speed en antidpresivia kan dat ???????

mr.dark

Newbie
Ik gebruik nu een antdepresivia ( paroxetine en oxasepam)

maar wil ook graag speed gaan gebruiken kan dit ?Wil het met mate gaan gebruiken en alleen op zaterdag avond verder niet.

gebruikt iemand deze combi of heeft iemand dat gebruikt laat het ff weten wat het effect is en de gevolgen van het gebruik.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
vriend van me heeft het afgelopen weekend nog gedaan, en hij zit ook al een tijd aan de antidepressica, en heb geen nare gevolgen gemerkt.

Dus voor zover ik weet geen probleem.

Dr. Tommy

Badass junkie
heb ook paroxetine gebruikt en had nergens last van

serotenine vergiftiging kun je krijgen in combinatie met mdma

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Speed werkt ook op serotonine maar verbruikt maar bijzonder weinig van et goedje, ik dekn dat et wel kan maar als jij depressief bent moet je gewoon niet in de pep omhange das echt et dieptepunt van dom bezig zijn.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Slim is het niet natuurlijk, maar het is een veiligere combi dan AD & XTC. Ik merk zelf geen verschil in effect vergeleken met gebruik voor ik AD kreeg.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
AD en XTC is echt het allerdomste wat er is, ik heb er serotonerge beschadigingen aan over gehoud :angry: Het maakt mij razend als ik mensen zie die die combi gewoon goedkeuren/doen. Het gaat gelukkig beter nu maar ik had eerst constante paniekaanvallen, uit het niks rillen en het gevoel alsof je kippenvel krijg over je hele lichaam, constante oorsuizen en een lap op mijn rug die zoon 3 kwart van de tijd tintelt. Ja doe maar dus, en een serotoninevergiftiging is nog een keer zo leuk. Ik heb ook oogruis waarschijnlijk ook HPPD maar daar durf ik gewoon niet meer mee naar de huisarts, ik heb nu wel genoeg gezeurd het was mijn eigen keus, en voor de geintresserden ik had 1 gram sterke MDMA poeder op waar ik weinig van voelde (zo weinig sero had ik dus) en sinsdien heb ik die klachten. De trip was een hel, ik dacht echt dat ik het sero syndroom had. Als ik mijn handen over mekaar wreef voelde alsof ze dood waren, en alsof eriets door me heen zat, een plaat door de helft van mijn lijf...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Niemand keurt hier het gebruik van mdma of xtc en AD goed toch ?? Een gram mdma kristallen is trouwens wel extreem veel.

Sterkte !

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ja er miste miss 2 likjes uit van de dag er voor maar et geeft aan hoe dom en onverantwoord ik met drugs omging, nu zit ik met de gevolgen. Als ik zie hoe sommigen hier gebruiken slaat mijn hart een slag over. Jammer maar ze lopen vanzelf tegen de lamp....

cupido

Newbie
nou ik gebruik zelf ook antiedepreciva [Cipralex 10 mg] en geen probleem hoor.

mr.dark zei:
Ik gebruik nu een antdepresivia ( paroxetine en oxasepam)

maar wil ook graag speed gaan gebruiken kan dit ?Wil het met mate gaan gebruiken en alleen op zaterdag avond verder niet.

gebruikt iemand deze combi of heeft iemand dat gebruikt laat het ff weten wat het effect is en de gevolgen van het gebruik.

cupido

Newbie
nou beetje een sterk vehaal. als dat van 1 keer krijg.

FlipMeister zei:
AD en XTC is echt het allerdomste wat er is, ik heb er serotonerge beschadigingen aan over gehoud :angry: Het maakt mij razend als ik mensen zie die die combi gewoon goedkeuren/doen. Het gaat gelukkig beter nu maar ik had eerst constante paniekaanvallen, uit het niks rillen en het gevoel alsof je kippenvel krijg over je hele lichaam, constante oorsuizen en een lap op mijn rug die zoon 3 kwart van de tijd tintelt. Ja doe maar dus, en een serotoninevergiftiging is nog een keer zo leuk. Ik heb ook oogruis waarschijnlijk ook HPPD maar daar durf ik gewoon niet meer mee naar de huisarts, ik heb nu wel genoeg gezeurd het was mijn eigen keus, en voor de geintresserden ik had 1 gram sterke MDMA poeder op waar ik weinig van voelde (zo weinig sero had ik dus) en sinsdien heb ik die klachten. De trip was een hel, ik dacht echt dat ik het sero syndroom had. Als ik mijn handen over mekaar wreef voelde alsof ze dood waren, en alsof eriets door me heen zat, een plaat door de helft van mijn lijf...

berbe

Bewuste gebruiker
FlipMeister zei:
Speed werkt ook op serotonine maar verbruikt maar bijzonder weinig van et goedje, ik dekn dat et wel kan maar als jij depressief bent moet je gewoon niet in de pep omhange das echt et dieptepunt van dom bezig zijn.

speed werkt op dopamine en adrenaline

serotine is xtc sos en meth

BillyBilo

Badass junkie
Oxazepam in combinatie met speed is wel gevaarlijk omdat het ene de hartslag dempt en de ander het hart juist harder laat slaan.

Bovenaan