Speed Goes Matrix?!

NexxtGen

Belezen gebruiker
Gisteren heb ik (misschien hebben sommigen onder jullie het al ergens gelezen) voor de tweede keer speed genomen en niet in combi met iets anders. Een vriend van me en ik habben bij elkaar in 2 uurtjes 1 gram erdoorheen gewerkt. (Is dit misschien te veel voor 2 mensen die nog maar 1 andere keer speed geprobeerd heeft?) Leuke avond gehad verders, we hadden alleen verwacht dat we een stukje harder zouden gaan, aangezien ons lichaam nog weinig tolerantie heeft voor speed. Na ja, daarna nog een paar uurtjes bij die vriend van me gechilled en toen ben ik naar huis gegaan, in de hoop een goede nachtrust tegemoet te komen. Het tegendeel bleek echter het geval.
Toen ik dan eingelijk in bed lag, 5 uur na mijn laatste punt,deed ik mijn ogen dicht en ik zag ALLES WAT IK ME MAAR KON BEDENKEN IN GRUWELIJKE SCHERPTE EN PERFECTIE ZOALS IK HET NOG NOOIT MEEGEMAAKT HAD. Vanaf de oneffenheden op de gezichten van de personen die ik tegenkwam in de denkbeeldige disco's tot de kleuren van het licht perfect afgemaakt met lasershows. En ik was allemaal nog gewoon bij kennis hè, het was niet een droom of zo; ik lag gewoon in bed, klaarwakker door de speed jammergenoeg, met mijn ogen dicht. Echt gewoon niet normaal hoe gruwelijk gedetailleerd ik alles zag. En ik kon het ook gewoon beheersen. Zo liep ik in Decibel Outdoor Festival en ik wilde dat een paar gasten gingen ruziemaken en dat gebeurde gewoon en het leek zóóó echt dat ik serieus bang werd!
Zo heb ik 2 uur in bed gelegen en hoewel ik feitelijk gezien niet van plaats veranderde heb ik in die 2 uur meer gezien dan in 5 weken disco's en uitgaan. De beelden die ik gezien heb waren écht niet normaal hoe scherp. Komt nieteens in de buurt van een droom of een verbeelding of wat dan ook. Als je dit gelezen zullen velen van jullie zeggen zo van "what the fuck?!", maar ik hoop eigenlijk dat een paar misschien hier iets meer van afweten, want ik vond het echt gruwelijk vet!
Dus: Iemand hier meer ervaringen mee?

Jelle Snel

Belezen gebruiker
:openmouth:

tja, ik kan je weinig meedelen hierover. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Gebruik zelf nu al een jaar toch wel regelematig en heb dit nog nooit gevoeld. Wel heb ik vaak juist errug vredig in bed gelegen. Het gevoel dat alles goed is om daarna in slaap te vallen... :)

Waarschijnlijk lag het dan aan de pep ofzo :rolleyes:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
hmm, die pep wil ik ook wel :grin: :wave: ...
maar nee ff serieus, heb geen verklaring voor die CEV's van je...

had je op die avond alleen pep gedaan, of ervoor/erna nog wat anders?
want soms als ik een bepaalde drug pak na het gebruiken van een andere drug (die tegen dan al lang is uitgewerkt), begin ik plots te hallucineren (wat dan dus niet het normale effect is van de laatst genomen drug)
dus als (sommige) drugs zijn uitgewerkt blijven ze nog een tijd in je lichaam en reageren ze mogelijk met andere drugs die je pakt...

NexxtGen

Belezen gebruiker
@ Hierboven:

Nee man, daarom snapte ik er ook geen drol van! Echt zooo vaag. Je kan het het best omschrijven als dagdromen, maar dan bewust en 1000000000000 keer scherper. Echt vet haha :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: Misschien dat 0,5 gram voor een tweede keer te veel is?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
bwa denk niet echt dat 0.5 gram overdreven is hoor voor de 2e keer, hangt er natuurlijk ook vanaf hoe sterk ie is...
maar CEV's van speed is toch echt niet normaal hoor, mss was ie versneden met een of ander psychoactief middel

Mac...

Badass junkie
Hier hebben we het ook al eens eerder over gehad.
Mijn mening is dat wanneer je zo kapot bent en in bed gaat liggen, je hersenen toch enigszins in slaapstand komen. Maar door de speed zul je niet in slaap vallen. Mijn theorie erachter is dus dat je aan het dromen bent, alleen ben je nog bij bewustzijn. Ik heb dat wel vaker meegemaakt, maar moet je maar leuke dingen denken, je kan het nl wel sturen omdat je wakker bent! :wink:

J0rrit

Badass junkie
had je geen wiet erdoorheen gerookt? wat ik heb is dat als ik bijv wiet combineer met coke, dat ik de CEV's van wiet ook suuper duidelijk zie zoals jij beschrijft, egt heel duidelijk. dit heb ik ook als ik gewoon schijven heb gehad, maar das normaal dan denk ik. bij speed ng nooit trouwens

nexus

Experimenterende gebruiker
Mijn gok is dat dit een soort van Lucide dromen, zijn. Als je door de pep heel lang in de schemzerzone tussen dromen en wakker blijft hangen heb je je dromen onder controle. omdat je nog bij bewustzijn bent en dit kan ook de gedetaileerdheid ervan verklaren.

ik heb dit al een paar keer zonder drugs ervaren. Alleen is deze fase van in slaap vallen dan meestal veel korter (10 min ofzo) Maar dat is idd heel vet...

Jeller

Badass junkie
uhu ik denk het ook, heb dit bij mdma ook al gehad dat ik in zo'n tussenfase zat en droomde terwijl ik nog half bij bewustzijn was :confused:

Bovenaan