Speed en paranoia

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Ik heb nu een paar keer speed gebruikt. Elke keer dosissen van rond de 150 a 200 mg. Een keer veel meer, maar toen had ik hele slechte speed....
Ik heb er een keer een hele rare ervaring mee gehad. Ik was ergens op een huisfeestje en ik had steeds het idee dat ik mijn naam hoorde, mensen me uitlachten, mensen naar me keken. Ik werd daardoor zo paranoia dat ik me echt niet goed meer voelde en zeker niet de dag erna met ook nog die zieke kater erbij.
Nou ben ik van plan op een volgend feestje, wat geen huisfeestje is, weer speed te gaan gebruiken (de laatste keer was in december). Ik ben alleen een beetje bang dat ik hiermee m'n hele avond verneuk, omdat ik weer in dezelfde mindset beland. Zou een lagere dosis dan misschien beter uitpakken of moet ik gewoon accepteren dat speed niks voor mij is. Dat gevoel van onoverwinnelijkheid heb ik bij de meeste andere uppers wel.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je die angst eenmaal heb, zal je er de volgende keer waarschijnlijk alleen maar meer last van hebben. Speed versterkt je gevoelens en zeker onderliggende zoals deze. Dus moet je je er over heen gaan zetten of het niet gebruiken. En als je het toch per se wil, begin dan met een kleine dosis en kijk hoe het uitpakt.

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Ok thanx beiden. Denk dat ik speed deze keer toch maar laat liggen en dan de volgende keer die benzo's wel pak. Heb geen idee hoe ik daar aan moet komen namelijk. Wat maken benzo's eigenlijk verder nog uit voor je space?

Ik heb het ook eens gehad op een party toen ik het pas net een paar keer gebruikte.
Ik denk dat het wat wennen is omdat je in het begin gaat letten op dingen zoals dat mensen naar je kijken etc.
Daar komt dat gevoel vandaan dat je je bekeken voelt.
Ik heb er nu nooit meer last van en als ik het wel zou hebben zou ik me er op kunnen aanpassen.

Bovenaan