Speed drogen

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Hallo, ik ben nieuwe op het forum (eerste post :) ). En ik heb een vraagje. Als ik speed koop is hij vaak nog erg vochtig. Kan het dan kwaad om de speed te drogen met behulp van een haardroger? Doet dit af aan de kwaliteit ofzo? Of is het beter om hem gewoon lang open te laten liggen? Ik vraag dit omdat het soms vervelend is dat je zolang moet wachten tot hij droog is. Bedankt!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
op een spiegeltje leggen en lamp erboven en klaar in 10 min. Speed niet té warm laten worden als het even kan :)

Delirium

Badass junkie
Ik had het vorige keer op een papieren keukendoekje onder een lamp gelegd. Zo trekt het vocht er beter uit, denk ik :)

berbe

Bewuste gebruiker
gewoon op stijf papier legge en eve op verwarming
maar onder lamp gaat ook natuurlijk

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Verwarming is nergens voor nodig.
Gewoon alles uit je pakje/zakje halen (als je alles wilt drogen) op een bordje/schoteltje kiepen volledig uitmseren met je bankpas. Dus je bankpas erop en dan duwend uitsmeren zodat het lekker plat is. Even laten staan 20 minuutjes. dan loskrabben en flink fijn hakken met de zijkant van de pas. voila snuiven maar !

Goanaut

Bewuste gebruiker
Lol ik wil ook wel eens de eerste persoon zien die dat met een haardroger doet.. zeker als het steeds droger begint te worden..dan adem je je dope nog weg als je niet uitkijkt (had ik een beetje bij de eerste keer snuiven.. niet echt aan gedacht =P maar gelukkig viel de 'schade' mee).

TofkeThe1

Experimenterende gebruiker
yiplaaa

Desnoods een 20 gr effe 15 sec in microwave zette ma wel me deksel erop late de eerste 10 minuten andersvervliegt het wel heerlijk geurtje :) good luck anyway en goeie stuff verkopen he steeds eerst ki testen.

Bovenaan