Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb om.16u het laatste klein lijntje speed gebruikt hoe lang moet ik wachten om.een lorazepam in te nemen ik zou om.23u willen gaanslapen is dat lang genoeg gewacht of beter geen nemen
Ik heb om.16u het laatste klein lijntje speed gebruikt hoe lang moet ik wachten om.een lorazepam in te nemen ik zou om.23u willen gaanslapen is dat lang genoeg gewacht of beter geen nemen
Beetje late reactie, ik hoop dat je inmiddels al geslapen hebt.
Maar speed heeft een werkingsduur van 8-12 uur. Een beetje afhankelijk van de omstandigheden duurt het vaak dus 12 uur na de laatste inname voordat je kunt slapen.
Lorazepam kan dat natuurlijk wat makkelijker maken. Maar zo kan je drugsmisbruik ook gaan toedekken met nog meer drugsmisbruik. Pas daar dus mee op. Benzo's zijn op korte termijn relatief veilig. Maar als je ze regelmatig gebruikt kun je diep in de problemen raken. De afkickverschijnselen zijn heftiger dan die van heroïne. En ook voordat je lichamelijk afhankelijk bent geworden kun je last krijgen van een veelheid aan ontwenningsverschijnselen zoals een onrustig gevoel, moeite met concentreren emotionele schommelingen, slecht slapen, spierpijn, problemen met de ontlasting, etc. Benzo's kunnen daardoor de kater van speed nog erger maken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.