speed en het zelfbeeld

jaapi

Belezen gebruiker
mensen, ik zou graag uw mening/expertise benutten om een beetje meer te snappen van speed.

Ik raak nogal snel in fylosofische buien als ik aan drugs zit, en ook aan speed. Ik heb hele stukken tekst geschreven wat in mijn hoofd opkwam terwijl ik aan het goedje zat.

Ik kan zelf wel redelijk beoordelen in hoeverre mijn instelling daarin anders is als nuchter, maar zou wel graag weten wat speed officieel of bij een ander doet met het zelfbeeld, en het beeld op je directe omgeving.

alvast bedankt

Tufnut

Badass junkie
Met speed wordt ik altijd actiever en preciezer, en daarmee wordt mijn oordeel over het doen van dingen wel anders. Voor dat moment geen probleem, maar als ik iets beoordeel voor later als ik weer nuchter ben dan moet ik dus opletten. Bij langer gebruik (na een nacht overslaan) wordt ik sneller geïrriteerd.

JelleSnel

Newbie
jaapi zei:
Ik raak nogal snel in fylosofische buien als ik aan drugs zit, en ook aan speed

Zeer herkenbaar, zo ver zelfs dat ik sociale relaties ineens ga afwegen naar hun inhoud en wat het nut is :rolleyes:
Gelukkig weet ik mezelf vooralsnog te relativeren en vind ik de mogelijkheid om zo'n standpunt te kunnen innemen leuker dan daadwerkelijk die gedachtegang aan te houden.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Speed werkte bij mij vroeger anti-filosofisch, men zelfbeeld werd er wel door opgekrikt zoals zeer scherp staan, snel kunnen calculeren, het gevoel hebben constant slim uit de hoek te komen, onoverwinnelijk gevoel.
Keuzes en beslissingen maken onder speed doe je 'iets' te snel uit mijn ervaring waar ik dan in nuchtere toestand soms wel eens spijt van had.

Speed nam ook vooral me humor weg,kan echt niet lachen met grapjes etc... waar ik anders wel om zou lachen.
Ook spiritualiteit,filosofie,... neemt het genadeloos weg.

grts

Bovenaan