Deranged zei:Anders maak je ff topic aan, ouders en drugs?
Dringt het wel door dat jij verantwoordelijk bent voor je kind? Dat jij onder invloed van drugs wel eens anders kan reageren als dat je nuchter was. Stel je voor je kind stikt (ik zeg zo maar wat) jij helemaal in paniek de pep maakt je gek en je kind gaat er uit eindelijk aan kapot. (Dit is zo maar "iets wat kan gebeuren"). Bij jou is het zelf niet eens zo dat wanneer de kinderen weg zijn dat je dan gebruikt maar gewoon tijdens dat het kind bij jou is. Dit noem jij verantwoord? Gaat er bij mij niet in.v zei:Hallo,
wou toch effe eens reageren hoor, het is niet dat ik verslaafd ben, ben er nooit verslaafd aan geweest. Nu gebruik ik het gewoon om af te vallen, met 1 gr doe ik bijna 2 weken. Ik heb eerst alfavit geprobeerd en zoveel andere dingen die ilegaal verkocht worden in fitneszalen waar trouwens veel moeders komen en veel moeders ilegale vetverbranders nemen.
Zijn ze dan allemaal slecht ofwa, ik rook niet drink niet ga niet uit. Ga alle dagen werken zie dat alles mooi betaald is, mijn dochter heefte r zeker geen last van, ze is nog maar 15 maanden en weet bij god niet wat er rond haar gebeurd. Maar die stomme hongerstillers en andere producten helpen niet. Ik weet dat ik nu geen goed voorbeeld ben, maar zie genoeg moeders die niet aan den drugs zitten maar hun kidneren veel erger verwaarlozen en alcoholproblemen hebben, maar ja alcohol is toegelaten dus dat is dan maar niet erg he ttssss, jammer dat er hier zo direct word aangevallen, dacht op een nederlands forum meer begrip te krijgen.
Deranged sorry voor het verprutsen van je topic 't was zeker mijn bedoeling niet![]()
Gegroet v
HDA zei:v,
Ik denk dat er gewoon betere manieren zijn om af te vallen, ook al is het voor een 'korte' periode.
Het gaat er om, nu zeg je dat je je hongergevoel wil stillen, maar eens je op 'gewicht' bent, zul je nog je hongergevoel willen stillen.
![]()

-V: Ik ben er ook niet me akkoord dat je aan de speed zit nu je een kind hebt (je wordt er oa al para van) terwijl er betere alternatieven zijn. Je kan bijvoorbeeld naar de Smartshop gaan en een doosje Ephedra Supercaps kopen die ongeveer hetzelfde effect hebben (er zit ephedrine in (10mg) wat zowat hét basisproduct van speed is) en zeker je honger gaan stillen, en ze kosten je nog minder ook.

Deranged zei:Bedankt.![]()
Misschien blijf ik wel het enige lid maar dat maakt me niet uit. :P In de club gelden trouwens de volgende regels:
Coke is voor mietjes
Coke is voor onwetenden
Coke is veel te dure troep
Coke is voor losers
Coke is een leugenaar
Speed is oprecht
Wij gebruiken met verstand(meestal)
Speed is lief
Wij laten ons niet slopen
Speed is waar voor je geld
Speed is voor winnaars![]()

idd das nie simpelMac... zei:Ja maar houd het ook maar eens bij die maand!
fneawognfkgln zei:Had ik maar.
En had ik maar geld om überhaupt proberen te kopen.
![]()
![]()
![]()

flash kieke zei:ik ga weg van de speedfan club![]()
Applaus :Pflash kieke zei:ik ga weg van de speedfan club![]()
inddboy zei:Op Partyflock is ook al een dergelijke fanclub; PPT (Pep Promotie Team)
![]()