speed en hallucinaties

fotsirk

Newbie
Ik gebruik al een heel tijdje speed, en had hier nog nooit slechte ervaringen bij. Heb zelfs geen last van een slechte dag of niet kunnen eten.
Dit weekend heb'k ik eens speed van een andere dealer gebruikt (het zou dex geweest zijn).
De geur was wel veel sterker en de pijn een heel pak heviger.
De eerste nacht ging alles nog goed, maar de 2de nacht begon ik samen met m'n vriendin te hallucineren. Het begon vrij onschuldig met het vervormen van de kamer enzo, maar hoe later het werd hoe intenser de trip werd. Na deze nacht hebben we niks meer gebruikt, maar slapen ging nog niet.
Na een 60-tal uren wakker te zijn begonnen we weer te trippen. Dit vond ik raar omdat we al een 15 uur niks meer gesnoven hadden. De trip was zeer intens, en achteraf wist ik niet meer wat er gebeurd was. Ik had zelfs last van geheugenverlies, ik wist niet meer wie ik was, waar ik was en wie m'n vriendin was. Na ongeveer 5u begon m'n geheugen terug te komen.
Heeft er iemand toevallig nog iemand hier ervaringen mee?
We hebben ongeveer 5gr gebruikt, 3gr voor mij en 2gr voor haar.

Addick

Bewuste gebruiker
Ja slaapgebrek komt het door en dan ook nog icm met speed wat para vooral kan veroorzaken.

Heb het ook wel is die hallucinaties,maar niet zo hevig.
Maar ben dan ook niet dagen wakker.

Taat

Bewuste gebruiker
Heb zelf wel eens dat ik na een weekendje wakker ben een beetje ga hallucineren:
Denken dat de bel gaat, denken dat iemand die de trap opkomt en andere geluiden, soms denk ik in een vlugge 'waas' ook dingen te zien maar dat heb ik nog nooit erg gehad..

Maar zoals jij het beschrijft is wel heel erg, ik heb nog nooit dex op maar het is iig een sterk goedje geweest :rolleyes:

nutsss

Wijs gebruiker
hallucinaties die je beschrijft ja die passen wel bij de dingen die je gaat ervaren als je te lang wakker bent. Misschien dat die speed inderdaad veel sterker was waardoor je jezelf veel meer uitput.

Bij mij begon het met gehoorshallucinaties (overal muziek) en een fase verder zag ik schimmen van mensen vanuit mn ooghoeken.

Dagelijks speedgebruik kan tot ernstigere vormen van hallucinaties leiden.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Van slaapgebrek kan je degelijk hard hallucineren ik had een matie hij was ongeveer 3 dagen wakker.

We lagen op bed en opeens riep hij dingen van ; pas op we rijden ergens op, neem het stuur over etc. en toen was hij in de lucht aan het grijpen naar vliegjes die er niet waren.

henkie84

Bewuste gebruiker
Laatste keer begon ik van alles te zien als ik mijn ogen dicht deed. Ik vloog door bossen, over wegen, langs stranden, etc. En dat allemaal in breedbeeld :) :hearteyes:

esmee

Belezen gebruiker
Na de tweede nacht door ga ik ook van alles zien bewegen,
schimmen en denk ik geluiden te horen die er niet zijn.
Heb weleens na 3 nachten wakker op de pep een jointje gerookt en ging toen echt flink hallucineren!!! Dat was trouwens alleen de eerste keer 3 nachten wakker. Die keren daarna leek het meer op een (lichte) trip na een jointje. Muren staan scheef, geen diepte meer kunnen zien en dingen die vervormen.

Maar die nachten door.... pfffff liever niet meer!!!
1 nachtje oke, maar langer door is echt braincracking :rock:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb als pep heb genomen, en na 35 uurtjes niet meer geslapen heb. begint het halucineren ook wel een beetje, anders zicht soms kleine patronen. maar neem dit aan als een gewone zaak.

SperSIZEboon

Badass junkie
Dan begint het pas leuk te worden als je dingen ziet die er niet zijn :grin:

ben je 2 nachten wakker ofzo fiets je over straat lopen dr allemaal mensen die er niet zijn. de verkeersborden bewegen enzo :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Dan begint het pas leuk te worden als je dingen ziet die er niet zijn :grin:

ben je 2 nachten wakker ofzo fiets je over straat lopen dr allemaal mensen die er niet zijn. de verkeersborden bewegen enzo :grin:
Ik zat gister na 100uur in de trein. Met me zonnebril op zag ik allemaal mensen in t gangpad staan en zat t bos vol jagers, konijntjes en andere vage wezens. En toen ik naar bed ging veranderden allerlei schoenen en laarzen in ronddolende hoofden. Op die shit was ik wel ff gefreakt en heb mn ogen verder niet meer open gedaan :mrgreen:

SperSIZEboon

Badass junkie
100 uur is idd wel sick, ik had het na die 90 uur echt wel gehad.
weet van het broertje van een maat van me dat die een keer 8 dagen zijn doorgegaan. hele dag binnen met de gordijnen dicht, op een gegeven hadden ze geeneens besef meer of het nou dag of nacht was

Drientje

DF-koning
Ben wel eens 168 uur wakker gebleven maar had toen een vriendje die echt heftig dealde. Was een hele heftige week. Hij had pep die was wel zo agressief die kwam recht uit zijn eigen lab en hij had ook altijd beschikking over meerdere kilo's tegelijk.

Ik weet nog dat verkeersborden mensen werden en omgekeerd en er stond een auto met knipperende lichten op de vluchtstrook die oploste toen ik er voorbij reed.

Verder hoorde ik continu mijn telefoon afgaan(maar dat heb ik ook als ik lang wakker ben met lsd)

Conclusie: hallucinaties zijn er puur omdat je hersenen de informatie niet meer proper kunnen verwerken omdat ze al te lang aan het werk zijn.

Ik hou ervan om mijn hoofd voor de gek te houden!!!!

X
Drientje

Supervlieg

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
100 uur is idd wel sick, ik had het na die 90 uur echt wel gehad.
weet van het broertje van een maat van me dat die een keer 8 dagen zijn doorgegaan. hele dag binnen met de gordijnen dicht, op een gegeven hadden ze geeneens besef meer of het nou dag of nacht was
Ik ben ook maar gaan slapen, maar toen ik dus me kamer in wou thuis, bleek ik het andere sleutelbos vergeten te zijn. Dus ik moest weer naar zwolle etc. Ik moet zeggen dat deze keer trouwens minder erg is dan alle andere keren waar t een stuk korter was. Ik heb deze keer niet eens zo heel erg veel gesnoven en ik heb gewoon contant erg goed gegeten.

Maargoed, leuk voor een keertje en de komende tijd echt ff niet meer :mrgreen:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.

Maar hoe verrot ben je dan niet :confused: 11 dagén

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
htweeoo zei:
Ik vraag me af wat die jongen zag die het record had.
11 dagen wakker , er stond bij ''geen sprake van hallucinaties'' , vreemd.

Maar hoe verrot ben je dan niet :confused: 11 dagén

Dan ben je volgens mij halfdood... Moet er niet aan denken! :kots:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik heb eens 3 dagen zonder slapen gedaan (zonder dope) maar met een liter koffie en 3 flessen cola. maar daarna was ik echt dood. Tja twee zieke collegás en net natuurlijk in de allerdrukste dagen van het jaar, met minimaal 100 eters op terras, en twee buffetten binnen... volgens mij kon geen speed me wakker krijgen na die dagen.

begon clowns te zien... brrrr En er liep er een ineens door de kamer... :openmouth: keek weg , keek nog een keer, en was ie weg

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ken ik die shit :). Maar ik denk dat na 4 - 5 dagen speed ook niet meer zal werken. Wat kan helpen is dat je lang wakker gaat blijven.
Ga gewoon 2 uurtjes op je bed liggen met muziek je slaapt niet maar je lichaam rust wel.

Bovenaan