speed en weed:trippy

cronos

Wijs gebruiker
van woensdag namiddag tot donderdag 01uur uitgeweest.
gebruikt:confused:peed(pillen) en op allerlaatst een joint,ik moest nogal ferm trippen :openmouth:
nog personen die dit meegemaakt hebben?

Oom Klaas

Badass junkie
Zou 't niet slaaptekort gecombineerd met thc zijn geweest?
Daar heb ik zelf wel hele heftige effecten van gehad,
maar speed en wiet vind ik heel ongemakkelijk voelen.

cronos

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Zou 't niet slaaptekort gecombineerd met thc zijn geweest?
Daar heb ik zelf wel hele heftige effecten van gehad,
maar speed en wiet vind ik heel ongemakkelijk voelen.

het zal niet aan slaaptekort te wijten zijn,daar ik het 1maal in het verleden ook hetzelfde meegemaakt heb....toen had ik niet lang uitgeweest.(maar het was wel erger dan deze keer, sterkere speed en weed...ik dacht dat ik ging dood gaan,de ambulance is zelfs achter mij en mijn neef moeten komen,we waren beiden barslecht)
ik moest deze donderdag een eind te voet naar thuis,ik had tevens last van lichte paranoia...(denken dat iemand mij achtervolgde).

Oom Klaas

Badass junkie
Paranoia kan heel goed natuurlijk met pep, en wiet kan dat heel makkelijk versterken...

Maar toch begrijp ik niet dat wiet z0 hard inslaat bij je als je pep op hebt,
't heeft bij mij of geen effect of een vreemd niet stoned niet strak gevoel maar combinatie van beiden ofzo :confused:

cronos

Wijs gebruiker
blijkbaar ben ik gevoelig van de combinatie:confused:peed en weed.
terwijl ik de combinatie:lsd en weed leuk vind.en weed alleen...tja, daar kom ik echt wel heel vlug stoned van.

pretender

Belezen gebruiker
cronos zei:
terwijl ik de combinatie:lsd en weed leuk vind.en weed alleen...tja, daar kom ik echt wel heel vlug stoned van.

ik kan ook niet echt tegen de combo weed en speed( speed en xtc is nice).. denk dat het komt ,doordat je niet tegen een upper en downer kan "at the same time"..?

voor de meeste is de combo speed en weed erg chill ,maar vergeet niet dat er mensen ZEER slecht op deze combo kunnen reageren, ik kan er over meepraten..

nice weekend for everybody!!

Pretender

cronos

Wijs gebruiker
pretender zei:
cronos zei:

ik kan ook niet echt tegen de combo weed en speed( speed en xtc is nice).. denk dat het komt ,doordat je niet tegen een upper en downer kan "at the same time"..?

voor de meeste is de combo speed en weed erg chill ,maar vergeet niet dat er mensen ZEER slecht op deze combo kunnen reageren, ik kan er over meepraten..

nice weekend for everybody!!

Pretender

wat bedoel je specifiek met zeer slecht,i mean...hoe reageer jij op speed en weed? :wave:

MarSNEL

Experimenterende gebruiker
Ik heb het al een tijd niet meer gedaan deze combi, dit komt omdat ik uit principe niet blow(vind het niet lekker, dus doe ik het niet). Kan me wel herrinneren dat ik er vroeger ontzettend vaag van werd.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Haha, dat is juist mooi hey. Alleen moet je zorgen dat je daarna geen serieuze dingen moet doen waar je je kop bij moet houden.

Na 1 nacht of 2 nachten ofzo paar jointen roken, en vervolgens net zo hard trippen. Dingen horen en zien die er kats niet zijn, mooi joh.

Evil_Eyes

Experimenterende gebruiker
Ik blow al jaren maar gebruik pas sinds een paar maanden speed. Maar door de speed ga ik ook echt veel meer blowen, zonder wiet vind er er flikker aan.

Maar ik ga dan ook nooit uit, voor mij is het geen partydrug. Dus na een zware avond geloof ik best dat een jointje slecht kan vallen.

Paar weken geleden was ik met een vriend van me gaan feesten op speed, smorgens nog een jointje tesamen gerookt en we werden allebei veel rustiger en konden direct slapen eens we thuis waren. :stoned:

2 weken erna deden we dat nog es, alleen meer speed en 2 jointjes(meer wiet ook), toen ben ik echt ferm beginnen trippen en zag ik allemaal dingen en vormen. 10 minuutjes hebben we dan beide met onze ogen toe, zitten vertellen wat we allemaal zagen, fantastisch moment dat :grin:. Maar hebben er zeker nog een halfuur gezeten nadat onze joints gerookt waren, veel te loom op dat moment :wink:. Gehoord van men maat dat hij onderweg naar huis wel een beetje achtervolgingsangst kreeg mr hij vond dit alleen maar grappig :P en die avond konden we allebei niet zo makkelijk meer slapen. Kan zijn dat dit kwam door de hogere dosis speed.

In ieder geval, eerst avondje op speed en dan relaxen met weed is best zalig :hearteyes: :hearteyes:

iik zitt iere nu me men vriendin :wave:

just 4 jointjes en 4 lijntjes :stoned:

weet wij voelen ons muuuuuuuuuuug chill hahahahhahaa

:rock:

dikke aanraader manne lol :grin:

dyson

Newbie
speed en weed trippy

voor mij staat die combi garant voor een hoop vaag en naar gedoe tip van mij gewoon niet doen
slapen word er niet makkelijker op en als je er niet goed met de negativie lading om kan gaan kan het nog vrij heftig worden. nog een tip is blijf rustig als je Vaag word en houd ten alle tijden in je achter hoofd wat je voelt ziet of hoort 1 het is nep en 2 alles komt goed. Na een stuk of 200 psychoses zit er er ook nog steeds naar ratio fris bij.

ps. ongeveer de helft van alle gebruikers kan het wel hebben.

Ik keur het blowen onder het strak staan van de snats ook zeker niet af en ben dr een zwaar liefhebber van.. Nou ben ik al eens 3 keer in elkaar gezakt waarvan 1 keer zwaar extreem trippen was.. het ene moment keek ik naar iets in de verte, waarna ik opeens het gevoel kreeg alsof alles wat ik in me hoofd had tegelijkertijd voor me langs flitste en het ergste was nog dat het echt leek of mijn ziel uit mijn lichaam trok, tijdens dit hele gebeuren voelde het echt als een zeer slechte nachtmerrie, van die nachtmerries waar je zwetend uit wakker wordt. En opeens zag ik heel wazig de kop van me maatje voor me en ik schrok opeens wakker leunend met me kop op zijn schouder... dit alles leek voor mij wel minimaal 10 minuten te hebben geduurd maar t is waarscheinlijk maar 2 a 3 seconden geweest aangezien me maten al die tijd niet eens doorhadden dat ik zo verkeerd ging.
Na deze laatste extreme keer voel ik het altijd wel opkomen maar kan ik het vaak wel onderdrukken.. nou heb ik voordat ik deze site ontdekte altijd al het vermoeden gehad dat t door de combinatie wiet/speed komt, en na wat ervaringsverhalen van de medespeedgebruikers hier te hebben gelezen, herken ik dingen die, sommigen onder jullie vertellen, heel erg terug met wat ik zelf dus ook wel eens last van heb.. maarja voor mij is het ondenkbaar geen wiet te roken in de avond en al zeker niet sweekends na aardig wat snelheid achter de kiezen te hebben gewerkt....

psych-out

Bewuste gebruiker
speed en wiet, dat vind ik een lekkere combi.
sommige vinden het niet leuk, ik wel.
ik begin meestal ook harder te trippen als ik wiet heb gerookt,
het kutte bij mij is dat ik onder invloed van speed, stemmen hoor,
ik trip meestal alleen, ik denk dat sommige onder jullie dat ook wel al zullen hebbe gemerkt
dat als je alleen invloed bent je meer van de drugs voeld. alle dat vind ik toch.
gewoon lekker muziekje op en weg trippen, als je tript met vienden is dat ook wel plezant
maar ik voel dan vele minder van de drugs, gewoon omdat ik als ik onder mensen ben gewoon doe. is waarsschijnlijk gekomen omdat ik ook altijd gaar in de les zat, dna moet je gewoon normaal doen. zelfs vrienden waar ik veel mee trip, kunnen niet onderscheiden of ik wel of niet onder invloed van iets ben. ik denk dat meerdere mensen op dit prachtige drugsforum dat ook wel hebben.
alleen trippen op LSD, dan leer je pas je eigen kennen.

Debris

Bewuste gebruiker
Heb dat veel gedaan totdat ik een keer ben slecht gegaan daarop. Te lang wakker met wiet, heb me toen echt slecht gevoeld. Doe ik nooit meer.
Maar als jij je daar goed bij voelt, zeker blijven doen :).

Ik vind het ook een mooie combinatie
Bij mij versterkt het speedgevoel dan nog feller en als je te veel wiet gebruikt, ga je heel spacey worden vind k. :smoke:

Popper

Belezen gebruiker
NOISESUPRESSOR zei:
Haha, dat is juist mooi hey. Alleen moet je zorgen dat je daarna geen serieuze dingen moet doen waar je je kop bij moet houden.

Na 1 nacht of 2 nachten ofzo paar jointen roken, en vervolgens net zo hard trippen. Dingen horen en zien die er kats niet zijn, mooi joh.

Je hebt helemaal gelijk :grin: Ik geniet altijd volledig na van mn vermoeidheid en een joint

Bovenaan