speed en ghb

yamaha

Newbie
hey mannen,
wil een keer speed gebruiken samen met ghb,heb dit nog nooit gedaan.
hoe kan ik dit het beste doen?? eerst ghb of eerst speed,of alle bij in een keer,ik zat zelf te denken eerst 2 buisjes ghb en 15 min wachten en dan de speed,ghb heb ik al jaren ervaring mee.

thanks

W.F.L.

Badass junkie
Chris Pontius zei:
Ik denk dat het weinig uitmaakt
W.F.L. zei:
Het werkt allebei wel

Pep snuiven, GHB klaarmaken en opdrinken en dan slaat hij na een halfuur in.. Dan werkt het ook tegelijk hoor. Tegelijk innemen begint de pep eerst te werken door het snuiven (ik zou het in elk geval niet bommen, lijkt me vies in combinatie met GHB) en na een halfuur de GHB. Het maakt weinig uit omdat pep toch zo lang werkt. Allebei tegelijk inslaan zal wel niet te timen zijn, en dat lijkt me nog niet eens prettig ook. Het is net fijn dat je na een tijd door de pep heen die golven van de GHB krijgt.

Winehouse

Badass junkie
Speed en GHB tezamen is echt een geweldige combinatie!
Eerst de speed, of eerst de GHB maakt niet zo gek veel uit.
Wel merk je dat je meer G nodig zult hebben voor een lekker effect. Pas hier mee op!

Huggybear

Belezen gebruiker
Ik was laatst met een vriend van me bij mensen die ik niet kende, die ook constant speed en GHB door elkaar heen gebruikten. Op het moment vond ik het raar dat ze dat deden (upper en downer werken elkaar tegen dacht ik), maar ik weet eigenlijk helemaal niks van de effecten in combo, laat staan alleen speed of alleen GHB. Kan iemand het effect een beetje beschrijven van deze combo?

Bovenaan