Speed hallucinaties.

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Beste medeforumers,

Als ik pep neem (en dan een redelijk hoge dosis maar niet extreem) dan krijg ik lichte hallucinaties, zeg maar gekleurde formen zien en patronen (niet zichtbaar in het licht, wel als het goed donker is)

Hoe kan dit van speed komen? En is dit normaal?

Alvast bedankt :grin:

(Als deze post gramaticaal wat fout is, excuses, ik ga namelijk nog steeds best hard :P)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Dat kan voorkomen ja, net zoals je kan hallucineren van wiet en XTC. Ik ken verder niemand die echt hallucineert van pep, maar het is zeker wel mogelijk. Of je begint psychotisch te worden, maar dat denk ik niet. :P

Smikkel

Ik snap wel wat je bedoeld, je ziet het niet super duidelijk ofzo maar t zijn allemaal kleine stipjes.
Hoort denk ik gewoon bij een flinke dosis pep, echter is dit niet echt hallucineren vind ik.

MDMAmazing1

Dat waren niet alleen kleine stipjes hor hehe :P
Gewoon licht aan het hallucineren, zag wel formpjes enz die een bepaalde kleur afgaven.

Taedo.

Newbie
Gebeurd dit als je net hebt gesnoven, of veel later? Die stipjes en vormpjes die je beschrijft ga je ook zijn bij een slaaptekort, wat een gevolg kan zijn van pep. Het hoeft daar dus niet aan te liggen. Ook heb ik een keer echt zitten hallucineren door een grote hoeveelheid pep + blowen. Er is mij toen verteld dat uppers en downers botsen, dus dat zou het ook nog kunnen zijn, mocht je geblowt hebben dan. :stoned:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb het ook wel als ik 24 u aan een stuk wakker ben en goed doorgegaan ben op pep dat het licht vanachter me donkerder en lichter word, schimmen en patronen in een oogwink, ik denk dat het vooral te maken heeft met vermoeidheid die op komt maar je beeld die zich toch nog ergens op wil focussen. Als ik op zo een momenten iets eet en joint rook val ik als een blok in slaap waar ik ook zit.

Freggelmi

Newbie
Dit zijn inderdaad de soort vormen en schaduwen die je ziet als je nachten doorhaalt. Hoe langer je wakker bent, hoe realistischer de hallucinaties worden. Is ook erg afhankelijk van de gelegenheid, ene keer was ik zo'n 50 uur wakker, toen zag ik complex visual hallucinations, maar een andere keer was ik ruim 60 uur wakker en toen had ik slechts simple visual hallucinations.
Simple visual hallucinations (SVH) are also referred to as non-formed visual hallucinations and elementary visual hallucinations. These terms refer to lights, colors, geometric shapes, and indiscrete objects.

Complex visual hallucinations (CVH) are also referred to as formed visual hallucinations. CVHs are clear, life-like images or scenes such as people, animals, objects, etc.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
snelgemsurfd zei:
Ik ben ondertussen 50 uur wakker en der staan 2 hallucinerende schimmen mn bed te dansen.. :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

GekGek, dat kreeg ik nog niet na 60 uren, heb dat ook maar 1 keer gedaan :) , hoe ouder ik word hoe heiliger mijn nachtje rust :-P

Xatci

Newbie
Als ik een dag niet slaap dan die ochtend als ik naar de muur kijk beweegt alles in m'n ooghoeken, maar dan moet ik wel 3 seconde naar de muur zitte kijken

DhrBKJN

Hee,

Wat ik meestal heb na-tijdens speedgebruik echt als ik al 1 a 2 dagen wakker ben, dat ik dan wel een beetje begin te flippe, ik zie dan bijvoorbeeld mensen staan en dat soort dingen, laatst zelfs een keer gehad, dan deed ik mijn ogen dicht en toen werd ik terug aangekeken heel creepy.

groetjes!

Beste mensen, ik gebruik al een tijdje speed.
Ik heb als ik 2 of 1 dagen niet heb geslapen hallucinaties , ik zie schimmen hele tijd
Dingen in me ooghoek voorbij komen.
Ik zie ook patronen uit de lampen en ik kan voorwerpen laten bewegen als ik ze even aanstaar
Mijn space duurt ook altijd lang dan space ik erg dan weer niet en je hart gaat tekeer en komt het volgende alweer , ik heb toevallig nu een space al 36 uur maar begin het nu vervelend te worden omdat alles wat aankijk gaat bewegen

Ik heb als ik 2 of 1 dagen niet heb geslapen hallucinaties , ik zie schimmen hele tijd
Ik zie ook patronen uit de lampen en ik kan voorwerpen laten bewegen als ik ze even aanstaar
Mijn space duurt ook altijd lang dan space ik erg dan weer niet en je hart gaat tekeer en komt het volgende alweer , ik heb toevallig nu een space al 36 uur maar begin het nu vervelend te worden omdat alles wat aankijk gaat bewegen

ooscaar

Wijs gebruiker
lisadilara zei:
Meer snuiven maakt het erger en slapen maakt het beter :wink:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
lisadilara zei:

Vooral nog meer snuiven en langer wakker blijven, daar zal het beter van worden

ooscaar

Wijs gebruiker
MusicIsLife zei:
lisadilara zei:

Meer is altijd beter!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
ooscaar zei:
MusicIsLife zei:
lisadilara zei:

Meer is altijd beter!

Inkakken = bijpakken!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Da's ook een beetje sneu.. Giel Beelen maakte dik 8 dagen radio op vrijwel geen slaap. Zorg dan in ieder geval dat je die verbreekt :tearsofjoy:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Da's ook een beetje sneu.. Giel Beelen maakte dik 8 dagen radio op vrijwel geen slaap. Zorg dan in ieder geval dat je die verbreekt :tearsofjoy:

Ja en zonder drugs, met drugs moet je dat dan toch zeker kunnen verdubbelen

SmartieAndMe zei:
Beetje aangedikt was dat weer, hij sliep alsnog 2 uur per dag. Zo'n periode heeft iedere jongere wel eens meegemaakt met carnaval, een festival of wat dan ook :rolleyes:

Fool

Badass junkie
CosmicSans zei:
SmartieAndMe zei:
Beetje aangedikt was dat weer, hij sliep alsnog 2 uur per dag. Zo'n periode heeft iedere jongere wel eens meegemaakt met carnaval, een festival of wat dan ook :rolleyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik niet :P

Sinds wanneer is het normaal dat iedereen wel eens een periode meemaakt waarin hij slechts 2 uur per nacht slaapt, 8 dagen lang...

Dat heb ik gelukkig nooit meegemaakt en ik ken eerlijk gezegd in mijn omgeving ook niemand die dat gedaan heeft!

Bovenaan