mijn hoofd mijn ogen werden eruit gedrukt ik ging echt dood van de pijn.. vaker migraine gehad maar dit was 10x.zo erg (clusteraanval) clusteraanval is de ergste hoofdpijn die er bestaat suicidelheadache ook nogwel genoemd maar ik heb sinds.het weekend nu nog 2 aanvallen gehad en moet naar en dokter . Maar kan de dokter via mijn neusholtes zien dat ik speed heb gebruikt? En zou de speed de redenen voor de aanval zijn? En waarom heb ik 2 dagen erna nog volop hoofdpijn en glinsterende ogen? Voor mensen met migraine neem altijd en migraine tablet mee :)

Fool

Badass junkie
Sterker nog, het valt je gigantisch aan te raden om je arts te vertellen dat je speed gebruikt hebt. Als je dokter niet alle informatie heeft kan deze je niet juist helpen en je gezondheid gaat boven alles toch?

Het is goed mogelijk dat speed heeft bijgedragen aan je clusteraanval, maar hoe dit exact zit zou ik zo snel niet weten. Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk met je klachten naar de arts gaan, klinkt alsof dat geen kwaad zou kunnen. :P

Daarbij, 2.5 gram is een behoorlijke hoeveelheid, het is niet zo heel raar dat je een aantal vervelende bijwerkingen (nu nog) ervaart. :P

fgamer

Belezen gebruiker
Fool zei:
Sterker nog, het valt je gigantisch aan te raden om je arts te vertellen dat je speed gebruikt hebt. Als je dokter niet alle informatie heeft kan deze je niet juist helpen en je gezondheid gaat boven alles toch?

Het is goed mogelijk dat speed heeft bijgedragen aan je clusteraanval, maar hoe dit exact zit zou ik zo snel niet weten. Ik zou in ieder geval zo snel mogelijk met je klachten naar de arts gaan, klinkt alsof dat geen kwaad zou kunnen. :P

Daarbij, 2.5 gram is een behoorlijke hoeveelheid, het is niet zo heel raar dat je een aantal vervelende bijwerkingen (nu nog) ervaart. :P

Clusterhoofdpijn is toch Chronisch?
Ik kan me best voorstellen dat speed dat getriggerd heeft, ook al kan ik er niks van vinden op het net.

@TS
Aan je zinsbouw te zien schat ik dat je minderjarig bent, verbeter me als ik verkeerd ben.
Ik zou het gewoon eerlijk opbiechten tegen je dokter en als het voor jou makkelijker gaat misschien alleen gaan? Dokters hebben toch beroepsgeheim, hoewel ik niet weet hoe dit gaat tegenover je ouders als je minderjarig bent.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Fool zei:
+1
Als je 18+ bent hoef je sowieso niet bang te zijn dat de dokter het doorverteld, omdat die een beroepsgeheim heeft. Als je zeker wilt zijn dat er geen resten achterblijven kun je het beste je neus spoelen.

Fool zei:
+1
Hoofdpijn tijdens of na speed is niet ongewoon, zeker bij zo'n grote hoeveelheid en als je er gevoelig voor bent.

Fool

Badass junkie
Daarbij zou je 2.5gram pep wel eens voor een significant deel uit cafeine kunnen bestaan, iets wat wel meer met clusterhoofdpijn geassocieerd wordt.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Aan je zinsbouw te zien schat ik dat je minderjarig bent, verbeter me als ik verkeerd ben.

Je kan aan iemand zins opbouw vaak niet aflezen hoe oud iemand is fgamer, wel vaak het intelligentie niveau. Ik herken onmiddellijk een post van iemand die grammaticale regels en interpunctie in acht neemt en er bijvoorbeeld niet één lange zin van maakt.

OT

2.5 gram in een weekend, zal wel dolle boel zijn geweest. Ik zou zeker het advies van fool in acht nemen, laat maar even weten hoe het is afgelopen!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Meeste is al gezegd. Je moet het inderdaad juist aan je dokter laten weten! Belangrijk dat hij alles weet, ken genoeg mensen die hoofdpijn hebben na speedgebruik.

^ hierboven, is ook niet altijd waar. Een van mijn broers is echt de meest lompe typer maar allesbehalve dom. Hij geeft gewoon niks om grammatica/typregels.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is trouwens ook nog maar net de vraag of migrainemedicijnen ingenomen kunnen worden als je ook speed gebruikt heb. Heb zelf namelijk ook eens uitgezocht wat er gebeurt als ik astma-aanval krijg, maar als ik drugs gebruikt heb mag ik die niet gebruiken want dan ga ik dus blijkbaar half dood. Best belangrijk om te weten...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor iedereen die wil zeuren over grammatica ben je van harte welkom in dit topic :tearsofjoy: :grin:

OT:

Hangt van de medicatie af. Welke medicijnen gaat het om?

Speed & (Hoofd)Pijnmedicatie

Combinatie van speed en amitriptyline (Sarotex® en Tryptizol®) is levensgevaarlijk. Je hart kan overbelast raken wat fatale gevolgen kan hebben.

Voor de overige (hoofd) pijnmiddelen zijn geen interacties met speed bekend. Je bent bij gecombineerd gebruik dus je eigen proefkonijn. Om die reden raden we het gebruik dan ook af.

http://www.drugsinfo.nl/publiek/risicos-en-combinaties/drugs-en-medicijnen/details/?&drug=9&med=11

EDIT hier staat nog wat extra info over speed en hoofdpijnmedicatie:
http://www.jellinek.nl/informatie-o...speed-en-medicijnen/hoofdpijnmedicatie-speed/

Bovenaan