Speed i.c.m. slaapmiddel

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Heejj...!

Ik had bedacht dat als ik thuiskwam na een nachtje speedgebruik, ik een slaappilletje kan nemen (Tamezepam). Zou dit helpen om te kunnen slapen, en zou dit héél gevaarlijk zijn? (ik snap wel dat het gevaarlijk is, maar hoe gevaarlijk?) Zijn er mensen die dit ook wel eens doen? Zoja, hoe is het bij jullie bevallen?
Ter informatie: ik neem eigelijk nooit meer dan een halve gram. Meestal iets van 2 lijntjes.

Groetjes!

JewCookie

Wijs gebruiker
volgens mij is het wel gevaarlijk, wat je zelf aangeeft, maar niet heel gevaarlijk..

zelf rook ik meestal een joint en ga dan slapen.. :)

EDIT: pas wel op als je al een zwak hart hebt, dit vergroot de kans op een hartaanval..

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Het is NIET gevaarlijk en doe het nou maar gewoon, volges mij is het zelfs beter voor je dan de hele nacht wakkerliggen.

Altijd slaappillen bij de hand hebben bij speedgebruik. Wel benzodiazepinen zoals Temazepam en niet neppe homeopatische shit want dat werkt natuurlijk niet.

JewCookie

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Het is NIET gevaarlijk en doe het nou maar gewoon, volges mij is het zelfs beter voor je dan de hele nacht wakkerliggen.

Altijd slaappillen bij de hand hebben bij speedgebruik. Wel benzodiazepinen zoals Temazepam en niet neppe homeopatische shit want dat werkt natuurlijk niet.

kerel.. speed upper slaap pillen downer..

kortom veel grotere kans op hartaanval

maar aangezien de kans nog steeds heel klein is mijn post..

maar kom er nog niet meer aan dat het gezond is, of beter voor je dan een nachtje wakker liggen.. een nachtje wakker liggen in je bed is ook gezond.. je gehele lichaam rust uit, behalve je hersens, oftewel je bent geestelijk brakker de volgende dag.. maar de schade van die combie is groter dan 3 uur langer wachten tot je wel ff kan slapen, want ook icm slaappillen en een grote dosis speed is je nachtrust klein, en onder speed slaap je niet diep, en rust je lichaam + geest niet goed uit.

MissDior

Bewuste gebruiker
hmmm ja ik doe het eigenlijk wel vaker en voel me prima erna..
Realiseer me nu pas dat ik hartaanval erdoor had kunnen krijgen??
:confused: :confused: :confused:

Volgens mij valt het allemaal wel mee.. Ik ga er in ieder geval goed op, adviseer het natuurlijk niemand :wink:

luf10tje

Oké bedankt...!
Volgende keer zal ik het eens proberen... Al hoop ik aan de ene kant niet dat die volgende keer er komt :P

zommes

Badass junkie
Het is niet goed voor je hart.. Maargoed, dat is speeds sowieso al niet.

En als je doet wat jij zegt, het niet overdrijven, kan het al helemaal prima. Bovendien merk je er geen zak van als je doodgaat in je slaap.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
kerel.. speed upper slaap pillen downer..

kortom veel grotere kans op hartaanval

Domste logica ooit.
Bedenk nou eens hoe een hartaanval komt. ---> te hoge harstslag en te hoge bloeddruk.
Je wil dus iets wat je harstslagfrequentie omlaaghaalt----> downer

Benzodiazepines zijn hier erg goed voor geschikt. Door speed kunnen ook convulsies en spiertrekkingen voorkomen, krampen en vanalles benzos helpen hiertegen. Ook geestelijk. Bij zon overdosis wordt je helemaal para, de downers kalmeren je enigzinds.

Ze gebruiken dan ook valium tegen OD van stimulerende middelen in het ziekenhuis. Ik ga geen bewijs voor je zoeken of wetenschappelijke studies, dat mag je zelf lekker doen.

JewCookie

Wijs gebruiker
de ene stof jaagt je hart op, en de andere stof remt het af.. als het verschil te groot word houd je hart er mee op

JewCookie

Wijs gebruiker
MissDior zei:
hmmm ja ik doe het eigenlijk wel vaker en voel me prima erna..
Realiseer me nu pas dat ik hartaanval erdoor had kunnen krijgen??
:confused: :confused: :confused:

Volgens mij valt het allemaal wel mee.. Ik ga er in ieder geval goed op, adviseer het natuurlijk niemand :wink:

de kans word alleen vergroot.. je moet al een heel zwak hart hebben, of aanleg hebben voor hartaanvallen..

Icequeen

Bewuste gebruiker
of zware gebruiker zijn...ik gebruikte ook heel lang xanax met meth en speed, zodat ik kon slapen en om te verbergen aan mijn huisgenoten hoeveel ik gebruikte. er is mij ook nog nooit wat van overkomen, maar goed is het niet. het zet een spanning op je hart, omdat er twee verschillende prikkels zijn en op langer termijn kan dat een keer goed fout gaan. je hoort vaak van mensen die overleden zijn aan combinatie van uppers en downers, maar vaak gebruiken die dat dan ook al vrij lang en intens. het is gewoon niet gezond, maar dat zijn zoveel dingen die op dit forum besproken worden niet! je moet het gewoon voor jezelf besluiten. het gebeurt dus wel, maar gezond is het niet. en vaak is het ook geen echte slaap, ook als slaap je in wezen wel en dus als je met downers op gaat slapen, repareert je lichaam zichzelf niet echt goed. dus voor je gezondheid hoef je het echt niet te doen!

:wave:

Icequeen

Bewuste gebruiker
dan niet, maar ik heb ook vaak dan voel ik de speed niet meer, maar kan ik ook niet slapen en daar erger ik me dan gigantisch aan...zoals vannacht...wat ik wel allemaal niet gedaan geprobeerd heb, om mezelf in slaap te krijgen...

Icequeen

Bewuste gebruiker
wa t doe jij dan zoal? ik gooi lavendel olie op mijn kussen, totdat ik er bijna geen adem meer door kan halen, masseer mijn benen, "vermaak mezelf", drink hete thee, luister naar klassieke muziek, dousche...

JewCookie

Wijs gebruiker
rook een joint en dan met rustige muziek in bed gaan liggen..

met speed op is gewoon rustig liggen net zo goed als slapen, als je met speed slaapt rusten je hersenen toch bijna niet.. :P

luf10tje

Hmm kwou het even weten omdat ik op zich van de speed niet echt brak word de volgende dag... Ik voel me wel kut, maar dat komt puur omdat ik dus geen slaap heb gehad, en niet in slaap kan komen... Daarom wil ik xtje proberen en was dus wel benieuwd of er meer mensen dat deden :)

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
het is slecht voor je als je ze de hele tijd dor elkaar gebruikt omdat je dan een speedball effect krijgt waardoor je meer van allebei de middelen kan nemen waardoor toxiciteit toeneemt.

Echter als je niet nog meer speed gaat gebruiken en je kan niet slapen, kan je rustig een slaappill nemen, het vormt geen gevaar voor je hart.

de ene stof jaagt je hart op, en de andere stof remt het af.. als het verschil te groot word houd je hart er mee op

waar haal je dit informatie vandaan? volges mij trek je t uit je kont.

Colaiuta

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:

waar haal je dit informatie vandaan? volges mij trek je t uit je kont.

het is wel bekend dat uppers en downers samen niet goed zijn voor je (hart)... maar of je het zo zwart wit kan stellen weet ik ook niet

Icequeen

Bewuste gebruiker
Het is ook gewoon slecht, maar mensen doen het wel en meestal gaat het ook wel goed. Maar ik vind niet dat je tegen iemand kunt zeggen dat ie gerust slaappillen en speed kan mixen. Daar ben je niet toe bevoegd en ik vind het gewoon fout. Je kunt je eigen ervaringen en mening vertellen en de info die je hebt delen, maar niet zeggen oh doe maar joh.
Dat moest ik even kwijt!

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ik heb het helemaal niet over eigen ervaringen. Als je nou eens leest wat ik schrijf en niet de hele tijd je eigen mening herhaalt.

Het is veilig om slaappillen te gebruiken na het speedgebruik, als je wil kalmeren. Dat doen artsen op het ehbo ook tegen amphetamine psychose of overdosis. Zelfs kinderen die amphetaminen slikken tegen ADHD overdag, krijgen savonds benzos voor het slapengaan. Dit kan allen omdat amphetaminen en benzodiazepinen op totaal verschillende systemen werken en er is geen contra-indicatie tussen de twee.

Het is niet veilig om downers en uppers de hele tijd af te wisselen (speedball) omdat je dan het gevoel hebt dat je veel meer uppers en meer downers aan te kunnen ... met alle gevolgen van dien.

zommes

Badass junkie
Icequeen zei:
Het is ook gewoon slecht, maar mensen doen het wel en meestal gaat het ook wel goed. Maar ik vind niet dat je tegen iemand kunt zeggen dat ie gerust slaappillen en speed kan mixen. Daar ben je niet toe bevoegd en ik vind het gewoon fout. Je kunt je eigen ervaringen en mening vertellen en de info die je hebt delen, maar niet zeggen oh doe maar joh.
Dat moest ik even kwijt!

Je bent bevoegd om alles te zeggen wat je wilt.

Als het zo was zoals jij zegt dan was jij niet bevoegd om ons te gaan vertellen wat we wel en niet mogen zeggen.

Bovenaan