Speed en werken in de koude.

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik gebruik dagelijks speed, Doe met 1 gram een volledige week al 2maanden aan een stuk, heb nog nooit verlangen gehad naar meer, ik word er rustig van. Heb zin om te prutsen, je kent de rimram wel. Mijn vraag is nu, ik ga vrijdag van 13u tot 20u en zaterdag van 6u tot 13u gaan werken, wat ik moet doen is bandwerk in een soort van frigofabriek. Ik moet heel de tijd donuts in doosjes steken ofzo... De ruimte waar ik werk is het altijd 2-3graden. Is dit wel goed om in zo een koude ruimte onder invloed van speed te zitten?

Groetjes

Armani7

Bewuste gebruiker
ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat beter als in een te warme ruimte (overhitting) :wink:

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Ik heb al ondervonden als het eetpauze is en ik buitenstap is het net alsof het soms 25graden is maar het is maar 10graden bv, na een tijdje voelt buiten wel koeler aan, maar moet ik niet opletten met speed en dat warmte gevoel ?

Wartaal

Belezen gebruiker
Je handen en de rest van je lichaam zullen echt pimpelpaars worden ben ik bang. Ik denk dat je het beter niet kunt doen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Heb het ook wel eens gedaan, zelfs kouder dan dat. En het is, mits fatsoenlijk aangekleed, best goed te doen hoor, vooral omdat je dan harder werkt en het vanzelf wel warmer krijgt :)

Bovenaan