Speed en Temesta

Soma

Bewuste gebruiker
Ik heb gisteren van een maat een pilletje temesta gekregen van 1 mg. Is temesta nu een benzo of een barbituraat en kan ik het nemen als ik in slaap wil vallen na gebruik van speed? Zoja, hoeveel uur na mijn laatste lijn zou ik moeten wachten om het te nemen?

slash

Experimenterende gebruiker
Temesta is een slaapmiddel (benzo)
In principe kan je het wel gebruiken om in slaap te vallen maar je moet natuurlijk niet een uur nadat je spat heb genomen een slaappil nemen, dat is gewoon nutteloos.
Als je zeker wil zijn van een goede nachtrust moet je geen spat gebruiken. Niet slapen hoort er nou eenmaal bij!! :grin:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik neem altijd een downer (oxazepam of diazepam meestal 2x10 mg) na speed gebruik, minstens 3 uur na mijn laatste lijn.
Gebruik ook nooit echt veel speed, meestal een bommetje en een lijntje totaal max 200 mg.
Ik slaap heerlijk en de dag erna ben ik nog lekker "benzo-happy" :grin:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Temesta 1mg is maar zwakjes. Het hangt wel af van je speedtolerantie, maar ik zou toch zeker 3 tot 6u wachten na de laatste lijn, en een dikke joint roken een halfuur na het benzoslikken. Dan slaap je misschien wel. Deze combo kan wel voor wat oriëntatie- en geheugenproblemen zorgen =)

Bovenaan