speed-ghb

flash kieke

Wijs gebruiker
This te zien in welke volgorde.

Als je eerst Quicke doet ga je strak staan ,je pakt de ghb--als vervolg ga je nietmeer energiek voelen en wordt je wat wazig en de rest van de effecten van G.

Als je eerst de G doet ga je wazig zijn en andere effecten,tot je de pep pakt,dan ga je je terug nuchterder voelen.

Schiet me niet dood al ik verkeerdt ben(Deze zijn mijn ervaringen toch).

Psykaholik

Wijs gebruiker
zo is mijn ervaring ook
maar ik pak wel altijd eerst speed en dan derna de ghb erop
ik begin altijd al vroeg met pep te pakken dus
ma vind het echt een fijn gevoel een mengeling van die 2

flash kieke

Wijs gebruiker
Of kun je niet gewoon-->Je neemt je flesje Ghb doet een x in een frisdrank en je voegt er ook nog eens pep bij in het frisdrankje.

Heb het nog niet geprobeert,maar iemand al gedaan? :)

mook

Newbie
flash kieke zei:
Je kunt het ook zo doen:

Eerst pep wat later G dan terug pep en dan Nog wat G en ga maar zo door.
dus het kan wel en is het dan ook super lekker gevoel. en als je het met zijn tween doet wordt je er ook geil van

wappie

Newbie
ja je word er supergeil van eerst lekker met z'n beiden in het bad en dan gordijntjes dicht en genieten maar :beer: :beer: en geen drank erbij natuurlijk maar dat wist je vast al. :wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Gister voor het eerst GHB gebruikt geniaal :grin: Ik werd er alleen energieloos van dus inderdaad volgende keer Speed + GHB.

Lijkt me geniaal :hearteyes:

Serenity

Badass junkie
Perfecte combinatie, je voelt je stoer en actief en de GHB maakt je zwaar relax en alles intens.
Vooral seks.. jongensjongens.. :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Flugeltje zei:
Fishhead07 zei:
Flugeltje zei:
Speed + GHB is bij mij de beste combi.
Neem 1 potje ghb, en een kwartier later een lijntje :hearteyes:

Ik zou juist zeggen andersom??

Waarom?

Geen idee dacht ik maarja maakt niet uit denk ik. Ik heb het trouwens geprobeerd eerst pep en toen later GHB ik voelde de GHB niet dus kreeg alleen veel energie wat dus klote was toen whaha :P

Maar als het werkt en je net genoeg pep neemt lijkt het me een geniale combo :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
ik gebruikte soms wel eens ghb om in slaap te vallen na speed of om me minder brak te voelen :)

Na een nachtje op de speed of xtc, de dag erachter lekker wat ghb. Je voelt je de hele dag nog super

SperSIZEboon

Badass junkie
1 van m'n favo combies, meestal eerst speed en daarna beetje afgewisseld G en speed...

ik word er iig behoorlijk vaag van :grin:

BoriZ

Newbie
Met deze combo ga ik me vermaken op defqon dit jaar denk ik!
Ik laat de mdma een keer achterwegen. Wel lekker erbij :stoned: uiteraard!

Fishhead07

Wijs gebruiker
BoriZ zei:
Met deze combo ga ik me vermaken op defqon dit jaar denk ik!
Ik laat de mdma een keer achterwegen. Wel lekker erbij :stoned: uiteraard!

Die combo wil ik zeker nog is maken GHB + mdma maar met pep hoeft voor mij niet meer :sunglasses:

Bovenaan