Speed en sporten?

Cohortis

Newbie
Mogge,

Ik heb de laatse tijd behoorlijk veel ephedrine/ aspirine / caffeine stack gebruikt als stimulerend middel bij het sporten en om gewicht te verliezen.

Dat ging uitstekend maar inmiddels heb ik een vrij grote tolerantie opgebouwd voor ephedrine dus moet ik nu wel heel veel nemen om effect te krijgen( boven de 200 gram ephedrine)
Aangezien ik dit 4 dagen in de week doe ben ik op zoek naar wat anders.

Aangezien ik vroeger veel speed gebruikte ( 15 jaar terug ) leek het me wel een aardig idee om tijdelijk de stack te vervangen door speed.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat vragen.

Ik ben erg benieuwd of Iemand ervaring heeft met sporten met een paar lijntjes speed ? vooral hardlopen en krachttraining? Als ik drie dagen per week ( vrij/ za /zon) een lijn neem krijg ik dan snel last van gewenning? Nadelige effecten op conditie?

Alvast bedankt.

Eric

Input is zeer welkom

Thanks

Eric

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom niet gewoon sporten zonder drugs?
Dat in combinatie met gezond eten+groene thee, val je ook af als een trein hoor en op een voortreffelijk gezonde manier.
Dieeten helpt ook niet, gewoon je levenstijl 'blijvend' veranderen alsook je eetgedrag.

Met speed ga je te snel afvallen ( je verbrand meer spieren dan vet lijkt me) en als je stopt met speed kom je vanzelf weer snel terug aan.

Beter iets trager afvallen dan blijft het eraf en doe je je lichaam niet naar de klote.

Waarom dat gezonde met het chemisch/ongezonde combineren?

grts

mako

Newbie
sporten nooit doen met speed.
of je moet willen eindigen met gescheurde spieren en andere nare problemen als te uitgedroogd zijn door teveel zweten etc.
dat is dan fysiek, je overschat jezelf ook nog eens dus nee, als je er serieus mee bent (zoals ik probeer) raad ik aan speed voor in een weekendje te houden (als je je rust pakt) en door de week ervanaf te blijven en genoeg vitaminen/eiwitten binnen te krijgen.

succes met je schema!

Cohortis

Newbie
Allen,

Dank voor jullie reactie. Ik denk dat het een open vraag blijft of meer spieren verbrand dan vet. tenmisnte wanneer je de verbranding op gang houd en je eiwit input. En ehm nee 8 uur sport is wellicht te veel maar 3 uur is te managen. Doe ik nu ook. ( 1 uur gewichten, 1 uur hardlopen 1 uur cardio combinatie)

Thanks guys

Bovenaan