speed combi's

flashkop

Bewuste gebruiker
Naargelang dat ik nu al heel veel drugs in combinatie met speed heb gedaan dit topic, wat vinden jullie ervan en waarom?
Ik begin alvast:

Ik hou de laatste tijd erg van speed, het is zalig...
Mijn eerste combi met spek was alcohol, leuk effect alleen voel je van de alcohol niet zo bijster veel meer maar het is bon.
Speed en xtc kwam later, tevens een zeer goede combi, je staat te flashen en je wordt niet moe
Lsd en speed: zalig, je hebt alle energie voor vanalles en nog wat te doen tijdens je trip en je bent na de trip niet moe, op het moment dat je lijn binnen is is het effect van lsd even minder maar niet voor lang...
na de trip ben ik ook niet moe.
Wiet en pep is dan weer geen aanrader, je voelt echt geen zak meer van je wietje.
Wiet en vloei, ook zalig het heeft wat weg van een goede xtc pil, je staat strak en je bent helemaal wauzie echt fun.

Angelo18

Newbie
speed en Alchohol effect is dat je de alcohol niet echt meer voelt.....
Met wiet vond ik al helemaal niks kwa smaak en effect kan je net zo goed een sigaret roken.

Imke

Badass junkie
Speed en wiet: De speed overheerst steeds bij mij, ik voel dan eigenlijk praktisch niks van de wiet, een jointje kan dan wel eens smaken maar soms proef ik dan gewoon helemaal niks. Heel af en toe word ik wel eens wazig.

Speed en alcohol: als ik eerst alcohol drink, word ik meer wakker door speed en is alles niet meer zo zwaar, het speedeffect gaat wel overheersen.

Speed en coke: veel verschil qua effect heb ik er niet van gemerkt. Alleen, dat als de coke uitgewerkt is, dat ik me dan niet ga moe voelen of in een dipje raak door de speed dat me nog een leuk gevoel geeft.

Speed en xtc: is zeker geslaagd voor mij, dan zou ik uren lang kunnen doorgaan zonder iets van te voelen, het enigste nadeel is wel de volgende morgen, dat je dan dubbel zo brak bent enzo..

Speed en GHB: ook erg leuk om een keer mee te maken, voor mij wisselden de effecten zich af.. Het ene moment voelde ik me loom en ontspannen en het andere moment kwam de speed weer op en had ik zin om vanalles te doen en om lekker door te gaan.

Speed en benzo's: erg wazig, veel herinner ik me er niet meer van.

Al de voorgaande samen: ik ben er niet trots op, maar het is al een paar keer gebeurd. Tot nu toe, viel dat allemaal best wel mee. Het gevoel kan ik niet echt beschrijven, want het verandert steeds. Maar het is niet aan te raden, want de dagen die erop volgen zijn niet erg aangenaam, ook is het niet veilig en gezond.

domzel

Belezen gebruiker
speed+alcohol en het is echt onzin om te zeggen dt je alcohol niet echt meer voelt, gewoon doordrinken :)
speed en alcohol is voor mij Het medicijn, ideaal.

wat nog altijd in mn geheugen gegrift staat was een avond speed&2CB. welZu gaaf, is echt een aanrader.

Brandon

Bewuste gebruiker
speed + wiet = Ben ik zelf niet echt te spreken over. Wordt een beetje para daar van, helderheid is weg en wordt erg warrig in mijn hoofd.
speed + alcohol = wel aardig je voelt de alcohol wel maar niet super
speed + xtc = Volgende week :hearteyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
Jezelf helemaal aan gort zuipen, en dan een aantal dikke lijnen speed, zorgt voor de gekste dingen. :mrgreen:

Kan niet echt zeggen dat 't zo leuk is, aangezien je daar meestal niet zoveel meer van herinnert. (wat ook bewijst dat je je schandelijk misdragen hebt :mrgreen: )

Mindless1985

Badass junkie
Ik combineer speed hooguit met een paar biertjes of een hoop joints, want als ik er veel bij ga zuipen heb ik altijd zo'n last van een kater. Met een paar biertjes heb ik totaal geen kater meer.

DjTrips

Bewuste gebruiker
speed met speed, en euh nog meer speed, en nog wat speed, en dan om te eindigen nog wat speed, en daar tussen, watertjes & cola of energiedrankjes

flashkop

Bewuste gebruiker
Jah da's ook een goede combi :P
Sta je wel lekker strak, dan gaan men benen altijd tekeer :cry: maar wat boeit dat :mrgreen:

DjTrips

Bewuste gebruiker
ja hé :) thats the way to mix it :grin:

ja dat benen-gevoel is wel loko :grin: ik hed dat als ik neerzit en dan met 1 been zo op iets sta dat hij 100km/u op en neer gaat :tongueout: zonder dat je controle hebt erover :tongueout:

Psykaholik

Wijs gebruiker
speed was met alles goed te combineren.
maar heb ook gemerkt dat speed zwaar verslavend is.
ben nu meer als 1 maand gestopt maar toch heb ik geregeld goesting voor iets te pakken.
ma dan roken we maar een joint en dan is alles weer OK, voor ff toch
:wink:

drop out

Newbie
SPEED EN MDMA IS ZOWIZO DE BESTE COMBO

eerst volle sjaar op de speed gaan en daarna nog een bommeke mdma bijpakke
er is niks beter om onder de pep die md te voele opkomen!

beste party combo ever!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik combineer normaal gesproken eigenlijk nooit drugs met elkaar, maar heb wel 3 keer speed gecombineerd.

1. Speed & coke.. Over gegaan op speed nadat de coke op was :P Heb er niet veel vcan gemerkt (van de combi dan).

2. Speed & Xtc. De pillen werkten niet, dus maar speed gesnoven. Later andere pillen gehad die wel goed waren. Voelde het zelfde als normaal, alleen love effect er bij door de X.

3. Speed & Paddo's. Drie uur voor ik paddo's nam een dikke lijn gehad omdat ik moe was. Onverantwoord vind ik zelf, maar was sowieso een erg onverantwoord weekend..

Ik drink er sowieso nooit alcohol bij (bij geen enkele drugs). Vind alcohol niet zo lekker en moet er standaard van kotsen :P

essiej666

Belezen gebruiker
speed en alchohol geen goed idee :beer: juist omdat je alchohol niet voelt meer kans op alchoholvergiftiging (tenzij je gewoon 2 bier drinkt ofzo) omdat je door blijft zuipen

wasmand_

Newbie
speed & alcohol & redbull & eerste keer mdma, voor de mdma was het nog leuk :openmouth: maar erna was het gelijk redelijk scheefgaan, naar de grond toe, dusss hou het bij xtc en speed, als je in de trip zit van xtc telkens wat bijsnuiven en je blijft erin, maar stop op tijd

flashkop

Bewuste gebruiker
speed en alcohol is altijd een goed id, is zelf een bangelijk id.
Echter, als de speed uitwerkt en je hebt echt veel te veel a. op, dan krijg je echt een harde klap op je bek van de alcohol, met die speed op voel je daar niet zoveel van, als die speed dus uitgewerkt is komt meneertje a je wel ff een harde klap op je kop geven met alle crash in de goot toestanden als gevolg.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb speed twee keer gecombineerd met mdma, echt heerlijk! In beide gevallen deed ik eerst de mdma en de speed pas later, maar uit 'n bovenstaande post begrijp ik dat andersom ook heel fijn is?

Fishhead07

Wijs gebruiker
flashkop zei:
Naargelang dat ik nu al heel veel drugs in combinatie met speed heb gedaan dit topic, wat vinden jullie ervan en waarom?
Ik begin alvast:

Ik hou de laatste tijd erg van speed, het is zalig...
Mijn eerste combi met spek was alcohol, leuk effect alleen voel je van de alcohol niet zo bijster veel meer maar het is bon.
Speed en xtc kwam later, tevens een zeer goede combi, je staat te flashen en je wordt niet moe
Lsd en speed: zalig, je hebt alle energie voor vanalles en nog wat te doen tijdens je trip en je bent na de trip niet moe, op het moment dat je lijn binnen is is het effect van lsd even minder maar niet voor lang...
na de trip ben ik ook niet moe.
Wiet en pep is dan weer geen aanrader, je voelt echt geen zak meer van je wietje.
Wiet en vloei, ook zalig het heeft wat weg van een goede xtc pil, je staat strak en je bent helemaal wauzie echt fun.

met wiet en vloei bedoel je een bommetje speed?? Dat lijkt me zeker chill om te doen heb nog speed thuis liggen en hele goede wiet dus ff proberen binnenkort.

Veder de combo lsd en pep lijkt me chill zoals je het beschrijft. Is de trip minder lang door de speed???

flashkop

Bewuste gebruiker
fishhead, met die speed en vloei bedoelde ik dus speed + ghb, sorry voor het verkeerde taalgebruik...

Bovenaan