speed en werken

Burningred

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik ben nog niet heel ervaren met speed, maar ik heb gister toch nog aardig er wat door heen gewerkt, en vanacht dus niet geslapen, maar ik moet straks werken en ik dacht dat mensen t toch niet zo heel erg opvalt als je wat hebt gebruikt... maar is dat wel zo.. zeker na een nacht geen slaap?? alvast bedankt.

Jelle Snel

Belezen gebruiker
tja...wat zie jij aan jezelf? Zal wel meevallen denk ik hoor...waarschijnlijk ben JIJ degene die denkt dat iedereen het aan je ziet :sunglasses:
Maar daar moet je dus verder geen aandacht aan geven...gewoon lekker uitspacen en af en toe letten op vage trekjes van jezelf :grin:
succes :wink:

Burningred

Hey,

Dank je, ja misschien heb je wel gelijk en let ik er teveel op. Naja hoe dan ook dit was toch mn laatste keer dat ik dit gebruikte, omdat het toch iedere keer wel weer uit de hand loopt. Bedankt voor je reactie :)

JewCookie

Wijs gebruiker
en mensen die wel wat aan je zien, zullen het echt niet aan drugs koppelen. voor niet-gebruikers ligt drugs vaak ver van ze af, en zien ze geen verschil tussen gewoon ziek / verrot en drugs verrot..

^_^

Bewuste gebruiker
Nee idd meestal als ik me vet kut en depri voel gewoon uit mezelf dan denken mensen dat ik zooi heb gebruikt ofzo gelijk veroordeling krijg je dan terwijl als ik het echt gebruikt heb ze totaal niks zien.

Thanatos

Newbie
Ik loop anders na 36-48 uur toch wel met een aardig vogelkoppie hoor, behoorlijk ingevallen enzooi.
en eten blijft toch ook maar bij een ged88

ah, nog 1 tje dan.. kleintje

XpRnz

Heb er zelf ook wel eens last van. Vooral na een nacht doortrekken - en dus weinig slaap - word je weleens paranoid dat mensen het aan je zien. Let daarom ook extra goed op men verzorging, wat ik eet, flink wat koffie en vitaminen, suiker en zout.. dan knap je meestal wel wat op :)

Probeer iig jezelf wel te realiseren dat verder niemand weet van je gebruik dus je hoeft ook niet bang te zijn dat je zomaar een opmerking krijgt of je misschien drugs gebruikt..

Burningred

Hey,

Ja jullie hadden inderdaad gelijk, ze dachten dat ik gewoon dat ik een beetje ziek was. Wel fijn om dan zulk soort dingen te lezen, het stelde me gelijk gerust, want het was helemaal niet in me opgekomen dat mensen ook weleens konden denken dat het niet door drugs kwam. Hehe beetje paranoide. :rolleyes:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb onlangs nog het dringende advies gekregen om MINDER koffie en MINDER red-bull te drinken van mijn baas... :grin:

Bovenaan