speed en kanker

Halloooo ik heb even een hele rare vraag.

kun je van speed snuiven neuskanker krijgen?

ik heb zon 5 jaar lang meerdere keren per dag speed gesnoven. (Ja i know, dat was niet heel slim)
Maar aangezien ik sinds kort allemaal rare klachten heb ben ik zon nerd die dan gaat googlen waar het vandaan kan komen. Maarja volgens google ga je 9 van de 10 keer dood als je even iets opzoekt als er wat aan de hand is.
Alle symptomen komen zo ongeveer overeen met neuskanker. Niet dat ik er nu meteen vanuit ga dat ik dat heb, maar nu vraag ik me af of amfetamine daar effect op heeft... Met roken zal het er btw ook niet veel beter van worden gok ik zo.
Nouuu ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet. Doeiii :)

Fool

Badass junkie
Iedereen kan neuskanker krijgen, of speed daar een extra invloed op heeft durf ik niet te zeggen. Als je je zorgen maakt om je klachten kun je altijd even langs de huisarts gaan, maar inderdaad, 9 van de 10 keer ga je dood van een schorre keel, als je Google moet geloven. :P

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Geen idee, wel weet ik dat bij kameraad van me , zijn Speed gebruik helpt om uitzaaiingen van z'n kankertumors tegen te houden en zelfs al 1 tumor volledig is weggetrokken.

Dus als je ooit neuskanker zou hebben door speed, het werkt dus ook als genezend middel. :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zouden de klachten niet gewoon kunnen komen omdat je neus van binnen helemaal naar de klote is door de speed? Een bezoekje aan de huisarts zal uitsluitsel geven wat het is, waarschijnlijk is het meer iets in de richting van chronisch geirriteerd slijmvlies ofzo.

Woww snelle antwoorden hiero

Fool zei:
Iedereen kan neuskanker krijgen, of speed daar een extra invloed op heeft durf ik niet te zeggen. Als je je zorgen maakt om je klachten kun je altijd even langs de huisarts gaan,

Jaa de huisarts is inderdaad denk ik geen gek idee :wink:

snelgemsurfd zei:
Geen idee, wel weet ik dat bij kameraad van me , zijn Speed gebruik helpt om uitzaaiingen van z'n kankertumors tegen te houden en zelfs al 1 tumor volledig is weggetrokken.

Dus als je ooit neuskanker zou hebben door speed, het werkt dus ook als genezend middel. :grin:

hahaha nou dan moet ik dr denk ik maar weer mee beginnen

Psychedelibee zei:
Zouden de klachten niet gewoon kunnen komen omdat je neus van binnen helemaal naar de klote is door de speed? Een bezoekje aan de huisarts zal uitsluitsel geven wat het is, waarschijnlijk is het meer iets in de richting van chronisch geirriteerd slijmvlies ofzo.

jaaa, alleen het komt zelf niet van mn neus af. Heb een rare zwelling aan de binnenkant van mn onderkaak (ws lymfeklier ofzo?), aan de (oooh hoe ga ik dit uitleggen) binnenkant van mn onder voortanden op het tandvlees en bij mijn oog bij die traanbuis. Echt super raar

ooscaar

Wijs gebruiker
Je weet dat het handig is om met kanker zo snel mogelijk aan de behandeling te beginnen? Straks zaait het uit en moeten ze je hele kaal eruit halen, of je hele neus, of ben je dood. Je zou beter de dokter kunnen bellen dan je tijd verdoen met dit drugsforum... Ben wel benieuwd wat ze je in het ziekenhuis zeggen, laat het ons weten!

Bovenaan