Speed en muziek

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MusicIsLife zei:
Tekzor668 zei:
progressive trance gaan es proberen bij de volgende

Zeker een goede keuze! Uplifting en goede vocal trance is ook aan te raden :wink:

AGREED! Er is niets zo fijn als XTC en Progressive trance :hearteyes: Hetzelfde heb ik overigens met psytrance en LSD en ook met cannabis en reggae.

The xx - Intro en Evidence - The Red Carpet vind ik op het moment echt heerlijk om op weg te spacen :stoned: Nog een paar dikke Jonkos erbij en mijn dag invulling is bepaald :tearsofjoy:

blowwolb

Newbie
Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
blowwolb zei:
Heel leuk om iedereen zijn smaak van muziek onder speed te zien maar zie mijn smaak niet veel voorbij komen voor mij staat als ik speed gebruikt heb moombathon of trap als eerste op het lijstje

Ik denk dat dat volledig nieuwe muziekstijlen zijn he? Ik kende in men jeugd Rap. Nu heb je al Trap, ooit es gehoord, denk dat ik oud kom want kan me er niet in vinden :tearsofjoy:

Skirre

Bewuste gebruiker
Voor mij is voornamelijk progressive house, rawstyle en hardcore.
Een leuk trapnummer tussen de houseplaten door vind ik wel ontzettend lekker altijd. :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Techno, techno en nog eens techno! Vooral de echte beuktechno is dan geweldig :hearteyes: maar ook de rustigere techno en off-beat techno. Ook is alternatieve elektronische muziek altijd leuk en wat (deep) house platen gaan er ook altijd wel in. En, ook al luister ik dit normaal minder, goede oude rock muziek en goede hip-hop/rap muziek is geweldig onder invloed (maar ook niet onder invloed) :rock:

Ik adviseer jullie deze heel hard te draaien: http://www.youtube.com/watch?v=sGYzpBoxa-w
En kan ik, ook al is volgens mij nog geen awakeningsweekend zonder hem geweest, altijd hier wel erg blij van worden, vooral de opbouw ervan en de sfeer: http://www.youtube.com/watch?v=YJTHL-5sDbE

CvanLent2

Newbie
Tekzor668 zei:
blowwolb zei:

Ik denk dat dat volledig nieuwe muziekstijlen zijn he? Ik kende in men jeugd Rap. Nu heb je al Trap, ooit es gehoord, denk dat ik oud kom want kan me er niet in vinden :tearsofjoy:

Met Trap kom je richting artiesten zoals Yellow Claw, Diplo en Zagor bijvoorbeeld. Tis een beetje moeilijk te beschrijven wat het precies is, het dichtstbij komt dan "EDM van de kaart met een gruwelijke bass". Ik vind sommige nummers echt heel dik, en andere vind ik weer helemaal nergens naar klinken. Dit vind ik toch wel 1 van de besten (word velen malen beter met een goede subwoofer of earbuds/koptelefoon met een degelijke bass): https://www.youtube.com/watch?v=N7dz_nbIxpY

Ik krijg geen video ingevoegd, ben echt een leek op het gebied van computers xD Dus vandaar de link :wink:

OT: Ik vind de meeste muziek geweldig als ik pep op heb. Ook als ik nuchter ben, trouwens :P . Meestal zoek ik een keihard death-metal nummer uit (bijvoorbeeld "Behemoth - Messe Noire") op youtube en kijk ik waar ik eindig aan de hand van aanbevolen videos. Johnny Cash vind ik ook echt schitterend, vooral Cocaine Blues en A Boy Named Sue. Verder kan ik ook genieten van trap, hardstyle, hardcore, eigenlijk alles wel behalve Nederlandse volkszang en liefdesliedjes :beer:

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Van alles, maar toch het liefst raw hardstyle, of gewoon hardcore. Als er maar een lekkere kick in zit en het snel gaat vind ik het allemaal goed :grin:

DhrBKJN

Experimenterende gebruiker
Phoe echt van alles gewoon, ligt er echt aan welke stemming ik heb.

Meestal gewoon Techno,Deephouse maar ik hou bijvoorbeeld ook van Early Hardcore en Trap,Dupstepp

Bobsacamano

Badass junkie
Ik kan heerlijk op deephouse hoor. Maar laatst toen ik mijn hele huis aan het poetsen was op pep. Heb ik gewoon een playlist met allerlei favo nummers op gezet. Waar ik mega hard op mee heb zitten schreeuwen. Ben blij dat mijn appartement gloed nieuw is en mega geïsoleerd.

Bovenaan