Speed en Mdma afwisselen

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik heb onderhand begrepen dat je zeker een maand (of langer) pauze moet nemen tussen je gebruik om een optimaal effect te krijgen, maar nu is mijn vraag of speed ook net zoals mdma je serotonine aanbreekt, of kan je speed en xtc afwisselen? Dus de ene week speed, en dan twee weken later aan de pillen.

Wackie

Belezen gebruiker
Dat is inderdaad wat de meeste mensen doen. Ik ook.

En het is natuurlijk per persoon wat verschillend, maar elke week is inderdaad een beetje veel, als je dat een poosje doet ga je echt wel voelen dat het niet goed voor je is. En dan dus niet vanwege serotonine shit ofzo, maar gewoon omdat je lichaam te weinig tijd heeft om zich tussen je drugsgebruik door te herstellen van de extra inspanning, het slaap tekort, en vaak ook voedingsstoffen tekort.

Arizona

Bewuste gebruiker
speed werkt vnl op je dopamine en adrenaline. Het zal je serotonine niet uitputten, maar als jij gedurende de weken dat je geen xtc gebruikt, speed neemt, knap je niet echt op. Je put je lichaam meer en meer uit.

Carlitos

Badass junkie
Speed werkt ook wel degelijk op de afgifte van serotonine,maar neit zoals mdma dat doet.
Voornamelijk op neurotransmitters dopamine en norepinefrine werkt het zoals gemeld.

Beanhead

Badass junkie
Kruistolerantie is er zeker niet aangezien ik wel wat speed had gebruikt voor ik dit weekend aan mijn mdma begon en ik voelde 'm heel goed dus... Ga ervoor als je dat wil :)

Drugsmeisje

Experimenterende gebruiker
Als je m goed wilt spacen zal ik gaan voor mdma cristallen , heb ik gister nog gedaan en het was een top dagje! En speed kan er altijd nog bij mwhaha :stoned:

:wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je hebt dan wel kans dat als je even terug veel pep hebt gebruikt dat de MDMA minder fijn werkt. MDMA released ook dopamine waardoor je wel het love effect hebt maar een stuk suffer voelt.

Maar zoals gezegd: pep doet inderdaad niet veel met je serotonine om er daadwerkelijk wat van te merken.

W.F.L.

Badass junkie
Inderdaad, misschien bij wekelijks gebruik niet. Als je echt heel veel pep gebruikt zou dat wel kunnen lijkt mij. Ik heb vaker klachten gehoord over MDMA van mensen die veel pep gebruikten. Maar zowiezo, als je om de 2 weken aan de pillen gaat, dat kan niet blijven duren, of je nu afwisselt met speed of niet.

clockcable

Bewuste gebruiker
Bovenstaande situatie is ook al niet meer van toepassing, onderhand gebruik ik wekelijks speed en af en toe xtc of mdma kristallen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
clockcable zei:
Bovenstaande situatie is ook al niet meer van toepassing, onderhand gebruik ik wekelijks speed en af en toe xtc of mdma kristallen.
Volgens mij houdt je wel van downhillen.

Bovenaan