Speed en sporten

Intoxication

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje... als je een nachtje doorhaalt en je hebt diezelfde dag dat je nog wakker bent een voetbalmatch id namiddag ongv...

Ga ik me brak voelen of nog met energie

ik moet het gwn wete anders snuif ik gwn bij :rock:

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik neem het accidentieel hé niet dat ik dat wil, maar zou gwn graag nog wat deftig op het veld staan dat is ht enigste wat ik vraag :sunglasses:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sommigen zouden te brak zijn, anderen zullen het nog wel kunnen. Maar hoe dan ook; om dan te sporten is niet al te best.

pascal828

Badass junkie
^Precies.

Het is echt dubbel zo vermoeiend. Daarbij zal je concentratie naarmate je langer wakker bent steeds meer afnemen.

Ik raad het je wel af om door te halen. Beter brak voetballen, dan een aanslag op je lichaam plegen.

Miss J

Bewuste gebruiker
Sporten na een nacht doorhalen?? Als ik de trap op loop gaat mijn hart als als een idioot tekeer. Maar dat zegt misschien ook iets over mijn conditie... :openmouth:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Sporten na een nacht doorhalen?? Als ik de trap op loop gaat mijn hart als als een idioot tekeer. Maar dat zegt misschien ook iets over mijn conditie... :openmouth:
ik heb t zelfde :) dat vind ik dan elfs al beangstigend, laat staan dat ik n uur zou moeten rennen.

staat trouwens ook een stukje over in dat pephanboek voor de junk in spe he :)

pascal828

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Ook de dag na speed moet je volgens mij niet willen sporten hoor.
Na één nachtje doorhalen zal de brakheid toch wel meevallen? Mits met goede voeding etc.
Tenzij je 30 bent, en al na één nacht kapot bent, ligt dat wel anders, ja.

Als je speed neemt tijdens het voetballen gaat dat echt zwaar afzien worden.

Miss J

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
ik heb t zelfde :) dat vind ik dan elfs al beangstigend, laat staan dat ik n uur zou moeten rennen.

Dat is zeker beangstigend! Als ik idd een uur zou moeten rennen had ik dat niet overleefd. :P
Verschilt dit gewoon per persoon of zegt dit dus iets over je conditie/staat van je hart?

Kan dat stukje niet terug vinden? :confused:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
TRAVOLTA zei:

Dat is zeker beangstigend! Als ik idd een uur zou moeten rennen had ik dat niet overleefd. :P
Verschilt dit gewoon per persoon of zegt dit dus iets over je conditie/staat van je hart?

Kan dat stukje niet terug vinden? :confused:

heh! nu vind ik het elf ook niet meer.
ik heb dacht hier ergens een stukje gelezen te hebben over dat de drang om speed te nemen voor je belangrijke voetbalwedstrijd na een nachtje doorhalen groot kan zijn. om toch nog te kunnen presteren. vervolgens bleek dit zo goed te gaan en dat desbetreffende persoon zoveel complimentjes kreeg misschien wel eens kon overwegen dit ook bij elke wedstrijd te gaan doen.

ik vind t nu echter nergens meer terug :confused:

anyway, ik denk eerlijk gezegd aan de conditie? dat hoop ik althans daar kan tenminste aan gewerkt worden. ik zou t maar niks vinden als ik met 18 al zo'n slecht hart heb :(

Miss J

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
anyway, ik denk eerlijk gezegd aan de conditie? dat hoop ik althans daar kan tenminste aan gewerkt worden. ik zou t maar niks vinden als ik met 18 al zo'n slecht hart heb :(

Misschien een idee om flink te gaan sporten de komende tijd en de resultaten hier te posten? :grin:

Octogonapus

Belezen gebruiker
als ik na een afterparty naar huis fiets, en ik heb alleen speed gebruikt en ik moet een pisheuveltje op, heb ik al het gevoel dat me hart ontploft,

dus ik zou het niet doen

Chris Pontius

Badass junkie
Octogonapus zei:
heb ik al het gevoel dat me hart ontploft,

Was volgens mij bij een wielrenner gebeurd als ik dat youtube filmpje van gister mocht geloven.
"Ontploffen" als in zo hard kloppen dat hij openscheurt. :openmouth:

richie87

Belezen gebruiker
Als ik nachtje doorhaal zou ik echt niet gaan voetballen of shit... Je lichaam heeft rust nodig dan :wink: Straks hartaanval ofzo word je ook nie blij van :wink:

Bovenaan