speed en xtc

stonedsem

Newbie
ik was laatst bij een vriend van me en we waren van plan voor het eerst xtc te doen dus wij begonne eerst netjes met allebij een halvje toen hij na 5uur uitgewerkt was hadde we zin in speed dus ik maakte koffie en gooide er 0.5 g speed eerst voelde ik echt een goeie pep maar na 1uur werd ik op 1of andere manier heeell duizelig, kreeg ik hallicunaties en vooral om de minuut heel veel kippenvel weet iemand waardoor dit komt?

Bobsacamano

Badass junkie
Serieus he!!!

Maar goed in het kader van voorlichting.

Top dat je een halfje XTC hebt gedaan en dat je dat erbij hebt gelaten (xtc wise)

Maar om dan een halve gram speed in je koffie te mikken dan ben je echt niet goed snik. Een halve gram speed op een hele nacht is al idioot veel. En dan ook nog in koffie. Zoals Exceptional Insight al zegt "Heb je een hekel aan jezelf"

Combineer xtc en speed sowieso nooit op één avond is heeeeeel slecht voor je dakpan.

Exceptional Insight zei:
In de koffie ook echt. Heb je zo'n hekel aan jezelf?

Fool

Badass junkie
Omdat je een halve gram speed teveel gehad hebt. Óf een halve pil en 3-400mg speed teveel.

Pante

Belezen gebruiker
stonedsem zei:
:grin: :grin: :grin: :grin: komt nu pas tot me door

Oef, goed voorgelicht zijn is een ding .. maar dit soort basale fouten zijn echt met één google zoekopdrachtje voordat je met iets begint opgelost :P

Nou ja, in ieder geval mooi het dat redelijk goed is afgelopen en je geen hartproblemen o.i.d. kreeg.

Bovenaan