Speed + Ibuprofen = gevaarlijk?

Arenshi

Bewuste gebruiker
heey ! kheb een vraagje, ik ga dit weekend speed doen maar ben eiglk een beetje ziek (niet erg hoor) en hierdoor moest ik antibiotica en ibuprofen nemen (dafalgan normaal ook, maar doe dit niet omdat er geen codeine in myn dafalgan zit... alleen die debiele paracetamol). Nu myn vraag is : is speed +ibuprofen+antibiotica aan te raden? Heeft dit een mogelyk verlies op men effect? Kortom : is dit gevaarlyk? :mrgreen: :mrgreen:

alvast bedankt !
Ciao :wave:

Droopy

Experimenterende gebruiker
ik heb er nooit hinder door ondervonden. als ik koppijn heb neem ik vaak ibuprofen ook welles onder invloed van speed gedaan. 400mg en dan eenmalig..

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Ibuprofen lijkt me geen probleem, heb ik ook nooit problemen bij gehad, antibiotica is een ander verhaal. Heb ooit xtc gehad toen ik op het einde van een kuur zat, dat was geen succes, werd er echt vreselijk moe en sloom van, totaal geen energie. Wel lekker liggen spacen verder, was gelukkig niet op een party.
Maar dat zal per persoon verschillen, en speed is geen xtc, maar verstandig is het niet. Antibiotica is al niet echt goed voor je lichamelijke conditie namelijk.

Arenshi

Bewuste gebruiker
gvd... ja hebk daar strax gemerkt ja ... kging effe buite met de fiets en moest bergop gaan... ik kreeg daar hitteaanvallen... kd8 datk moest overgeven.. was echt niet gezond... tsjah een clean weekendje dan maar zeker... :(

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Wehehe als je berg op fietst krijg je meestal hitte eh :grin: Enjah dag na speed is zoiezo kut om bergen te gaan befietsen .. Grtzz

Temptation

Belezen gebruiker
ik neem ook wel eens ibuprofen als ik ook speed neem. maar dan probeer ik het toch wel een paar uur uit elkaar te houden. wat antibiotica betreft, moet je weten dat door speed je lever ook sneller werkt en wordt alles dus sneller door de fabriek gedraaid. ik zelf zou het niet combineren met antibiotica :)

Bovenaan