Speed en verlies van gedachten

sinslord

Belezen gebruiker
Hallo mede drugs liefhebbers :)

Ehm ik had voor het eerst "Echte" Speed(Amifetamine) geprobeerd.

Nu heb ik het idee dat ik er geestelijk wat van over heb gehouden,
Heb overigens Autisme PDD-NOS, ondanks dat sta ik geestelijk/lichaamelijk sterk en gecontroleerd met beide benen op de grond.
Meschien kunnen jullie iets bevestigen/verklaren?

Afgelopen Maandag avond om 22:00 voor het eerst speed gesnoven met wat vrienden die
Daar ervaring mee hebben. heb in totaal 3a4 lijntjes gesnoven over een periode van 12u

* 22u
* 24u
* 03u
*09u

Ik merkte dat ik van de periode van 22u tot eingenlijk de trip de volgende avond begon (ik schat dus 18a25u later) dat ik constant moest praten gewoon niets kon mij stoppen met spreken,
Ik vondt dat erg leuk en uren leken net minuten.

Had geen geduld om rustig muziek teluisteren via mp3 als ik dus ook kon praten,praten,praten en via radio muziek kon luisteren :P eten en drinken ook geen tijd voor noch voor roken wat ik normaal om de 40minuten doe noch blowen.Roken deed ik om de 5minuten tot alle marlboro op was :)

De 2 volgende dagen was ik erg verward allerlei gedachtens gingen allerlei kanten op en
Was onzeker of ik wel fatsoenlijk ben geweest want ik weet van mijzelf dat ik altijd erg direct en eerlijk ben.

Was dus erg onzeker over de natuurlijk wel gezellige avond maar het ging om wat ik gezegt zou hebben.

Nu eindelijk paar daagjes later ben ik weer mezelf maar heb wel het idee dat hierdoor wat veranderd is?

Nu vindt ik alle advies welkom en ben ook erg nieuwsgierig.

Grotjes Sins.

justinn

Experimenterende gebruiker
wat moet er veranderd zijn dan ?
dat niet kunnen stoppen met praten heb k ook als ik genoeg snuif
je was gewoon paar dagen vaag, hoort erbij, heb ik de dag na mdma.
is niets om je druk over te maken

mvfreaky

Newbie
dan heb je gewoon goede pep gehad, dan is dat vrij normaal :)
en je kan de dagen erna nog wat wazig zijn..en dat je je afvraagd of je geen rare dingen
hebt gezegd is gewoon onzekerheid..niks aan de hand dus lijkt mij

Bovenaan