Speed gezichtstrekkingen

Randle M

Experimenterende gebruiker
Beste mensen,

Ik zit met een vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden. Momenteel heb ik eindelijk weer stabiliteit in mijn leven en ben alsnog zeer benieuwd naar dit voorval wat 2 jaar geleden is gebeurd

Klein stukje achtergrond:
Ik heb veel geblowt. Een joint raak ik nooit meer aan

-Elk weekend gebruik 1 tot 5 gram coke. Afhankelijk van verschillende factoren.
-Vanwege omstandigheden een periode dat ik dagelijks 2 tot 5 wegharkte (max 1, 2 maanden)

Maar de reden van mijn aanmelding en dit bericht is speed. Ik had 2 jaar geleden een slecht vooruitzicht en het plan was om op een laatste festival vol gas te geven. 4 gram mee pep, heel wat sos. Met sos ben ik bekend maar m.b.t. pep: geen voorbereiding, geen informatie. Uiteindelijk veel sos op en misschien wat natte 0,5 pep. Prima niks aan de hand. (4 gram was veel te veel, dat weet ik nu)

Maar daardoor had ik wel ca 4 gram speed thuis liggen ( en sos) Ik was een of twee weken alleen thuis en dacht. F*ckit, tijd voor mijzelf zin om te gamen etc.

De sos was op een gegeven moment bijna op. Ik ging uiteraard goed hard, maar wanneer de coke bijna op was ben ik lijnen gaan leggen met pep erbij, en daarna lijnen met alleen pep. Ik weet het niet meer exact maar ik geloof dat ik het in 2 of 3 avonden en 1 of 2 dagen heb opgemaakt. De hoeveelheid pep weet ik zeker, hoeveelheid coke geen idee.

Na ca 3 nachten kan ik mij herinneren dat ik niet meer in de gaten had wat het computer spel inhield... Heh, wa,, wat gebeurd er, etc. Er rare dingen gebeurde en wanneer ik in de spiegel keek had ik bizarre gezichtstrekkingen. Wenkbrauwen, mond, wang alle spiertjes gingen voor uren alle kanten op.

De dagen erna uiteraard flinke kaakklem, niet eten en depressie.

Enfin. Ik kan nergens een onderbouwing vinden voor de extreme gezichtsuitdrukkingen. Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Uiteraard een leermoment en ontzettend stom. I know

Groeten

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Die verklaring is niet zo’n hele lastige... spierspanning. Die spierspanning kan trillen en spiertrekkinkjes geven, die laatste met name in het gezicht. Ik heb dat ook wel eens vaker gehad en dan had ik niet eens echt veel speed gebruikt.

De doseringen die je gebruikte zijn echt behoorlijk sick, denk dat je blij mag zijn dat het bij spierspasmes en een kater gebleven is...

Buffelaartje

Bewuste gebruiker
Verstaat nog onder een lichte vorm van myoclonus (spiertrekkingen) bij lichten vormen is het normaal en kan het nog een paar dagen of weken aantreden maar moet uiteindelijk weer weggaan.
Of na uren.

Heb dit ook na alcohol of speed gebruik , maar dan in mijn handen/vingers. Zover ik weet niet iets om je zorgen over temaken, als het blijft hangen en heftiger wordt zou ik toch voormaatsregelen nemen en gewoon even naar de huisarts gaan.

Ook niet heel gek als je erover nadenkt als je coke en speed combineert + eventjes 4 gram speed wegsnuift🤭

(OT:heb vernomen dat je NOOIT natte speed of iets dergelijks nog moet gebruiken omdat het dan gevaarlijk kan zijn, weet dit niet zeker)

Randle M

Verstaat nog onder een lichte vorm van myoclonus (spiertrekkingen) bij lichten vormen is het normaal en kan het nog een paar dagen of weken aantreden maar moet uiteindelijk weer weggaan.
Of na uren.

Heb dit ook na alcohol of speed gebruik , maar dan in mijn handen/vingers. Zover ik weet niet iets om je zorgen over temaken, als het blijft hangen en heftiger wordt zou ik toch voormaatsregelen nemen en gewoon even naar de huisarts gaan.

Ook niet heel gek als je erover nadenkt als je coke en speed combineert + eventjes 4 gram speed wegsnuift🤭

(OT:heb vernomen dat je NOOIT natte speed of iets dergelijks nog moet gebruiken omdat het dan gevaarlijk kan zijn, weet dit niet zeker)
Thanks beide

Zeer interessant m.b.t. natte speed. Ik zal er op letten wanneer ik het nog een keer doe. MET MATE dit keer.

Ik heb flink gegoogled op gezichtstrekkingen, maar inderdaad ik zie welleens gasten helemaal verdwaald zien staan met hun vingers geheel verkrampt en kijkend naar het dak. Spieren zijn spieren.

Thanks!

L

Lid 147679

Gast
De sos was op een gegeven moment bijna op. Ik ging uiteraard goed hard, maar wanneer de coke bijna op was ben ik lijnen gaan leggen met pep erbij, en daarna lijnen met alleen pep. Ik weet het niet meer exact maar ik geloof dat ik het in 2 of 3 avonden en 1 of 2 dagen heb opgemaakt. De hoeveelheid pep weet ik zeker, hoeveelheid coke geen idee.

waar ik vooral heel hard van schrik is dit stuk, ik heb het zelfs meerdere keren moeten lezen om het te geloven
goed hard gaan van coke? is zoiets mogelijk???
en dan lees ik dat je 4 gram speed opmaakt zonder enige beschrijving van hard gaan
wat me doet vermoeden dat je baggerpep had want van goede speed zou je er nooit geen vier gram doordraaien op 3 dagen . want van goede speed gebruiken in riante Hoeveelheden een verhaal neerzetten zonder er hier de meest smeuige sappigste stuiterbeschrijvingen in te vermengen zoals toen jullie op het einde van jullie speedbinge naar parijs gereden waren om keitjes te gooien naar franse mimespelers en dat allemaal op een beschuit en vier gram pure godverdomme, zou je gezegd hebben. en als we vijf gram hadden gescoord hadden we nog die ballonvaart gedaan naar Schiermonnikoog

Randle M

waar ik vooral heel hard van schrik is dit stuk, ik heb het zelfs meerdere keren moeten lezen om het te geloven
goed hard gaan van coke? is zoiets mogelijk???
en dan lees ik dat je 4 gram speed opmaakt zonder enige beschrijving van hard gaan
wat me doet vermoeden dat je baggerpep had want van goede speed zou je er nooit geen vier gram doordraaien op 3 dagen . want van goede speed gebruiken in riante Hoeveelheden een verhaal neerzetten zonder er hier de meest smeuige sappigste stuiterbeschrijvingen in te vermengen zoals to en jullie op het einde van jullie speedbinge naar parijs gereden waren om keitjes te gooien naar franse mimespelers en dat allemaal op een beschuit en vier gram pure godverdomme, zou je gezegd hebben. en als we vijf gram hadden gescoord hadden we nog die ballonvaart gedaan naar Schiermonnikoog
hahahahahahahaha Ik heb dit bericht ook meerdere malen moeten lezen. Uiteraard is de term hard gaan voor ieder individu verschillend. Ik merk zeker het verschil in goedkopere en duurdere sos. Hard gaan betekend voor mij ongemakkelijk maar toch lekker voelen, tot paranoide en ongemakkelijk. Wanneer ik in gezelschap ben bereik ik dat punt niet, en als ik het wel bereik. Dan ga ik ff te hard, zo noem ik dat.

Tevens goed te merken aan mijn ademhaling en spraak. Ik stotter bijna niet.. met 1 gram in een korte tijd kom ik niet meer uit mijn woorden.

Ik ben geen kenner. Jij vast wel, als jij zegt dat het slechte speed is. Prima, dan was het slechte speed.
Ik had een vraag en die vraag is beantwoord. Verder begrijp ik niet wat je bedoeld. Wat wil je horen, zelfmoord lijn gebeld, poging gedaan, opgenomen etc
Ik was alleen thuis,kwam niet buiten. Geen spannende verhalen waar jij op zit te wachten.

En tevens voor mij nog niet om te delen. Fijne avond he

Laatst bewerkt:
L

Lid 147679

Gast
k ben geen kenner. Jij vast wel, als jij zegt dat het slechte speed is. Prima, dan was het slechte speed.
Ik had een vraag en die vraag is beantwoord. Verder begrijp ik niet wat je bedoeld. Wat wil je horen, zelfmoord lijn gebeld, poging gedaan, opgenomen etc
Ik was alleen thuis,kwam niet buiten. Geen spannende verhalen waar jij op zit te wacht
neen hoor zulke verhalen zouden niet sappig of smeuig zijjn , dat zou me zeer diep bedroefd hebben zelfs als ik dat las
we houden het liever ludiek in die verhalen van accidentele overdoseringen . niemand leest graag een bad trip of een levensverwoestend verhaal.
maar hey wees blij dat je daar bij de spiegel zo gefocust had op je gezichtsuitdrukkingen en niet naar beneden gekeken hebt naar je ooit zo fiere leuter.
want die was even op vakantie,
dan had je zeker een appelflauwte gekregen>.en kwam er mss toch nog een ambulance aan te pas

Randle M

neen hoor zulke verhalen zouden niet sappig of smeuig zijjn , dat zou me zeer diep bedroefd hebben zelfs als ik dat las
we houden het liever ludiek in die verhalen van accidentele overdoseringen . niemand leest graag een bad trip of een levensverwoestend verhaal.
maar hey wees blij dat je daar bij de spiegel zo gefocust had op je gezichtsuitdrukkingen en niet naar beneden gekeken hebt naar je ooit zo fiere leuter.
want die was even op vakantie,
dan had je zeker een appelflauwte gekregen>.en kwam er mss toch nog een ambulance aan te pas
hahahahaha het welbekende naar binnengekropen garnaaltje. Mooi.

Dat zou wel een mooi beeld zijn voor een ander.. Iemand die zijn garnaal aan het zoeken is en niet kan vinden terwijl zijn gezicht alle kanten op beweegd xD

guap

Zeker waar, hier zitten giftige oplos stoffen in waarvan de ergste methanol, deze kan je goed ziek maken in minieme hoeveelheden en kan met meer zelfs dodelijk zijn. Mocht je natte pep krijgen was het dan met acetone, dit doe je door de pep ermee te mengen en wachten tot de acetone verdampt is.

Bovenaan