Speed en Dinsdag

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Even een lekenvraagje, want speed was nooit zo mijn ding tot een maandje geleden... Klopt het dat als je donderdag/ vrijdag/zaterdag/zondag flink gebruikt hebt je je dinsdag echt compleet naar de hel voelt? Niks boeit je, iedereen kan dood vallen, en zelfs als er iets supermoois gebeurt heb je zoiets van uuuuhhhh..(?)

Pas nu, op donderdag dus, gaat het wel weer normaal...

maverick

Belezen gebruiker
uhm jeps... kheb vaak zondag ochtend als ik zaterdag aaf begin..

onrustig.. denken waar was voor nodig.. lusteloos ... leegehid.. wat je zegt.. bijv. ooie zonnige dag met leue dingen.. en steeds zit je maa rin je hoofd je kut te voelen en is nix leuk...!!

ik zie het altijd zo:
zolang je up bent zo lang ben je ongeveer ook down met tegenovergesteld effect ongeveer.. het fyne up gevoel.. flink op in gaan uitbuiten.. (tis eigenlijk schijn) net als dat het schijn is dat je je zo kut voelt... dan moet je gwn relaistisch nadenken en nadenken waar je je eigenlijk onrustig en kut over voelt.. thoort er gewoon bij.. tneemt niet weg dat je je kut voelt.. maar als je dr op in gaat dan ga je helemaal slecht.. als je die ' down' als echt beschouwd...

als je eenmaal goed heb gegeten en geslapen is het wel over.. en kun je alles wle relativeren waarom je je zo kut voelde...

kzit aan de pep heeujj :)

maverick

Belezen gebruiker
en tegenwoordig in weekend denken... nee ik doe het niet.. zovaak had ik weer zin en later kwam ik er weer achter hoe kut spul wel niet was... en op een of andere manier elk weekend weer zin dr in.. en denken ach die 'down' stelt nix voor.. en telkens weer achter komen.. waarom je zondags/maandags steeds denkt volgende x als ik zin heb!! hoevele zin ook!! denken aan dat je tegen jezelf dit heb gezegd toen: ik doe het niet meer..

en toch weer doen hea... hahahah kenker wat kut spul :P

maar ik geniet weer is

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
TechNora zei:
Even een lekenvraagje, want speed was nooit zo mijn ding tot een maandje geleden... Klopt het dat als je donderdag/ vrijdag/zaterdag/zondag flink gebruikt hebt je je dinsdag echt compleet naar de hel voelt? Niks boeit je, iedereen kan dood vallen, en zelfs als er iets supermoois gebeurt heb je zoiets van uuuuhhhh..(?)

Jahaaaah, heeeel herkenbaar. En op een gegeven moment zit je op die dinsdag: "Hmmmm, als ik nou gewoon weer een klein beetje neem?" En dan doe je dat, en dan voel je je opeens weer heel lekker, en dan merk je dat je er eigenlijk ook heel goed op kunt werken (of studeren) en dan is het verslavingscirkeltje bijna rond....
Ben momenteel aan het stoppen, wil er echt van af!!

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
maverick zei:
en tegenwoordig in weekend denken... nee ik doe het niet.. zovaak had ik weer zin en later kwam ik er weer achter hoe kut spul wel niet was... en op een of andere manier elk weekend weer zin dr in.. en denken ach die 'down' stelt nix voor.. en telkens weer achter komen.. waarom je zondags/maandags steeds denkt volgende x als ik zin heb!! hoevele zin ook!! denken aan dat je tegen jezelf dit heb gezegd toen: ik doe het niet meer..

en toch weer doen hea... hahahah kenker wat kut spul :P

maar ik geniet weer is
Herkenbaar...
Speed, my biggest enemy and biggest friend..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jaaaaa!! Precies jullie snappen het! En dan idd als je helemaal naar de tering bent denken van: nu ga ik hele tijd niks meer gebruiken, want dit is het allemaal niet waard, en wat een klotespul is het toch allemaal.

En dan zoals nu, voel ik me weer supergoed, en dan denk ik, ach, zo erg was het nou ook weer niet, en tis toch eigenlijk alleen maar lachen enzo, en ik doe alles nog, en ik ben jong dus ik mag best genieten, en de maatschappij snapt er niks van, en die leggen me dit gevoel op, maar ik beslis zelf wel of het goed voor me is of niet,, en dan sjees ik naar de stad en snuif ik gezellig met me vriendinnetjes wat van de wcpot :mrgreen:

Maar het blijft een luxeprobleem........

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nja ik brand niet graag op na kilo's speed weg te hebben gewerkt. :P Zijn ook wel andere manieren voor. Ik heb overigens vrijdag, zaterdag en zondag speed gebruikt, heb geen comedown gehad erna en zelfs niet ook maar 10 % minder goed gevoeld dan normaal ofzo... was alleen wat moe. Ik snapte er niks van maar ik vind 't wel prima zo. =P En het waren geen kleine beetjes ofzo, dat ik die comedown niet had... weet ook niet waar het aan lag.

Djo

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Ik denk altijd maar: beter opgebrand als uitgedoofd :grin:

Geniale uitspraak wederom! :grin:

Het valt bij mij wel mee tegenwoordig, vroeger was het meestal toch de maandag bij mij en zeker deze week nergens geen last van gehad, want toen begon de ellende op dinsdag! :P
Vrij nuchter moet ik wel zeggen deze dagen doorgebracht! :wave:

dees

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
Jahaaaah, heeeel herkenbaar. En op een gegeven moment zit je op die dinsdag: "Hmmmm, als ik nou gewoon weer een klein beetje neem?" En dan doe je dat, en dan voel je je opeens weer heel lekker, en dan merk je dat je er eigenlijk ook heel goed op kunt werken (of studeren) en dan is het verslavingscirkeltje bijna rond....

zo is het dus bij mij ook gegaan :rolleyes:

Xeno

Experimenterende gebruiker
maverick zei:
uhm jeps... kheb vaak zondag ochtend als ik zaterdag aaf begin..

onrustig.. denken waar was voor nodig.. lusteloos ... leegehid.. wat je zegt.. bijv. ooie zonnige dag met leue dingen.. en steeds zit je maa rin je hoofd je kut te voelen en is nix leuk...!!

woow perfect.. zo voel ik me nu dus.. ook een mooie dag.. gister aan de pep gezeten... 3e x voor mij.. ik wil het leuk houden namelijk.. :wink:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik werd vanochtend wakker en was zo fucking pissig.. Ik had het zo ontzettend verschrikkelijk gehad met drugs en baalde zo van mezelf. Ik had me namelijk weer eens verslapen voor me werk en dat kwam natuurlijk door slaaptekort.

Toen maar weer in bed gedoken en nu 6 uur later gaat t alweer iets beter maar k voel me nog steeds een nutteloze evrcrackte junk. Gaat wel weer over :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Ik werd vanochtend wakker en was zo fucking pissig.. Ik had het zo ontzettend verschrikkelijk gehad met drugs en baalde zo van mezelf. Ik had me namelijk weer eens verslapen voor me werk en dat kwam natuurlijk door slaaptekort.

Toen maar weer in bed gedoken en nu 6 uur later gaat t alweer iets beter maar k voel me nog steeds een nutteloze evrcrackte junk. Gaat wel weer over :)

is me nog niet overkomen... ook ben ik niet brak meer... benieuwd of ik een dinsdag dipje ga krijgen van dat pilletje...

Serenity

Badass junkie
Supervlieg zei:

aaah, da's sneu. Jij had je toch ook al 'n keer ziek gemeld?
Succes :wink:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Serenity zei:
Supervlieg zei:

aaah, da's sneu. Jij had je toch ook al 'n keer ziek gemeld?
Succes :wink:
Jah ik ben het goed aan het verpesten..

Bail

Experimenterende gebruiker
depressief zijn van tijd tot tijd is ook niet verkeerd. Kan je teminste eens de zaken relativeren.

Bovenaan