speed en blowen

als je strak bent en wiet rookt word je vaaaaaaaagg

• a jaa super in de war !!

Stemmen: 0 0,0%
  • b nee geen last van

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

*cocacola*

Experimenterende gebruiker
ik word mega in de war als ik speed heb gebruikt en blow als ik omgeveer 3 joints rook en snuiff dan krijg ik een vreetkick van wiet maar kan niet slapen door de pep en ik word para ga in all kasten kijken of er niemande zit vaag nie??!! :confused: :confused:

minn

Badass junkie
Ik lach me dood.
Lees de gebruiksaanwijzing van pep eens door. Let op de bijwerkingen die erbij staan.
Raadpleeg met afwijkende gevallen uw huisarts of dokter.

*cocacola*

zit er tegenwoordig een gebruiksaanwijzing bij pep ?? zo zo dealers worden verstandig !!! enne nog wat als jij meer wiet in je lichaam hebt dan speed word je vaag dan heb je zeker nog nooit genoeg geblowt als je strak ben

JewCookie

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:
zit er tegenwoordig een gebruiksaanwijzing bij pep ?? zo zo dealers worden verstandig !!! enne nog wat als jij meer wiet in je lichaam hebt dan speed word je vaag dan heb je zeker nog nooit genoeg geblowt als je strak ben

Ehrm, als je nog vers strak bent valt de vaagheid nog wel mee. Na 2 dagen behoorlijk gaan met die banaan zie je de leukste dingen van een jointje.. :sunglasses:

Achjaah, het snelle is heerlijk, maar als je zo sloom als een stoeptegel bent en 2x vergeet hoe je een joint draait tijdens het draaien dat heeft ook wel wat..

Brandon

Bewuste gebruiker
ik blow ook niet graag als ik speed gebruik, wordt er zoals jij zegt een beetje vaag van. Niet dat ik kasten ga doorzieken maar vooral omdat ik van de speed helder in mijn hoofd ben en die joint dan verwarring schopt..

*cocacola*

hahaha als je dan nog een joint kan draaie...k tril dan zo dat het vloeitje scheurt of alles pleurt er uit irritant ja

Brandon

Bewuste gebruiker
oh joints draaien kan ik in iedere staat, ben 1.5 jaar vervent blower geweest stond ermee op en ging ermee naar bed. Maar ben daar nu vanaf, bij mij heeft het me mentaal toch wel gefuckt. Werd levensloos deed niet veel meer behalve joints roken (overdreven maar zo denk ik er nu wel over) school deed ik niet veel voor. Blow nu nog heel afentoe maar dan is het toch weer anders als ik nu een joint rook ben ik echtweer goed van de kaart zoals je eerste paar jointjes voelen. Dat wil ik aanhouden :grin: binnenkort komt carnaval er weer aan heb me voorgenomen om dan weer 2 daagjes te blowen lekekr stronken overstraat. :stoned:

MissDior

Bewuste gebruiker
ik kan wel best doormekaar raken als ik dan blow ja :P

maar dat komt ook doordat ik niet vaak wiet of hasj rook denk ik :)

JewCookie

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:
hahaha als je dan nog een joint kan draaie...k tril dan zo dat het vloeitje scheurt of alles pleurt er uit irritant ja

Ehm, als onder invloed van speed geen joint kan draaien kan je het nuchter ook niet ben ik bang.. Ook als de speed uitgewerkt is en / of als je leuke dingen gaat zien is het niet moeilijker of zo om een joint te draaien, alleen die plakhandjes eventueel.. Maargoed, als je zo para bent en daardoor geen joint meer kan draaien zou ik misschien toch de volgende keer een weekje eerder besluiten te gaan slapen.. :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
DjTrips zei:
neem geen speed en weed, das lik 2 tegenpolen, verspilling van beide drugs...

Aan het einde, voordat je gaat slapen nog een uurtje of wat is het wel lekker. Zeker als je ergens spierpijn hebt is dit een goede oplossing. Zelfs bij die drugsspieren helpt de ontspannende werking van wiet.. :wave:

*cocacola*

ja maar als je speed op heb heb je zo,n rookkick en een jointje smaak dan extra lekker !!! en indd te veel blowen in niet leuk je hebt nergens meer zin in word giggantich lui en krijg een gigantiche vreetkick !!! als ik blow voor het werken kan ik me beter direct ziek melden ma voor het slapen gaan is wel lekker alleen je krijgt zo,n droge bek dan moet je steeds uit bed om een slok drinken te nemen en dan uiteindelijk weer uit bed om dat je zo nodig moe4t plassen van al dat drinken en je kan s,ochtends je nest niet uit kome maar goed een joint blijft LEKKER hahaha :P :P

*cocacola*

als de speed uit begint te werken en je gaat flink blowen word je in de war niet als je net een flinke snuif heb gehad dan verneem je er indd geen fuck van komt later en ik krijg als ik strak ben ook geen droge bek van het blowen das wel bter

Mindless1985

Badass junkie
Ik merk vrij weinig van blowen op pep, maar vind de smaak ervan echt goddelijk als ik net een dikke streep naarbinnen heb gewerkt.

*cocacola*

vooruit dan maar schrijf even anders omdat jullie het zo vreselijk vinden en trouwens waarom zegt iemand tegen mij dat ik anders moet schrijven terwijl die zelf ff ook gebruikt is ook msn taal hoor !!! stelletje chagerijnen :confused:

*cocacola*

ow en zommes waarom zeur jij overal op als ik vragen mag ???? heb nou al een paar topics gezien waar mensen advies vragen en elke keer geef jij zo,n bot antwoord is niet lief van jou!! :cry: :cry:

domzel

Belezen gebruiker

JewCookie

Wijs gebruiker
*cocacola* zei:
maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??
Slecht voor je hart, up + down kan stilstand veroorzaken. Maar ach, zo snel gebeurt dat niet. Beter een jointje dan benzo's.

domzel

Belezen gebruiker
wiet is op longvervuiling na amper of niet schadelijk voor je lichaam.
Drugs die invloed hebben op je bloedsomloop en hersenactiviteit kunnen in sommige combinaties wel gevaarlijk zijn, bijv. alcohol+speed

JewCookie

Wijs gebruiker
Bloedsomloop alleen kan een hartstilstand veroorzaken, kans is klein maar het is toch een risico..

toch? :P

zommes

Badass junkie
*cocacola* zei:
ow en zommes waarom zeur jij overal op als ik vragen mag ???? heb nou al een paar topics gezien waar mensen advies vragen en elke keer geef jij zo,n bot antwoord is niet lief van jou!! :cry: :cry:

Dit soort vragen kan je via PB aan mij stellen. Maar omdat dit op het topic slaat zal ik mijn antwoord wel even hier neer zetten.

In de Forumregels staat duidelijk dat er hier om ABN gevraagd word. Dingen als 'ff' en 'ok' zijn geen probleem maar rijen smileys en het volledig weglaten van interpunctie wel. Dus nogmaals: schrijf fatsoenlijk Nederlands. Als je zo jong bent dat je nog helemaal geen spelling en grammatica gehad hebt op school, dan vergeef ik het je, maar dan betekend dat ook dat je nog veel te jong bent om over deze onderwerpen te praten.

Bot doen en zeuren is niet van toepassing bij mij, ik probeer je alleen maar te helpen. Het is gewoon de bedoeling dat er een lijst met duidelijke topics is en niet een gaar bijeenraapsel van met msn-taal besmeurde slow-chat bullshit.

zommes

Badass junkie
JewCookie zei:
*cocacola* zei:
maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??
Slecht voor je hart, up + down kan stilstand veroorzaken. Maar ach, zo snel gebeurt dat niet. Beter een jointje dan benzo's.

THC verhoogt net zo goed de hartslag hoor, het is geen downer. Bovendien roken de meeste mensen joints met tabak en dus nicotine, wat ook de bloedvaten vernauwd en de hartslag verhoogt.

domzel

Belezen gebruiker
natuurlijk is wiet wel een downer. de termen down en up hebben niets te maken met de hartslag of bloedsomloop, denk sowieso niet dat er drugs zijn (ja, ook alcohol is drugs) waarvan je hartslag daalt. het gaat om het stimulerende (up) of rustgevende/kalmerende(down dus).

zommes

Badass junkie
Voor sommige mensen werkt wiet stimulerend en al helemaal niet kalmerend (voor mij bijvoorbeeld) dus die stelling gaat niet op. Wiet is gewoon geen downer, dat slaat nergens op.

JewCookie

Wijs gebruiker
zommes zei:
JewCookie zei:
*cocacola* zei:

THC verhoogt net zo goed de hartslag hoor, het is geen downer. Bovendien roken de meeste mensen joints met tabak en dus nicotine, wat ook de bloedvaten vernauwd en de hartslag verhoogt.

Sorry, ik ging er vanuit dat een post hierboven klopte.. Heb me nooit zo in thc verdiept.

disaster

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
zommes zei:
JewCookie zei:
*cocacola* zei:

Sorry, ik ging er vanuit dat een post hierboven klopte.. Heb me nooit zo in thc verdiept.

Als ik soms nog een joint rookt gaat me hartslag ook omhoog. Als ik ga zitten voel ik mijn hart nog steeds harder als normaal kloppen. Dus ik denk dat zommes wel gelijk heeft.

Bovenaan